Здравейте колеги. Прочетох коментарите и съм съгласен с вас ,но както сяка кола и тази си има слабите места важното е обаче че не са толкова много като при други марки главно от френски и италиански произход.
Моя съвет към колегата е да не се замисля дали да си земе пасат ,а направо да си взема.Само едно съветче нз дали ще си взема нов или втора употреба но да не е с BKP мотора ,защото имат много кофти проблем горят им дюзи които струват доста пари. Това го казвам от опита който имам във един от сервизите на VW. А иначе в семейството сме имали три поколения пасати ( B2 B3 B5-моя) от всичките сме много доволни.



Пасат Б6 2006 година 2.0 дизел скъпа ли е поддръжката
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
1.Много е скъпа.
2. На вид ми харесва.
2. На вид ми харесва.
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 12:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
"Завиждам си ,че го карам"-добре казано!На същото мнение съм-от 6 месеца имам подобен с точно БКП двигател-май такива са повечето 2.0 ТДИ, произведени в първата година на модела-колата е от немска автокъща -първо обслужване в Юнитрейд -е , не е евтино , но къде мислите ще закарам кола , на която накладките се сменят с помощта на софтуер.Купих си я за кеф и си струва всяка стотинка,а че "горели им дюзите"-един от приятелите ми с такава от 3 год , даже не знае ,че колата му има дюзи но не го обслужва за "350--400"лева.И стига с това окачване ,от години чета форума и няма ден някой чул-недочул да коментира-покрай първата ми Джета от 1988 год/която никога няма да продам/всичките ми приятели си накупиха фолксвагени ,всичките от тази "алуминиева серия"-е , никой до сега не е сменял нещо ,даже няма за какво да си говорим като стане дума за коли.
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16339
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
явно е до късмет
чисто нов пасат 6, купуван от панаира в пловдив
на 60 000 км реални, първи и единствен собственик
3 години гаранция -никви ядове
късмет ли що ли от лятото, когато му свърши гаранцията, колата е постоянно в сервиза на порше
досега от по-сериозните ремонти-2 дюзи през 2 месеца по 1000 лева ремонта
матора е въпросния дизел 2000 с ДиЕсДжи скорости
колата е на близък приятел и имам лични наблюдения-седи и плаче-платил 60 000 за кола, която на 60 000 км виси по сервизите всеки месец и плаща по хиляди левове-той каза че няма никога повече да си купи фолксваген...завижда ми за италиянския фиатов дизел...
майтапа настрана, коли и коли
вече явно става като с китайските стоки-КЪСМЕТ дори и при новите коли
чисто нов пасат 6, купуван от панаира в пловдив
на 60 000 км реални, първи и единствен собственик
3 години гаранция -никви ядове
късмет ли що ли от лятото, когато му свърши гаранцията, колата е постоянно в сервиза на порше
досега от по-сериозните ремонти-2 дюзи през 2 месеца по 1000 лева ремонта
матора е въпросния дизел 2000 с ДиЕсДжи скорости
колата е на близък приятел и имам лични наблюдения-седи и плаче-платил 60 000 за кола, която на 60 000 км виси по сервизите всеки месец и плаща по хиляди левове-той каза че няма никога повече да си купи фолксваген...завижда ми за италиянския фиатов дизел...
майтапа настрана, коли и коли
вече явно става като с китайските стоки-КЪСМЕТ дори и при новите коли
- ivo_kostov
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 02 май 2008 15:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Бургас
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
няма какво да се заблуждаваме,всичко вече е ширпотреба
няма значение какво ще си купиш,
виждаме какво стана с Toyota и Honda
кой би повярвал преди години,че ще направят такива издънки,дори японците вече не могат да
направят здрава кола какво остава за европейците.Глобализация-това е думата
този B6 е сглобен от части произведени къде ли не,по целия свят може би така,че е много на късмет,новите коли трябва да си изкарат гаранцията,после май са за изхвърляне...
няма значение какво ще си купиш,
виждаме какво стана с Toyota и Honda
кой би повярвал преди години,че ще направят такива издънки,дори японците вече не могат да
направят здрава кола какво остава за европейците.Глобализация-това е думата
този B6 е сглобен от части произведени къде ли не,по целия свят може би така,че е много на късмет,новите коли трябва да си изкарат гаранцията,после май са за изхвърляне...
- сава
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пет 14 дек 2007 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перущица
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
А защо никой не коментира множеството тестове на Ауто билд на пасат 6 2,0 ТДИ с конкурентни автомобили, при които отзивите за него са отлични:
1. бр.6/2009г. - първо място от 5 автомобила пред последните модели от класа на опел, форд, хонда, ситроен;
2. бр.8/2009г. - първо място от четири автомобила пред последните модели от класа на форд, мазда, тойота;
3. бр.21/2007г. - първо място пред седем автомобила;
4.бр.16/2007г. - първо място сред три автомобила;
5.бр.4/2008г. - първо място пред А4;
6. бр.16/2008г. - второ място пред А4;
Всички изброени по-горе тестове сипят суперлативи за този автомобил.
Много е странно, че в този форум никой от притежателите или каращите пасат 6 не се е оплакал, а напротив - всички го хвалят като перфектен и безпроблемен автомобил, а само някои колеги, които карат две-три поколения по-стари автомобили са "компетентни колко бил проблемен пасат 6", след като никога не са се докосвали до него.
И не на последно място този двигател се вгражда и в А4, А6, Тигуан, Голф 5 и др., за които никой не е
Това не е критерий там винаги нашите печелят
1. бр.6/2009г. - първо място от 5 автомобила пред последните модели от класа на опел, форд, хонда, ситроен;
2. бр.8/2009г. - първо място от четири автомобила пред последните модели от класа на форд, мазда, тойота;
3. бр.21/2007г. - първо място пред седем автомобила;
4.бр.16/2007г. - първо място сред три автомобила;
5.бр.4/2008г. - първо място пред А4;
6. бр.16/2008г. - второ място пред А4;
Всички изброени по-горе тестове сипят суперлативи за този автомобил.
Много е странно, че в този форум никой от притежателите или каращите пасат 6 не се е оплакал, а напротив - всички го хвалят като перфектен и безпроблемен автомобил, а само някои колеги, които карат две-три поколения по-стари автомобили са "компетентни колко бил проблемен пасат 6", след като никога не са се докосвали до него.
И не на последно място този двигател се вгражда и в А4, А6, Тигуан, Голф 5 и др., за които никой не е
Това не е критерий там винаги нашите печелят

- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
то е ясно 4е по тези оторизирани сервизи след гаранционно ще си избият вси4ко-скоро може и двигатела да му сменяат
моя ве4е 160000км- никакви грижи,само да спомена 4е новите комон реали маи не вървяат толква колкото помпа дюзата онзи ден с един колега на магистралата, рещиxме да си премерим силите,и на еласти4ност и на максимална скорост 


- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
Наистина са малко мудни и аз съм карал от двата вида дизели,но пък Помпа дюзата си е по старо поколение мотор по добре Коман рейл 

Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
Само да добавя - последния брой на ауто билд №8/2010г. - второ място за най-доброто комби пред хонда, форд, тойота.
А по отношение поколенията - коман рейл е по-старо поколение от помпа-дюза. ПД върви много повече и като динамика и като еластичност. Ремонта на ГНП при комайн-рейл струва колкото ремонта на 8 ПД. Говоря за ремонт на ПД /300лв./ а не за смяна.
А по отношение поколенията - коман рейл е по-старо поколение от помпа-дюза. ПД върви много повече и като динамика и като еластичност. Ремонта на ГНП при комайн-рейл струва колкото ремонта на 8 ПД. Говоря за ремонт на ПД /300лв./ а не за смяна.
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
I4o_naskov написа:Наистина са малко мудни и аз съм карал от двата вида дизели,но пък Помпа дюзата си е по старо поколение мотор по добре Коман рейл
Въпрос на лична преценка,за мен колата е мн еластична...
Ако търсиш вървеж скачай в някой 6 литров бензин и се радвай на разход 30/100 градско
- borislav7
- Мнения: 31
- Регистриран на: Чет 16 окт 2008 22:10
- Автомобил: B6
- Двигател: 2.0 TDi
- Местоположение: Пловдив
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
Да и аз съм на това мнение.До около 2000 оборота е по-слабо ускорението,но после залепяш за седалката
.

- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
баща ми има Октавия 2 1.9 тди-пд и е доста пъргава,но пък тресе неприятно което мен лично не ми харасва
Зависи човек какво предпочита 


- Edna_macka
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 16 сеп 2012 14:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
Еми и аз имам Пасат, 2.0 TDI, BKP 140hp, купен преди 5 години нов от Порше, сега е на около 100 000 км. И аз прочетох за проблемите с дюзите от форума, ако не бях чела, нямаше и да знам. Сега започнах да се притеснявам
. Пасата е страхотна кола и дай Боже да не ми горят дюзите. Досега всичко е тип топ, освен масло, един път лагер и филтър на климатика, друго нищо не съм сменяла. Само веднъж угаснах, веднага в сервиза, първо дюзите прегледаха, но се оказа проблем с акумулатора. Сложиха нов и потеглих. Малко незаслужено се оплюва пасата. А и проблемите са основно при същия модел, но 170 кс. Мисля, че това е заради чипа и товаренето на двигателя.

Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
на въпроса скъпо ли е - отговори всякакви може да намериш 
по-скоро трябва да се сравнява с кола която е алтернатива за теб.
цените на частите започват да падат вече и не бих казал че са много по-скъпи от на б5, а поне на мен б6 много повече ми харесва.
Обаче все още са малко местата където могат да ти ремонтират колата качественно , включително и в VW.
Отзиви има доста в форума за б6. има доста хора с такива коли в форума.
въпреки проблемите които съм имал с нея - пак бих взел такава. но поддръжката никак не е ефтина. Ако си вземеш нова кола - нисък клас - тогава няма да питаш за поддръжка, докато тая имам чувство че я изплащам, след като вече един път съм дал пари за нея. Но пак казвам - ако сравняваме по-нисък клас кола с б6.
нещо друго - б6 за предимно градско каране - не е оферта.
б6 си е за извън града и много пътуване - да ти е удобно.
иначе за проблемите - прекалено много системи има. на които все някога им идва времето.
Но решението почти винаги е - качваш се - караш 2 км и казваш - това е моята кола , или пък не.

по-скоро трябва да се сравнява с кола която е алтернатива за теб.
цените на частите започват да падат вече и не бих казал че са много по-скъпи от на б5, а поне на мен б6 много повече ми харесва.
Обаче все още са малко местата където могат да ти ремонтират колата качественно , включително и в VW.
Отзиви има доста в форума за б6. има доста хора с такива коли в форума.
въпреки проблемите които съм имал с нея - пак бих взел такава. но поддръжката никак не е ефтина. Ако си вземеш нова кола - нисък клас - тогава няма да питаш за поддръжка, докато тая имам чувство че я изплащам, след като вече един път съм дал пари за нея. Но пак казвам - ако сравняваме по-нисък клас кола с б6.
нещо друго - б6 за предимно градско каране - не е оферта.
б6 си е за извън града и много пътуване - да ти е удобно.
иначе за проблемите - прекалено много системи има. на които все някога им идва времето.
Но решението почти винаги е - качваш се - караш 2 км и казваш - това е моята кола , или пък не.
-
- Мнения: 154
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 12:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: vidin
Re: Скъпа ли е поддръжката на Пасат 2006 година 2.0 дизел
Виж ме какво съм написал в тази тема по-нагоре , преди 2 години.Така.В последната година 3 пъти ме остави на пътя .Първият -изгоряла дюза .Тогава подмяната не беше безплатна.Преди месец заби муцуна , не изгасна ,но едва вървеше.Диагноза и съвет да се кара по-агресивно , нещо се позацапала/почти не карам градско/!В момента колата е в Бургас , а аз във Видин - светна лампата за маслото и когато я отвориха - има някаква зъбно -верижна джаджа ,създаваща налягането на маслото ,но няма зъби.Обявена цена -около 3500.Сега чакам! Нагоре по веригата как е !Никога не ме оставя на удобно място.Съседите вече сигурно ме мислят за автоджамбазин , започнах да се прибирам с най-различни марки.Аз ще платя сега , пък ти ако искаш В6 , обади се.От тези , дето ме спасяваха си харесах Дачия-таксито до Пловдив беше бензинова , а тази до нас 1.5дци,нямаше кеф ,ама се прибрах с около 20 мин по-бавно и вече 100 пъти по-спокойно.Звукът на камбанката ,с който се появяват символите по таблото ,че нещо се е скапало вече ми е един от най -омразните.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 41 госта