



Golf 3 1.9 TDI 90p.s. -Пали трудно
- Radoslav_Radev
- Мнения: 141
- Регистриран на: Съб 20 авг 2005 10:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 3 1.9 TDI 90p.s. -Пали трудно
отиваш------ сменяш си ГОРИВНИЯТ ФИЛТЪР ,палиш и само газзззззз 

- HeadshooteR
- Мнения: 139
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 3 1.9 TDI 90p.s. -Пали трудно
Дани това от настроиките ли ще да е?
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 3 1.9 TDI 90p.s. -Пали трудно
Andonov написа:Adnan написа:HeadshooteR написа:Проверих дали стига ток до свещите и дедов няма ток .
Проверих бушончетата - здрави .
Каде може да е проблема ?
Е нали колегата Andonov е писал по горя че няма начин да греят свещите в това топло време.
Може и да си ги пусне принудително, но аз визирах с поста си да не търси проблема там.![]()
Не знам за кой път ще го пиша, че изправно ТДИ пали без подгряване, дори и при много ниски минусови Т.
Точно това исках да кажа и аз но не се доизказах/изписах.
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Golf 3 1.9 TDI 90p.s. -Пали трудно
HeadshooteR написа:Дани това от настроиките ли ще да е?
Не и от настройките на електронният блок на помпата, гарантирам, но така на сляпо немога да кажа от какво е точно, все пак не съм врачка

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 3 1.9 TDI 90p.s. -Пали трудно
HeadshooteR написа:В неделя ходих до колегата от Монтана да я оправи защото Ел. блока беше за профилактика и почистване .
Проблема не е от тогава а от доста време след неговата намеса мотора работи много добре и вече не придарпва .
Тъй че не е от помпата .
След почистване на блока, когато е направено правилно по принцип пали по-лесно. А понеже скоро правих тази операция на колегата от тука iliqsashev, който иска може да го попита за разликата.
Re: Golf 3 1.9 TDI 90p.s. -Пали трудно
Наскоро приятел имаше такъв проблем с 1з мотор,оказа се че е от центровката 

Re: Golf 3 1.9 TDI 90p.s. -Пали трудно
Andonov написа:HeadshooteR написа:Помпата си е в ред .
А за балончетата влиза въздух но и преди си влизаше , а палеше добре .
След малко ще погледна дали има ток до свещите и ще пиша .
Как разбра че помпата ти е в ред?
И какви свещи търсите при тези температури бе хора?
Сигурни ли сте,че свещите не греят при по високи темп.или съдите по лампата?
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Golf 3 1.9 TDI 90p.s. -Пали трудно
danii написа:Andonov написа:HeadshooteR написа:Помпата си е в ред .
А за балончетата влиза въздух но и преди си влизаше , а палеше добре .
След малко ще погледна дали има ток до свещите и ще пиша .
Как разбра че помпата ти е в ред?
И какви свещи търсите при тези температури бе хора?
Сигурни ли сте,че свещите не греят при по високи темп.или съдите по лампата?
Убедени сме.
Включват се дори и при високи Т, но след като запали - Екология.
Re: Golf 3 1.9 TDI 90p.s. -Пали трудно
Аха така вече може,и що отхвърляте вероятноста за изгорели св. 

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Golf 3 1.9 TDI 90p.s. -Пали трудно
danii написа:Аха така вече може,и що отхвърляте вероятноста за изгорели св.
Ти дори не си правиш труда да четеш предния ми пост, а аз си мислех да те карам да погледнеш цялата тема, а какво остава целият раздел на този форум - или трудно схващаш.

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 3 1.9 TDI 90p.s. -Пали трудно
HeadshooteR написа:Здравейте колеги ,
Имам този проблем от 1 месец , преди палеше от половин оборот сега се мъчи доста , но пали . След като запали изкарва един сив облак който мирише гадно и продължава да излиза сив пушек който изчезва след около минута . Ако угася и пак запаля , пали от раз .
Смених подгревни свещи и филтри , но няма разлика .
Какъв може да е проблема ?
хвърли един поглед на центровката и зъбчатката на коляновия вал щом промлема се е появил постепенно ,а я кажи като запалиш така трудно двигателя равномерно ли работи или малко като трактор го раздава
- dimitar75
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пампорово
Re: Golf 3 1.9 TDI 90p.s. -Пали трудно
Здравейте на всички! Ще дам своето мнение, защото съм имал същите проблеми преди година. При мен се оказа зъбчатката на коляновия вал, която при голф3 не е измислено добре захващането и. Поне 4 човека познавам със същите коли и проблеми. Може при теб да не е същото, но предполагам че е това. Сега ти пали трудно, но ще дойде ден в който няма да запали и принудително ще я закараш в сервиз. Щом в топло време не ти пали, значи не е свещи. В момента карам с 2 зъбчатка, понеже една се оказа евтина и фалшива. Изкара 4000 км и пак същото. Сега вече 10000 км нямам проблеми, но очаквам пак да ми се случи. Чувал съм много теории, но главната е, че зъбчатката не ляга с цялата си повърхност на вала и от вибрациите постепенно се разбива и идва ден в който няма палене а само сив пушек а по лошото е да превърти нацяло, което не ти го препоръчвам. Моят съвет е докато пали колицата да ти я отворят и да видят центровката на двигателчето. Само 30 лева ще ти струва, после да не даваш много. Ремонта не е тежък. Един следобед и си готов. Успех колега и не се притеснявай.... все пак е кола а не човек.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 3 1.9 TDI 90p.s. -Пали трудно
dimitar75 написа:Здравейте на всички! Ще дам своето мнение, защото съм имал същите проблеми преди година. При мен се оказа зъбчатката на коляновия вал, която при голф3 не е измислено добре захващането и. Поне 4 човека познавам със същите коли и проблеми. Може при теб да не е същото, но предполагам че е това. Сега ти пали трудно, но ще дойде ден в който няма да запали и принудително ще я закараш в сервиз. Щом в топло време не ти пали, значи не е свещи. В момента карам с 2 зъбчатка, понеже една се оказа евтина и фалшива. Изкара 4000 км и пак същото. Сега вече 10000 км нямам проблеми, но очаквам пак да ми се случи. Чувал съм много теории, но главната е, че зъбчатката не ляга с цялата си повърхност на вала и от вибрациите постепенно се разбива и идва ден в който няма палене а само сив пушек а по лошото е да превърти нацяло, което не ти го препоръчвам. Моят съвет е докато пали колицата да ти я отворят и да видят центровката на двигателчето. Само 30 лева ще ти струва, после да не даваш много. Ремонта не е тежък. Един следобед и си готов. Успех колега и не се притеснявай.... все пак е кола а не човек.
Говорим за ААЗ мотора с шпонката, на другите е добре измислено, ама все пак се разбива и в двата случая, само че с шпонката май по-бързо.


- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf 3 1.9 TDI 90p.s. -Пали трудно
dimitar75 написа:Здравейте на всички! Ще дам своето мнение, защото съм имал същите проблеми преди година. При мен се оказа зъбчатката на коляновия вал, която при голф3 не е измислено добре захващането и. Поне 4 човека познавам със същите коли и проблеми. Може при теб да не е същото, но предполагам че е това. Сега ти пали трудно, но ще дойде ден в който няма да запали и принудително ще я закараш в сервиз. Щом в топло време не ти пали, значи не е свещи. В момента карам с 2 зъбчатка, понеже една се оказа евтина и фалшива. Изкара 4000 км и пак същото. Сега вече 10000 км нямам проблеми, но очаквам пак да ми се случи. Чувал съм много теории, но главната е, че зъбчатката не ляга с цялата си повърхност на вала и от вибрациите постепенно се разбива и идва ден в който няма палене а само сив пушек а по лошото е да превърти нацяло, което не ти го препоръчвам. Моят съвет е докато пали колицата да ти я отворят и да видят центровката на двигателчето. Само 30 лева ще ти струва, после да не даваш много. Ремонта не е тежък. Един следобед и си готов. Успех колега и не се притеснявай.... все пак е кола а не човек.
ами не е добре измислено я аз като видях ко представлява тая шпонка след като се беше скъсала и направо не мога да разбера при положение че тая зъбчатка върти всички ремъци със всичко закачено на тях и тая шпонка толкос малка

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: diwaka и 64 госта