изгубената мощност наистина се дължеше на завъртян пин, но небеше само това проблема.
Заедно с проблемите от тази тема
viewtopic.php?f=24&t=139103 ето какво съм правил и колко ми излезе всичко.

струговане на корпуса на обтегача + набиване на втулка + поправка на Г-образния болт - 25 лева.

Нови ангренажен ремък, ролка и ролка на обтегача на пистовия ремък - 95лв (само ролката ми е 50 лева/цена за мен/)

мембранка на помпата - 20 лева (от нея помпата ми е връщала нафта и през турбото и след това в колекторите и от там ми е давала голям разход/~12/)

пълна профилактика на помпата (смяна на гарнитури, опръстени, семеринги, гумички, стенд и центровка) - 70лв.

нов клеморед - 5лв. (мамка му колко проблеми ми създаде)

помпичка за подкачване на гориво - 15лв.

гарнитура на капака на клапаните - 5лв
общо 230лева
резулатът обаче е на лице. обтегача си е перфектен и спокоен, помпата не тече, колата си върви перфектно(като за ААЗ натикан в В4 комби) и като за начало осезаем спад в разхода, осезаем говоря поне 2 литра.