Зацепване на ангренажен ремък

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Re: Зацепване на ангренажен ремък

Мнениеот djdaka » Нед 05 апр 2009 21:17


Колега защо не се довериш на колегата dani_94 и после да се наслаждаваш да колата си.
Поздрави




Потребителски аватар
valerius
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Зацепване на ангренажен ремък

Мнениеот valerius » Пон 06 апр 2009 21:36


Зацепих на белеги и врътнах помпата с 0,5мм. В момента показанията са около 2BTDC и 2,8%. Графиката на TDI Timing е 2мм над горната зелена линия. Проблем? И ме притеснва това, че по предварително зададени данни ЕКУ-то гони 1,3BTDC... това няма ли да спъва мотора като постоянно иска закъснение.


Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Re: Зацепване на ангренажен ремък

Мнениеот djdaka » Пон 06 апр 2009 22:20


смъкни я под зелената , между синя и зелена


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Зацепване на ангренажен ремък

Мнениеот kiko946 » Вто 07 апр 2009 6:01


Нагодил съм белега на маховика да сочи "0"-та и прореза на разпределителния вал е точно успоредно на блока, но щифта на помпата не съвпада с около 2мм в закъснение. Ще трябва да ходя на сервиз за реглаж на помпата. Или ако има вариант в "домашни условия" с VAG-COM да я бутна 2мм напред, а? Ама не ми се рискува.
Абе понеже тука в Монтана майсторите са ветеринари и нямат апаратура кажете като имам път към София при кой да се отбия да я регулира?[/quote]

КОЛЕГИ от новото поколение вище как пали колата на един като вас , не майстор а строител с хоби автомобили и сам ремонтиращ си колата си при -15 гр. беЗ лаптоп,защото и сина ми ползва PC


http://www.vbox7.com/play:7d1ad6ce


Потребителски аватар
valerius
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Зацепване на ангренажен ремък

Мнениеот valerius » Вто 07 апр 2009 20:56


djdaka написа:смъкни я под зелената , между синя и зелена


Сторено! Тъкмо по средата м/у сината и зелената е. По вертикала показанията са някаде около 55. Иначе на 4-ти канал показва около 1,3-1,5BTDC. Мисля, че е добре. Дебита на помпата е около 3,6mg/R.


Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Re: Зацепване на ангренажен ремък

Мнениеот djdaka » Вто 07 апр 2009 21:28


:beer , сега направи един лог ,да видиш как се държи турбинката, деботомер.
Поздрави.


Потребителски аватар
valerius
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Зацепване на ангренажен ремък

Мнениеот valerius » Вто 07 апр 2009 21:35


djdaka написа:сега направи един лог ,да видиш как се държи турбинката, деботомер.
Поздрави.


Турбината я чистих в неделя. Сваляне, разглобяване, чистене.. стана като нова. Преди забиваше между 2 и 3хил. оборота, а сега стига до 5 без да се замисля. :да:


единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Зацепване на ангренажен ремък

Мнениеот единак » Вто 07 апр 2009 22:27


Е не, колега. И аз питах и аз искам да знам. Сигурно и много други. Това, което аз питах по-нагоре те притесни и теб, но ти сега го оправи. Дай една ретроспекция, ако сложиш снимки ще е супер. Особено ме интересува как си зацепи помпата, така че да ти дойде на 1.3-1.5, от 2.0 първоначално. Описвай като за дете идиотче. Чистенето на турбината предполагам, че е взето от линка в сайта?
Разлика във вървежа и палене на студено/топло има ли?


Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Re: Зацепване на ангренажен ремък

Мнениеот djdaka » Вто 07 апр 2009 22:31


Следващата фаза е едно чипче , ако все още не си му сложил.
Поздрави.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Зацепване на ангренажен ремък

Мнениеот Andonov » Сря 08 апр 2009 8:42


valerius написа:две мнения по въпроса.. едното е, че белега е нулата или резката, кой ще потвърди?
и какво е значението на показанията относно % duty cykle


Toва мисля че е доста нагледно
VW2.jpg


Средата на 0 е среда ама на ауди
audi timing belt.JPG


Потребителски аватар
valerius
Мнения: 348
Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Зацепване на ангренажен ремък

Мнениеот valerius » Съб 11 апр 2009 21:16


единак написа:Е не, колега. И аз питах и аз искам да знам. Сигурно и много други. Това, което аз питах по-нагоре те притесни и теб, но ти сега го оправи. Дай една ретроспекция, ако сложиш снимки ще е супер. Особено ме интересува как си зацепи помпата, така че да ти дойде на 1.3-1.5, от 2.0 първоначално. Описвай като за дете идиотче. Чистенето на турбината предполагам, че е взето от линка в сайта?
Разлика във вървежа и палене на студено/топло има ли?


Ще се опитам да обясня. Посоката на въртене на ангренажния ремък и съответно на валовете е по часовниковата стрелка. Всичко сработва в определена точка. Разпределиятелния вал, коленовия вал също, а именно нулата за която говориме по нагоре.. Всичко сработва при достигане на горна мъртва точка в това число и помпата, която в този момент трябва да впръска гориво или малко по рано. Изчесленията и указанията кое кога трябва да се случва са ги направили инженерите и законите на физиката, а ние просто ги следваме. За да сработва малко рано съответно трябва да се врътне в посока обратно на часовниковата стрелка. При това врътване с 1мм дава предварение около 5 градуса. Ще пробвам да направя снимки и да постна. Разликата във вървежа се усети осезаемо след почистването на турбината.

За почистване на турбината нагледно съм използвал тази статия:
:arrow: http://www.technologie-entwicklung.de/Gasturbinen/VNT15-Turbo/body_vnt15-turbo.html


Потребителски аватар
The Bear
Мнения: 79
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
Контакти:

Re: Зацепване на ангренажен ремък

Мнениеот The Bear » Вто 21 апр 2009 20:31


[quote="valerius"]т[quote]

Колега, разбирам че сам си си сменял ангренажния ремък. Търсих с търсачката повече инфо за тая процедура, ама май не успях да намеря. Няколко "сламки" ще хвърлиш ли?
Трябва ли да се свали бронята, радиаторите, перките?
Някакви специфични инструменти?
Нещо да се внимава особено?
Благодаря предварително за отговор или някакъв линк!


Потребителски аватар
The Bear
Мнения: 79
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 15:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца
Контакти:

Re: Зацепване на ангренажен ремък

Мнениеот The Bear » Сря 24 юни 2009 19:00


The Bear написа:
valerius написа:т

Колега, разбирам че сам си си сменял ангренажния ремък. Търсих с търсачката повече инфо за тая процедура, ама май не успях да намеря. Няколко "сламки" ще хвърлиш ли?
Трябва ли да се свали бронята, радиаторите, перките?
Някакви специфични инструменти?
Нещо да се внимава особено?
Благодаря предварително за отговор или някакъв линк!


Та, сам да си отговоря:
Смених ремъка преди месец някъде. Предницата и нещата които трябва да се свалят се свалят безпроблемно. Обърнете внимание на фаровете имат едно шипче накъм решетката, което може лесно да се счупи, т.е. като се развинтят винтовете се изтегля фара в посока от рашетката към калника. Специфични инструменти - комплект камъчета с шестостени, за сваляне на шайбата на коляновия вал.
На коляновия вал така и не видях белег... На разпределителния не помня, накрая ми писна да ги търся, и си го смених на по стария ремък, с мои си белези.
Ако има някой въпроси, да пита, докато ми е още прясно. :lol:
Смених ролката на климатика, че нещо се беше поразхлопкала, водната помпа - и тя имаше някакъв луфт, макар и да изкара поне още 30-40 хилки. Не отвивайте една ролка, която се оказа за вала на маслената помпа - лагерите са на маслен филм, т.е. хидродинамични, и е нормално ролката да има луфт когато няма налягане на маслото, т.е. при ремонт.
Поздрави на всички!


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Зацепване на ангренажен ремък

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Сря 24 юни 2009 20:36


kiko946 написа:Нагодил съм белега на маховика да сочи "0"-та и прореза на разпределителния вал е точно успоредно на блока, но щифта на помпата не съвпада с около 2мм в закъснение. Ще трябва да ходя на сервиз за реглаж на помпата. Или ако има вариант в "домашни условия" с VAG-COM да я бутна 2мм напред, а? Ама не ми се рискува.
Абе понеже тука в Монтана майсторите са ветеринари и нямат апаратура кажете като имам път към София при кой да се отбия да я регулира?


КОЛЕГИ от новото поколение вище как пали колата на един като вас , не майстор а строител с хоби автомобили и сам ремонтиращ си колата си при -15 гр. беЗ лаптоп,защото и сина ми ползва PC


http://www.vbox7.com/play:7d1ad6ce[/quote]

колега какво ще бутнеш с лаптоп ? това не е ли тд ? какъв ваг ком те е подгонил ?


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Зацепване на ангренажен ремък

Мнениеот kiko946 » Пон 29 юни 2009 7:18


Kung_Fu_Panda написа:
kiko946 написа:Нагодил съм белега на маховика да сочи "0"-та и прореза на разпределителния вал е точно успоредно на блока, но щифта на помпата не съвпада с около 2мм в закъснение. Ще трябва да ходя на сервиз за реглаж на помпата. Или ако има вариант в "домашни условия" с VAG-COM да я бутна 2мм напред, а? Ама не ми се рискува.
Абе понеже тука в Монтана майсторите са ветеринари и нямат апаратура кажете като имам път към София при кой да се отбия да я регулира?


КОЛЕГИ от новото поколение вище как пали колата на един като вас , не майстор а строител с хоби автомобили и сам ремонтиращ си колата си при -15 гр. беЗ лаптоп,защото и сина ми ползва PC


http://www.vbox7.com/play:7d1ad6ce


колега какво ще бутнеш с лаптоп ? това не е ли тд ? какъв ваг ком те е подгонил ?[/quote]

на сима ми колата е голф 3 тди и ползвва лаптопа си за проверки и реглажи. а мойта наистина тд ааз



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: hellbull, pe6o__ и 35 госта