Колега защо не се довериш на колегата dani_94 и после да се наслаждаваш да колата си.
Поздрави



Зацепване на ангренажен ремък
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Зацепване на ангренажен ремък
Зацепих на белеги и врътнах помпата с 0,5мм. В момента показанията са около 2BTDC и 2,8%. Графиката на TDI Timing е 2мм над горната зелена линия. Проблем? И ме притеснва това, че по предварително зададени данни ЕКУ-то гони 1,3BTDC... това няма ли да спъва мотора като постоянно иска закъснение.
- djdaka
- Мнения: 207
- Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
- Автомобил: VW Tiguan R-line
- Двигател: CUV 150hp
- Местоположение: Русе
Re: Зацепване на ангренажен ремък
смъкни я под зелената , между синя и зелена
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: Зацепване на ангренажен ремък
Нагодил съм белега на маховика да сочи "0"-та и прореза на разпределителния вал е точно успоредно на блока, но щифта на помпата не съвпада с около 2мм в закъснение. Ще трябва да ходя на сервиз за реглаж на помпата. Или ако има вариант в "домашни условия" с VAG-COM да я бутна 2мм напред, а? Ама не ми се рискува.
Абе понеже тука в Монтана майсторите са ветеринари и нямат апаратура кажете като имам път към София при кой да се отбия да я регулира?[/quote]
КОЛЕГИ от новото поколение вище как пали колата на един като вас , не майстор а строител с хоби автомобили и сам ремонтиращ си колата си при -15 гр. беЗ лаптоп,защото и сина ми ползва PC
http://www.vbox7.com/play:7d1ad6ce
Абе понеже тука в Монтана майсторите са ветеринари и нямат апаратура кажете като имам път към София при кой да се отбия да я регулира?[/quote]
КОЛЕГИ от новото поколение вище как пали колата на един като вас , не майстор а строител с хоби автомобили и сам ремонтиращ си колата си при -15 гр. беЗ лаптоп,защото и сина ми ползва PC
http://www.vbox7.com/play:7d1ad6ce
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Зацепване на ангренажен ремък
djdaka написа:смъкни я под зелената , между синя и зелена
Сторено! Тъкмо по средата м/у сината и зелената е. По вертикала показанията са някаде около 55. Иначе на 4-ти канал показва около 1,3-1,5BTDC. Мисля, че е добре. Дебита на помпата е около 3,6mg/R.
- djdaka
- Мнения: 207
- Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
- Автомобил: VW Tiguan R-line
- Двигател: CUV 150hp
- Местоположение: Русе
Re: Зацепване на ангренажен ремък

Поздрави.
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Зацепване на ангренажен ремък
djdaka написа:сега направи един лог ,да видиш как се държи турбинката, деботомер.
Поздрави.
Турбината я чистих в неделя. Сваляне, разглобяване, чистене.. стана като нова. Преди забиваше между 2 и 3хил. оборота, а сега стига до 5 без да се замисля.

Re: Зацепване на ангренажен ремък
Е не, колега. И аз питах и аз искам да знам. Сигурно и много други. Това, което аз питах по-нагоре те притесни и теб, но ти сега го оправи. Дай една ретроспекция, ако сложиш снимки ще е супер. Особено ме интересува как си зацепи помпата, така че да ти дойде на 1.3-1.5, от 2.0 първоначално. Описвай като за дете идиотче. Чистенето на турбината предполагам, че е взето от линка в сайта?
Разлика във вървежа и палене на студено/топло има ли?
Разлика във вървежа и палене на студено/топло има ли?
- djdaka
- Мнения: 207
- Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
- Автомобил: VW Tiguan R-line
- Двигател: CUV 150hp
- Местоположение: Русе
Re: Зацепване на ангренажен ремък
Следващата фаза е едно чипче , ако все още не си му сложил.
Поздрави.
Поздрави.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Зацепване на ангренажен ремък
valerius написа:две мнения по въпроса.. едното е, че белега е нулата или резката, кой ще потвърди?
и какво е значението на показанията относно % duty cykle
Toва мисля че е доста нагледно
Средата на 0 е среда ама на ауди
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: Зацепване на ангренажен ремък
единак написа:Е не, колега. И аз питах и аз искам да знам. Сигурно и много други. Това, което аз питах по-нагоре те притесни и теб, но ти сега го оправи. Дай една ретроспекция, ако сложиш снимки ще е супер. Особено ме интересува как си зацепи помпата, така че да ти дойде на 1.3-1.5, от 2.0 първоначално. Описвай като за дете идиотче. Чистенето на турбината предполагам, че е взето от линка в сайта?
Разлика във вървежа и палене на студено/топло има ли?
Ще се опитам да обясня. Посоката на въртене на ангренажния ремък и съответно на валовете е по часовниковата стрелка. Всичко сработва в определена точка. Разпределиятелния вал, коленовия вал също, а именно нулата за която говориме по нагоре.. Всичко сработва при достигане на горна мъртва точка в това число и помпата, която в този момент трябва да впръска гориво или малко по рано. Изчесленията и указанията кое кога трябва да се случва са ги направили инженерите и законите на физиката, а ние просто ги следваме. За да сработва малко рано съответно трябва да се врътне в посока обратно на часовниковата стрелка. При това врътване с 1мм дава предварение около 5 градуса. Ще пробвам да направя снимки и да постна. Разликата във вървежа се усети осезаемо след почистването на турбината.
За почистване на турбината нагледно съм използвал тази статия:

- The Bear
- Мнения: 79
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 15:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
Re: Зацепване на ангренажен ремък
[quote="valerius"]т[quote]
Колега, разбирам че сам си си сменял ангренажния ремък. Търсих с търсачката повече инфо за тая процедура, ама май не успях да намеря. Няколко "сламки" ще хвърлиш ли?
Трябва ли да се свали бронята, радиаторите, перките?
Някакви специфични инструменти?
Нещо да се внимава особено?
Благодаря предварително за отговор или някакъв линк!
Колега, разбирам че сам си си сменял ангренажния ремък. Търсих с търсачката повече инфо за тая процедура, ама май не успях да намеря. Няколко "сламки" ще хвърлиш ли?
Трябва ли да се свали бронята, радиаторите, перките?
Някакви специфични инструменти?
Нещо да се внимава особено?
Благодаря предварително за отговор или някакъв линк!
- The Bear
- Мнения: 79
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 15:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
Re: Зацепване на ангренажен ремък
The Bear написа:valerius написа:т
Колега, разбирам че сам си си сменял ангренажния ремък. Търсих с търсачката повече инфо за тая процедура, ама май не успях да намеря. Няколко "сламки" ще хвърлиш ли?
Трябва ли да се свали бронята, радиаторите, перките?
Някакви специфични инструменти?
Нещо да се внимава особено?
Благодаря предварително за отговор или някакъв линк!
Та, сам да си отговоря:
Смених ремъка преди месец някъде. Предницата и нещата които трябва да се свалят се свалят безпроблемно. Обърнете внимание на фаровете имат едно шипче накъм решетката, което може лесно да се счупи, т.е. като се развинтят винтовете се изтегля фара в посока от рашетката към калника. Специфични инструменти - комплект камъчета с шестостени, за сваляне на шайбата на коляновия вал.
На коляновия вал така и не видях белег... На разпределителния не помня, накрая ми писна да ги търся, и си го смених на по стария ремък, с мои си белези.
Ако има някой въпроси, да пита, докато ми е още прясно.

Смених ролката на климатика, че нещо се беше поразхлопкала, водната помпа - и тя имаше някакъв луфт, макар и да изкара поне още 30-40 хилки. Не отвивайте една ролка, която се оказа за вала на маслената помпа - лагерите са на маслен филм, т.е. хидродинамични, и е нормално ролката да има луфт когато няма налягане на маслото, т.е. при ремонт.
Поздрави на всички!
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Зацепване на ангренажен ремък
kiko946 написа:Нагодил съм белега на маховика да сочи "0"-та и прореза на разпределителния вал е точно успоредно на блока, но щифта на помпата не съвпада с около 2мм в закъснение. Ще трябва да ходя на сервиз за реглаж на помпата. Или ако има вариант в "домашни условия" с VAG-COM да я бутна 2мм напред, а? Ама не ми се рискува.
Абе понеже тука в Монтана майсторите са ветеринари и нямат апаратура кажете като имам път към София при кой да се отбия да я регулира?
КОЛЕГИ от новото поколение вище как пали колата на един като вас , не майстор а строител с хоби автомобили и сам ремонтиращ си колата си при -15 гр. беЗ лаптоп,защото и сина ми ползва PC
http://www.vbox7.com/play:7d1ad6ce[/quote]
колега какво ще бутнеш с лаптоп ? това не е ли тд ? какъв ваг ком те е подгонил ?
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: Зацепване на ангренажен ремък
Kung_Fu_Panda написа:kiko946 написа:Нагодил съм белега на маховика да сочи "0"-та и прореза на разпределителния вал е точно успоредно на блока, но щифта на помпата не съвпада с около 2мм в закъснение. Ще трябва да ходя на сервиз за реглаж на помпата. Или ако има вариант в "домашни условия" с VAG-COM да я бутна 2мм напред, а? Ама не ми се рискува.
Абе понеже тука в Монтана майсторите са ветеринари и нямат апаратура кажете като имам път към София при кой да се отбия да я регулира?
КОЛЕГИ от новото поколение вище как пали колата на един като вас , не майстор а строител с хоби автомобили и сам ремонтиращ си колата си при -15 гр. беЗ лаптоп,защото и сина ми ползва PC
http://www.vbox7.com/play:7d1ad6ce
колега какво ще бутнеш с лаптоп ? това не е ли тд ? какъв ваг ком те е подгонил ?[/quote]
на сима ми колата е голф 3 тди и ползвва лаптопа си за проверки и реглажи. а мойта наистина тд ааз