gomez написа:Не излиза ли грешка за свръх налягане ? Пробвал ли си с друг Н75 клапан ?
Здравейте отново.Все още не съм си решил проблема , а се опитвам да си обясня най-подробно проблемите.Грешката ,която излиза е: 17964 CHARGE PRESSURE CONTROL:Negative Deviation???

Преди няколко дни си почистих дебитомера по препоръките на колегите Gomez и Dorian, ефекта беше уникален, но за ден-два!Според Niks76 , това си е консуматив , но зесега не ми се дават пари без да съм сигурен.Странното за мен е : след раздвижване на геометрията и всички други неща описани в първият ми пост , защо от време на време колата се оправя за малко и пак забива.

Ровейки се ,където не ми е работата открих следните неща ,които достатъчно добре обясняват нещата!

17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
Possible Symptoms
* Reduced power output
* Limp mode
Possible Causes
* Boost Pressure too Low
* Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking
* Charger Pressure Control defective
o VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck
* Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Possible Solutions
* Check Hoses/Pipes to/between Components
* Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
* Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
o Check / Clean mechanism for variable nozzles