От преди година като си земах Голф-а 4 1.9ТДИ 110 коня е имаше леки проблеми с паленето, смисъл такъв, че не пали със завъртането,а като завъртя и пали некъде на 5-тата секунда от въртенето. Смених подгряващите свещи, имаше 2 изгорели, резултат никакъв. Мислех ,че е от акумолатора, но и от него не е. Имах няколко случая сутрин като запаля за първи път от първо завъртане да пада целия акумолатор и изгасва таблото и рестартира бордовия и като върна отново ключа и тока си се връща, но пак се мръщи при палене и ми се налага да и дам ток, защото явно продълйителното завъртане го глътва целия за момент. След това като напрая 2-3 километра и няаа проблем с паленето, освен това продължително въртене от 5-6 секунди.
Дайте некви съвети че напрао не знам вече ко да правя
Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
Колега има много изписано по форума за проблеми с топлия старт на TDI мотора.
Накратко обяснено, е че проблема се решава най-лесно софтуерно.
Аз бих ти препоръчал направо да му сложиш чип и така ще удариш с един куршум два заека.
Хем ще си оправиш топлия старт, хем ще ти върви повече колата.
Накратко обяснено, е че проблема се решава най-лесно софтуерно.
Аз бих ти препоръчал направо да му сложиш чип и така ще удариш с един куршум два заека.
Хем ще си оправиш топлия старт, хем ще ти върви повече колата.
Re: Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
milenski_77 написа:Колега има много изписано по форума за проблеми с топлия старт на TDI мотора.
Накратко обяснено, е че проблема се решава най-лесно софтуерно.
Аз бих ти препоръчал направо да му сложиш чип и така ще удариш с един куршум два заека.
Хем ще си оправиш топлия старт, хем ще ти върви повече колата.
Колега и аз от доста време се точа на чип и чувам все различни отзиви. Би ли ми препоръчал от къде да взема този чип, какъв да е и ако може и някаква цена да даеш си страшен
Re: Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
Поръчай си го от @Brezel, при него отзивите се само едни - много доволни
.

Последна промяна от morfei1 на Сря 08 юли 2009 12:34, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
morfei1 написа:Порйчай си го от @Brezel, при него отзивите се само едни - много доволни.
Подкрепям.Много е коректен пича.
- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
Re: Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
иди на жичкаджия да ти види стартера, мой приятел имаше същият проблем да му изчезват тоците и да пали трудно и се оказа нещо свързано със стартера, чип в този случай не му помогна, защото той си беше с чип и правеше същите морафети
- nasko1978
- Мнения: 2184
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
Извинявам се,че пиша в темата на колегата,но имах същия проблем и вече го реших.Колата ми палеше много трудно, без значение топла или студена.Проверих клеми,връзки алтернатор ,акумулатор и т.н - всичко изглежда "приятно сухо".След закачане на ваг-ком с колегата vladko локализирахме проблема- не е от ключ,имобилайзер или компютър.Остана стартер или контактният ключ - е оказа се контактен ключ(клеморед).Смяна с нов и проблема изчезна,таблота ми свети по-добре,върти яко и.....пали!Цена 35,00лв и много,много нерви! 
P.S - Забравих да пиша ,че и реле №109 го смених щото и то било за смяна/ 20лв./

P.S - Забравих да пиша ,че и реле №109 го смених щото и то било за смяна/ 20лв./
Последна промяна от nasko1978 на Вто 14 юли 2009 10:51, променено общо 2 пъти.
- VW-GOLF-1,9-TDI
- Мнения: 130
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
мойта бях я оставил в сервиз на 3-тия ден я взех 2 дена немой и открият проблема що непали накрая сменяли всякакви глупости отремонтирали и стартера ае изхакаха ме 221лв мой нещо са ме метнали в цената ама сам доволен ся пахам клуча и от парвия път нямам никакви проблеми до сега
- tdi fen
- Мнения: 4702
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
здравейте двг е тди AGR пали след около 5-6сек въртене,проверих свещите и релето са добре,алтернатора е отремонтиран кове 14,4 и не мърда, напрежението на акумулаторът е между 12,30-12,40 вижда ми се малко и някъкво реле или бобина се ръзцъкало първо се чуваше само при даване на контакт сега цъка постояно помагайте че имам чуството че ще ме остави някъде
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
tdi fen написа:здравейте двг е тди AGR пали след около 5-6сек въртене,проверих свещите и релето са добре,алтернатора е отремонтиран кове 14,4 и не мърда, напрежението на акумулаторът е между 12,30-12,40 вижда ми се малко и някъкво реле или бобина се ръзцъкало първо се чуваше само при даване на контакт сега цъка постояно помагайте че имам чуството че ще ме остави някъде
Провери първо акумулатора, защото ако няма достатъчен стартов ток и прави така.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Re: Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
tdi fen написа:здравейте двг е тди AGR пали след около 5-6сек въртене,проверих свещите и релето са добре,алтернатора е отремонтиран кове 14,4 и не мърда, напрежението на акумулаторът е между 12,30-12,40 вижда ми се малко и някъкво реле или бобина се ръзцъкало първо се чуваше само при даване на контакт сега цъка постояно помагайте че имам чуството че ще ме остави някъде
няма да те остави не се плаши
стандартен проблем
viewtopic.php?f=24&t=122453&hilit=%D1%82%D0%BE%D0%BF%D1%8C%D0%BB+%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%82
решения всякакви
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
Re: Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
и на мойта се зануляваше всичко по таблото при палене-оказа се стартер-но много късно разбрах.четките бяха свршили и пружинките им се намотаха на ротора-просто всичко по стартера си изгоря=нов около 136 лв.Сега всичко си е като часовник.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
SMEL написа:и на мойта се зануляваше всичко по таблото при палене-оказа се стартер-но много късно разбрах.четките бяха свршили и пружинките им се намотаха на ротора-просто всичко по стартера си изгоря=нов около 136 лв.Сега всичко си е като часовник.
и аз бях така и мойте бяха само пружинки ама онязи майстори някак го съживиха чак се чудеха как съм палил досега
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 16 мар 2010 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
Може ли координати на този сервиз защото и моята го има този проблем.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 16 мар 2010 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Трудно пали Голф 4 1,9 ТДИ
VW-GOLF-1,9-TDI написа:днеска ходих я взех мойта бях я оставил 3 дена не можеха да разберат в сервиза защо не пали доста неща са барали стартер и още други глупости но сега вече пали от първия път много сам доволен
може ли номер за връзка с този сервиз ?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта