И така продължавам с темата! След всекидневните подигравки на колегите ми за колата която взех

,дойде денят за регистрацията и в КАТ.Станах в 4 сутринта,забрах един приятел да я кара,че чак на 4 юни ще ми е готова книжката,и я закарахме по едни околовръстни-ужас! Наредихме се втора кола и чакаме .До 8 и 30 докато отворят вратите -доидоха към 30 коли без номера

и чакаме.То каналите били два и ние бам-първи.Следваше гише за няква декларация ли незнам и вкарахме колата за преглед.Оня гледа-всичко наред с номерата по двигателя и рамата и ни качи на едни валове за спирачките-и там нормално.Но докато пича дето ми помагаше даваше по-рязко газ да излезе от валовете и от аспуха изкочи към 1 литър вода(малко черна) Оня като се изпули

-вика кво е това, а аз бърша с крака и мацам там пода.Едвам ни пусна напред-с много мъки-аз му обеснявам кондез,там гарнитури и тем подобни,той ми вика-ганитура ти е главата

,бегай да си оправиш колата

.После пак гишета тука-там все парички ръсиш и така в 8 и 30 влязох в КАТ и 9 и 45 излязох

.За по-малко от два часа.От там залепихме застраховка,прегледа на стъклото и бегом към Кърджали при чичо.Ново дваисе-появи се едно придърпване под 2000 оборота-като че ли не и стига гориво ли ,незнам.Над 2000 се оправя.Както и да е -стигнахме пред магазина за Авточасти и аз влизам,гледам чичо обяснява там на един клиент за една част,и като ме видя и побесня.Следваше 1-но часова беседа за покупката на автомобил и после се успокои малко.Отиде до колата и я огледа-на външен вид била добре.Но като запали двигателя и отвори капачката за маслото и дръпна шеката и пак побесня.Следваше двучасов оглед с другият му работник и доуточняване на сервизите в които ще е, и частите които ще се сменят-ангренажен ремък,ролка,масло,въздушен филтър,маслен,горивен и т.н. Оставих му малкият талон,застраховката и ключовете и си заминах.Каза когато колата стане готова,аз ще ти се обадя да ти кажа колко пари ще струва ремонта + частите.Аз сега фърча насам-натам ,банки-кредити и тем подобни.Абе луда работа
