1.9 TDI малко помощ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: 1.9 TDI малко помощ

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Съб 30 май 2009 23:43


и все пак никой нищо ли не може да каже от графиките ?



как са вакуумите на N75 ? при мен всички са черни, някой може ли да ми каже къде отиват 3те маркучета да проверя дали на са объркани ??




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1.9 TDI малко помощ

Мнениеот Andonov » Съб 30 май 2009 23:58


Maркуча, който идва от топлата част на турбината се закача на Н75 (металния клапан) от страната където е буксата.
Маркуча, който отива към клапана на турбото се закача на изхода на клапана, който е отсрани, а маркуча който е от срещуположната част на буксата отива на тръбата след дебитомера преди входа на турбото.


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: 1.9 TDI малко помощ

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Пон 01 юни 2009 19:41


благодаря много андонов, освен разваления клапан за регулиране на турбото имах и разменени вакууми

всичко е наред вече:




поздрави и благодаря на андонов още веднъж
Прикачени файлове
untitled_n75new.jpg


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: 1.9 TDI малко помощ

Мнениеот Krasi » Сря 03 юни 2009 19:28


ifidik написа:провери си маркучето до компа и ако е здраво, отвори компютъра и виж вътре има още едно ,да не е спукано то


И аз така мисля,колега обърни внимание на написаното от ifidik


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1.9 TDI малко помощ

Мнениеот Andonov » Сря 03 юни 2009 19:39


Krasi написа:
ifidik написа:провери си маркучето до компа и ако е здраво, отвори компютъра и виж вътре има още едно ,да не е спукано то


И аз така мисля,колега обърни внимание на написаното от ifidik


Не трябва само да се мисли а и да се гледа колега.

Ако обърна внимание на 1 лог или снимка, турбото няма регулиране - пренадуваше.

В последната картинка всичко си е вече в норми.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: 1.9 TDI малко помощ

Мнениеот ifidik » Сря 03 юни 2009 21:27


Kung_Fu_Panda написа:значи днес сменик 2-та клапана с вакуумите (този за управление на турбото и този за егр-а) и нищо, без ефект, както вече написах, проверил съм турбо пътищата и съм смени абсолютно всички вакуум маркучета, и пак нищо :shock

дайте идеи какво да проверя ?

днес ще се опитам да направя графика на наляганията поискано/получено и ако успея ще я постна тука

достатъчно подвеждащо за грешна диагноза


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1.9 TDI малко помощ

Мнениеот Andonov » Чет 04 юни 2009 6:51


ifidik написа:
Kung_Fu_Panda написа:значи днес сменик 2-та клапана с вакуумите (този за управление на турбото и този за егр-а) и нищо, без ефект, както вече написах, проверил съм турбо пътищата и съм смени абсолютно всички вакуум маркучета, и пак нищо :shock

дайте идеи какво да проверя ?

днес ще се опитам да направя графика на наляганията поискано/получено и ако успея ще я постна тука

достатъчно подвеждащо за грешна диагноза


:да:

За да не остана грешно разбран с горния пост да поясня.
Забележката ми е към колегата Krasi , че колата е оправена преди поста му, а не че диагнозата е грешна.

Последна промяна от Andonov на Чет 04 юни 2009 15:13, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: 1.9 TDI малко помощ

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Чет 04 юни 2009 9:44


малко да поясня, че последните няколко поста не ги схванах съвсем,
имах 2 резервни клапана, н75 и този за ЕГР-а (вървяха си с колата)
когато колата започна да прави това забиване, ги смених и мислех, че вече съм ги икзлючил от причинители на повредата, но уви, оказа се че и резервния н75 е развален,
взех него и едновременно с това видях че вакуумите ми не са вързани както андонов ми е написал, този вакуум за компютъра тръгваше не отдолу на смукателните колектори ами от най-горната точка, и съответно на н75 имаше 2 разменени вакуума




плаши ме само мисълта колко време съм я карал така колата :banghead:


aptt
Мнения: 80
Регистриран на: Вто 14 апр 2009 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Rakitovo

Re: 1.9 TDI малко помощ

Мнениеот aptt » Нед 06 юни 2010 22:05


Здравейте колеги !Извинявам се за въпроса ( не знам дали му е тук мястото )
Двигатела ми е 1.9 тди на Пасат 90 г. Проблема е че не мога да сваля оборотите
под 1000. Наложи се да сваля помпата заради теч м-у помпата и елемента и след качването вече оборотите са високи .Въпроса ми е освен патрона отзад за горивото
и плочката на жилото за газта , има ли друг начин за да се свалят оборотите ? :(


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: 1.9 TDI малко помощ

Мнениеот vladitdrv » Нед 06 юни 2010 22:16


Въпроса ми е освен патрона отзад за горивото
и плочката на жилото за газта , има ли друг начин за да се свалят оборотите


ТДИ НЯМА жило на газта!!!За патрони и дума не може да става освен ако не караш картечница :lol: .Я пак виж какъв е мотора и после пиши!


aptt
Мнения: 80
Регистриран на: Вто 14 апр 2009 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Rakitovo

Re: 1.9 TDI малко помощ

Мнениеот aptt » Нед 06 юни 2010 22:37


Работата е там че скоро смених двигатела ,стария беше 1.6 тди ,а този сега е 1.9
Извинявай колега но пак казвам това е на Пасат 90 година. Не съм на ясно с кодовете на двигателите .


danii
Мнения: 235
Регистриран на: Нед 29 мар 2009 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg.sf

Re: 1.9 TDI малко помощ

Мнениеот danii » Нед 06 юни 2010 23:46


Най вероятно става въпрос за AAZ :idea:


aptt
Мнения: 80
Регистриран на: Вто 14 апр 2009 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Rakitovo

Re: 1.9 TDI малко помощ

Мнениеот aptt » Пон 07 юни 2010 21:52


Може не съм сигурен. Пмпата отгоре ,пред вакумната мембрана ,има метална пластина ,в която има някакъв прекъсвач .


aptt
Мнения: 80
Регистриран на: Вто 14 апр 2009 22:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Rakitovo

Re: 1.9 TDI малко помощ

Мнениеот aptt » Пон 07 юни 2010 21:54


А как мога да разбера кода на двигатела ?Преди да го кача на колата го огледах
и видях само отзад към купето пишеше само 1.9 тд . :roll:


milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: 1.9 TDI малко помощ

Мнениеот milenski_77 » Вто 08 юни 2010 10:33


Колега двигателя ти е 1,9 ТД с код AAZ.
Това отгоре на помпата е ключето за ЕГР-а.
Оборотите се регулират от един дълъг винт с пружинка от към страната на блока.
Ако немогат да паднат под 1000 от този винт, то тогава се разконтря едно от винтчетата(не помня точно кое) които стоят малко по-надолу от въпросния винт с пружинта и се свалят допълнително оборотите от него.
В никакъв случай не пипай винтовете в които опира рейката за подаване на газ.Те не са регулиране на оборотит.
Някъде във форума има снимка с обяснение на процедурата, но сега нямам време да търся.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта