и все пак никой нищо ли не може да каже от графиките ?
как са вакуумите на N75 ? при мен всички са черни, някой може ли да ми каже къде отиват 3те маркучета да проверя дали на са объркани ??



1.9 TDI малко помощ
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1.9 TDI малко помощ
Maркуча, който идва от топлата част на турбината се закача на Н75 (металния клапан) от страната където е буксата.
Маркуча, който отива към клапана на турбото се закача на изхода на клапана, който е отсрани, а маркуча който е от срещуположната част на буксата отива на тръбата след дебитомера преди входа на турбото.
Маркуча, който отива към клапана на турбото се закача на изхода на клапана, който е отсрани, а маркуча който е от срещуположната част на буксата отива на тръбата след дебитомера преди входа на турбото.
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: 1.9 TDI малко помощ
благодаря много андонов, освен разваления клапан за регулиране на турбото имах и разменени вакууми
всичко е наред вече:
поздрави и благодаря на андонов още веднъж
всичко е наред вече:
поздрави и благодаря на андонов още веднъж
Re: 1.9 TDI малко помощ
ifidik написа:провери си маркучето до компа и ако е здраво, отвори компютъра и виж вътре има още едно ,да не е спукано то
И аз така мисля,колега обърни внимание на написаното от ifidik
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1.9 TDI малко помощ
Krasi написа:ifidik написа:провери си маркучето до компа и ако е здраво, отвори компютъра и виж вътре има още едно ,да не е спукано то
И аз така мисля,колега обърни внимание на написаното от ifidik
Не трябва само да се мисли а и да се гледа колега.
Ако обърна внимание на 1 лог или снимка, турбото няма регулиране - пренадуваше.
В последната картинка всичко си е вече в норми.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: 1.9 TDI малко помощ
Kung_Fu_Panda написа:значи днес сменик 2-та клапана с вакуумите (този за управление на турбото и този за егр-а) и нищо, без ефект, както вече написах, проверил съм турбо пътищата и съм смени абсолютно всички вакуум маркучета, и пак нищо![]()
дайте идеи какво да проверя ?
днес ще се опитам да направя графика на наляганията поискано/получено и ако успея ще я постна тука
достатъчно подвеждащо за грешна диагноза
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1.9 TDI малко помощ
ifidik написа:Kung_Fu_Panda написа:значи днес сменик 2-та клапана с вакуумите (този за управление на турбото и този за егр-а) и нищо, без ефект, както вече написах, проверил съм турбо пътищата и съм смени абсолютно всички вакуум маркучета, и пак нищо![]()
дайте идеи какво да проверя ?
днес ще се опитам да направя графика на наляганията поискано/получено и ако успея ще я постна тука
достатъчно подвеждащо за грешна диагноза

За да не остана грешно разбран с горния пост да поясня.
Забележката ми е към колегата Krasi , че колата е оправена преди поста му, а не че диагнозата е грешна.
Последна промяна от Andonov на Чет 04 юни 2009 15:13, променено общо 1 път.
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: 1.9 TDI малко помощ
малко да поясня, че последните няколко поста не ги схванах съвсем,
имах 2 резервни клапана, н75 и този за ЕГР-а (вървяха си с колата)
когато колата започна да прави това забиване, ги смених и мислех, че вече съм ги икзлючил от причинители на повредата, но уви, оказа се че и резервния н75 е развален,
взех него и едновременно с това видях че вакуумите ми не са вързани както андонов ми е написал, този вакуум за компютъра тръгваше не отдолу на смукателните колектори ами от най-горната точка, и съответно на н75 имаше 2 разменени вакуума
плаши ме само мисълта колко време съм я карал така колата
имах 2 резервни клапана, н75 и този за ЕГР-а (вървяха си с колата)
когато колата започна да прави това забиване, ги смених и мислех, че вече съм ги икзлючил от причинители на повредата, но уви, оказа се че и резервния н75 е развален,
взех него и едновременно с това видях че вакуумите ми не са вързани както андонов ми е написал, този вакуум за компютъра тръгваше не отдолу на смукателните колектори ами от най-горната точка, и съответно на н75 имаше 2 разменени вакуума
плаши ме само мисълта колко време съм я карал така колата

Re: 1.9 TDI малко помощ
Здравейте колеги !Извинявам се за въпроса ( не знам дали му е тук мястото )
Двигатела ми е 1.9 тди на Пасат 90 г. Проблема е че не мога да сваля оборотите
под 1000. Наложи се да сваля помпата заради теч м-у помпата и елемента и след качването вече оборотите са високи .Въпроса ми е освен патрона отзад за горивото
и плочката на жилото за газта , има ли друг начин за да се свалят оборотите ?
Двигатела ми е 1.9 тди на Пасат 90 г. Проблема е че не мога да сваля оборотите
под 1000. Наложи се да сваля помпата заради теч м-у помпата и елемента и след качването вече оборотите са високи .Въпроса ми е освен патрона отзад за горивото
и плочката на жилото за газта , има ли друг начин за да се свалят оборотите ?

- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: 1.9 TDI малко помощ
Въпроса ми е освен патрона отзад за горивото
и плочката на жилото за газта , има ли друг начин за да се свалят оборотите
ТДИ НЯМА жило на газта!!!За патрони и дума не може да става освен ако не караш картечница

Re: 1.9 TDI малко помощ
Работата е там че скоро смених двигатела ,стария беше 1.6 тди ,а този сега е 1.9
Извинявай колега но пак казвам това е на Пасат 90 година. Не съм на ясно с кодовете на двигателите .
Извинявай колега но пак казвам това е на Пасат 90 година. Не съм на ясно с кодовете на двигателите .
Re: 1.9 TDI малко помощ
Може не съм сигурен. Пмпата отгоре ,пред вакумната мембрана ,има метална пластина ,в която има някакъв прекъсвач .
Re: 1.9 TDI малко помощ
А как мога да разбера кода на двигатела ?Преди да го кача на колата го огледах
и видях само отзад към купето пишеше само 1.9 тд .
и видях само отзад към купето пишеше само 1.9 тд .

-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: 1.9 TDI малко помощ
Колега двигателя ти е 1,9 ТД с код AAZ.
Това отгоре на помпата е ключето за ЕГР-а.
Оборотите се регулират от един дълъг винт с пружинка от към страната на блока.
Ако немогат да паднат под 1000 от този винт, то тогава се разконтря едно от винтчетата(не помня точно кое) които стоят малко по-надолу от въпросния винт с пружинта и се свалят допълнително оборотите от него.
В никакъв случай не пипай винтовете в които опира рейката за подаване на газ.Те не са регулиране на оборотит.
Някъде във форума има снимка с обяснение на процедурата, но сега нямам време да търся.
Това отгоре на помпата е ключето за ЕГР-а.
Оборотите се регулират от един дълъг винт с пружинка от към страната на блока.
Ако немогат да паднат под 1000 от този винт, то тогава се разконтря едно от винтчетата(не помня точно кое) които стоят малко по-надолу от въпросния винт с пружинта и се свалят допълнително оборотите от него.
В никакъв случай не пипай винтовете в които опира рейката за подаване на газ.Те не са регулиране на оборотит.
Някъде във форума има снимка с обяснение на процедурата, но сега нямам време да търся.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта