kamus11 написа:Сподели малко повечеdanii написа:Абе колеги става въпрос за класическия проблем на тези мотори,(предполагам 1Z) наистина ли никой от вас не се сеща за какво пита човека,че даже и администратора?Това,че въпроса не е зададен много точно не значи,че не е ясен,ама то си зависи и кой го чете. ПП.в случая е мн. вероятно да е крив вала но не там където всички си мислят.
и, аз не бях чувал за изправяне на вал, но един от майсторите ми каза, че това не е единичен случай и се монтирало някакво приспособление към вала и след обработка нещата си идвали на място. Много ми стана интересно и след, като този проблем е познат, реших да питам във раздела за дизели
ама колегите ме нахраниха веднага
Колега (приспособлението) за което говориш е фреза тип: направи си сам, която един колега беше изровил от руския форум и май беше дадена само като идея, която лично аз не харесвам. Моя съвет е да свалиш скоростната кутия,съединителя,няколко шайби, капака на картера + 9 лагера и да занесеш вала да ти го челосат за 20лв. и си готов. ПП. да ти челосат и демпферната шайба за вс. случай.
