За B4 TDI-1Z 93г.
Здравей Becko, мен също ме интересува тунинговането. Аз съм със същия двигател само че сложен на голф3. Ефекта същия ли е както при аудито, с коклко се вдига разхода, и най важното нещо: скъсява ли се живота на двг-то, като цяло. Ако можеш да дадеш малко по вече инфо за това какво представлява тунинговането само интервенция на борд компа, или се пипа нещо друго по двг-то.
dj_apolon имах подобен проблем.моят двигател е съ6ият.гледам 4е никои не е е споменал за westgate-a на турбото.намира се м/у горижния филтър и дебитомерът.в него влизат три малки марку4а.моята ми праве6е тоя таван на 120-130км.съветът ми е пробваи първо дали не е от него преди да я води6 неиде другаде.цената му е 60-70лв.има и тарикати дето искат 120лв!!!!!но предо да го плати6 бъди сигурен 4е е от него!!!!!!надявам се да съм ти бил от полза 

- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Waste gate-a сме го споменали, ама в една друга тема. И аз съм почти сигурен, че проблема е в него.Bary написа:dj_apolon имах подобен проблем.моят двигател е съ6ият.гледам 4е никои не е е споменал за westgate-a на турбото.намира се м/у горижния филтър и дебитомерът.в него влизат три малки марку4а.моята ми праве6е тоя таван на 120-130км.съветът ми е пробваи първо дали не е от него преди да я води6 неиде другаде.цената му е 60-70лв.има и тарикати дето искат 120лв!!!!!но предо да го плати6 бъди сигурен 4е е от него!!!!!!надявам се да съм ти бил от полза

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo и 46 госта