Не знам хората какъв опит имат, но моя опит с тея конкретно лагери е:
шум при натиснат съединител - аксиален лагер
шум при пуснат съединител на неутрална - лагер на първичния вал.
Но пак ме съмнява, че шума е от там, де....



Разбит маховик..... или един бог знае какво.... Решено!
Re: Разбит маховик, аксиален лагер или един бог знае какво....?
theraven написа:Не знам хората какъв опит имат, но моя опит с тея конкретно лагери е:
шум при натиснат съединител - аксиален лагер
шум при пуснат съединител на неутрална - лагер на първичния вал.
Но пак ме съмнява, че шума е от там, де....
И аз така знам....при пуснат съединител шумът е от лагера на първичният вал. На старата кола на баща ми Сеат Толедо 1,9 ТД 75коня все още си шуми като пуснеш съединителя, въпреки че самият съединител е сменян.
Re: Разбит маховик, аксиален лагер или един бог знае какво....?
Оригинален DMF 1250лв. DMF на Сакс 866лв., които били рециклирани и се скапвали бързо. Феродов диск 338лв., притискателен 264лв. Лагер помпа 140лв. Аксиален лагер 30лв.
2К лева, бах ти Голфа
2К лева, бах ти Голфа

Последна промяна от morfei1 на Вто 24 ное 2009 15:27, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Разбит маховик, аксиален лагер или един бог знае какво....?
Това да го четат тези,които обичат да въртят гуми от първа до трета предавка.
Re: Разбит маховик, аксиален лагер или един бог знае какво....?
Бе и аз съм от тези, въпреки че го правя много рядко. Хубавото е че моя още не се е разхлопал напълно, а и няма признаци за износен съединител, но въпреки всичко цената е стряскаща за кола която струва 10000лв.
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Разбит маховик, аксиален лагер или един бог знае какво....?
Морфи,ти ли разправяше скоро в една тема че ПД много трудно скапвали демпфера

А иначе той така или иначе маховика ти е пътник щом нее сменян още,а и си вече с повече NM което също го натоварва повече.Симптомите и при ПД са сутрин като запалиш и се усещат леки вибрации от мотора или по-точно от работата му,а в по-напреднал стадии както беше моя маховик се усещаше едно прехълцване на мотора в следствие на замятането на разбития маховик.
А относно аксиалния лагер не ми се вижда в него да е причината,но нее изключено все пак е стара кола.А лошото е че и при кофти маховик и кофти аксиален като натиснеш съединителя изчезват шумовете и е по-трудно да се разбере от кое е,но аксиални лагер само шуми,а маховика придава и вибрации.
А иначе няма се плашиш от смяната на маховика,скъпо си е но после удоволствието от карането е голямо-Васето и аз знаем как е
А това за раздрънканата кутия са пълни глупости според мен,а и колата е 2002г.


А иначе той така или иначе маховика ти е пътник щом нее сменян още,а и си вече с повече NM което също го натоварва повече.Симптомите и при ПД са сутрин като запалиш и се усещат леки вибрации от мотора или по-точно от работата му,а в по-напреднал стадии както беше моя маховик се усещаше едно прехълцване на мотора в следствие на замятането на разбития маховик.
А относно аксиалния лагер не ми се вижда в него да е причината,но нее изключено все пак е стара кола.А лошото е че и при кофти маховик и кофти аксиален като натиснеш съединителя изчезват шумовете и е по-трудно да се разбере от кое е,но аксиални лагер само шуми,а маховика придава и вибрации.
А иначе няма се плашиш от смяната на маховика,скъпо си е но после удоволствието от карането е голямо-Васето и аз знаем как е

А това за раздрънканата кутия са пълни глупости според мен,а и колата е 2002г.

Re: Разбит маховик, аксиален лагер или един бог знае какво....?
Аз вибрации нямам, това е проблема. нито на студен мотор, нито на загрял.... просто се чува един странен шум, който е едва долувим.
Да, така сматах за маховиците на ПД..... и още си го смятам де.
Вкарват ми някаква оферта в Елиткар..... връщаш стария и ти дават нов - рецикриан на преференциална цена. Още няма яснота по въпроса, но май става въпрос за марка Люк. Иначе цената на Сакс маховика на щанда е 860лв.
В крайна сметка колата проблеми няма и така си е вървяла дасега приблизително 40000км. нито се е влушило положението, нито съм тръгнал да го сменям, но ме дразни понеже несъм сигурен дали е нормално или не, и ако не е къде точно е проблема. Примирил съм се с мисълта, че един ден тези пари ще се дават, ако я карам по тозиначин (с този пробег) и я задържа достатъчно дълго време в мен. Ще се кача и в други ПД да ги чуя и тях дали имат същото румулене, може пък и де е нормално и аз да си внушавам (което ме съмнява).
Няколко бързи консултации с майсторчета..... казват, че е маховик. Споделих им дали не е лагера на първичен вал, те ми казаах ми моли са да е той, понеже ще ти излезе доста по-евтино
Да, така сматах за маховиците на ПД..... и още си го смятам де.
Вкарват ми някаква оферта в Елиткар..... връщаш стария и ти дават нов - рецикриан на преференциална цена. Още няма яснота по въпроса, но май става въпрос за марка Люк. Иначе цената на Сакс маховика на щанда е 860лв.
В крайна сметка колата проблеми няма и така си е вървяла дасега приблизително 40000км. нито се е влушило положението, нито съм тръгнал да го сменям, но ме дразни понеже несъм сигурен дали е нормално или не, и ако не е къде точно е проблема. Примирил съм се с мисълта, че един ден тези пари ще се дават, ако я карам по тозиначин (с този пробег) и я задържа достатъчно дълго време в мен. Ще се кача и в други ПД да ги чуя и тях дали имат същото румулене, може пък и де е нормално и аз да си внушавам (което ме съмнява).
Няколко бързи консултации с майсторчета..... казват, че е маховик. Споделих им дали не е лагера на първичен вал, те ми казаах ми моли са да е той, понеже ще ти излезе доста по-евтино

-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Разбит маховик, аксиален лагер или един бог знае какво....?
Вие от луната ли ги взимате тези части?Има една тема за най здрави носачи там съм написал разни цени за части ако искаш погледни.
Re: Разбит маховик, аксиален лагер или един бог знае какво....?
KirilGeorgiev написа:Вие от луната ли ги взимате тези части?Има една тема за най здрави носачи там съм написал разни цени за части ако искаш погледни.
Малко да ми помогнеш с темата, че не се ориентирам. може и тук да споделиш цените?
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разбит маховик, аксиален лагер или един бог знае какво....?
Последна промяна от Luciano на Вто 25 авг 2009 19:58, променено общо 1 път.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Разбит маховик, аксиален лагер или един бог знае какво....?
Маховик феродов притискателен и лагер Сакс 570 евро за 130 кс АVF но са два модела поне за Пасат и без да го свалиш няма как да си сигурен че взимаш правилният.За Голф мисля че е по евтин но не съм 100процента сигурен.
Re: Разбит маховик, аксиален лагер или един бог знае какво....?
Подобен проблем намерих в един чужд форум.:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=254648
пича с проблема споменава че когато натисне съединителя,спира да се чува.тук също има прикрепени видеофайлове,но от тях не става много ясно за какво иде реч.
В края на темата автора съобщава че е сменил маховик.Обърни внимание на мнението на потребителя myke_w,който е и vendor-продавач и цената която той обявява за цял комплект.Вярно че е в САЩ,но може би праща и извън страната си.
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=254648
пича с проблема споменава че когато натисне съединителя,спира да се чува.тук също има прикрепени видеофайлове,но от тях не става много ясно за какво иде реч.
В края на темата автора съобщава че е сменил маховик.Обърни внимание на мнението на потребителя myke_w,който е и vendor-продавач и цената която той обявява за цял комплект.Вярно че е в САЩ,но може би праща и извън страната си.
Re: Разбит маховик, аксиален лагер или един бог знае какво....?
@jobrdanpar, изключително много ти благодаря за това, че си отделил време и си се разтърсил
Прегледах въпросната тема, а също така и двето клипчета. Става въпрос за абсолютно еднакъв шум, с тази разлика, че при мен е доста по-слабо изразен, отвън почти не се чува (за сега несъм пробвал под колата, но и това ще направя, като я закарам на канал).
Интересното в тази тема е, че човека си слага не DMF - Dual Mass Flywheel, което ще рече демпферен маховик, а SMF - Single Mass Flywheel, което аз тълкувам като обикновен маховик.
От изчетеното до тук и безбройните теми в нашия форум, бях останал с впечетление, че на ПД неможе да се сложи обикновен маховик, най-малкото защото е 240мм.....
Хубавото в случая е че вече имам яснота по проблема и колебанията са разсеяни, така че няма да има напразни разглобявания. Лошото е, че с маховика трябва да се смени и съединителя и притискатела, които също не са малко пари, за да не се прави два пъти работа, а моите в момента са добри.
Какво е мнението ви за смяната и на "Лафер помпата", която си нямам абсолютно никаква идея за какво служи, задължитела или препоръчителна е смяната и.... или абсолютно ненужна?
@KirilGeorgiev, с авточасти ли се занимаваш? Какво имаш предвид два вида за AVF, каква е разликата между двато? Доколкото знам има два мотора AVF, които са с различен въртящ момент. Единия е същия като моят 310нм, докато другия е по-малко. Цената която ми спомена със ДДС ли е?
Лека полека започвам да си променям мнението за маховиците на ПД
. 40000мили ~ 60000мили, са много малко километри според мен, а и от темата става ясно, че не е единичен случай. Горе долу ми се пада на 2 години да го сменям пущината. В тази връзка се извинявам официално на @jobrdanpar, той си знае защо
.
Ще си позволя да копирам линка от въпросното видео, в случай че и други имат съмнения -
http://video.yahoo.com/watch/5715562/14973617
http://video.yahoo.com/watch/5715573/14973635


Прегледах въпросната тема, а също така и двето клипчета. Става въпрос за абсолютно еднакъв шум, с тази разлика, че при мен е доста по-слабо изразен, отвън почти не се чува (за сега несъм пробвал под колата, но и това ще направя, като я закарам на канал).
Интересното в тази тема е, че човека си слага не DMF - Dual Mass Flywheel, което ще рече демпферен маховик, а SMF - Single Mass Flywheel, което аз тълкувам като обикновен маховик.
От изчетеното до тук и безбройните теми в нашия форум, бях останал с впечетление, че на ПД неможе да се сложи обикновен маховик, най-малкото защото е 240мм.....
Хубавото в случая е че вече имам яснота по проблема и колебанията са разсеяни, така че няма да има напразни разглобявания. Лошото е, че с маховика трябва да се смени и съединителя и притискатела, които също не са малко пари, за да не се прави два пъти работа, а моите в момента са добри.
Какво е мнението ви за смяната и на "Лафер помпата", която си нямам абсолютно никаква идея за какво служи, задължитела или препоръчителна е смяната и.... или абсолютно ненужна?
@KirilGeorgiev, с авточасти ли се занимаваш? Какво имаш предвид два вида за AVF, каква е разликата между двато? Доколкото знам има два мотора AVF, които са с различен въртящ момент. Единия е същия като моят 310нм, докато другия е по-малко. Цената която ми спомена със ДДС ли е?
Лека полека започвам да си променям мнението за маховиците на ПД


Ще си позволя да копирам линка от въпросното видео, в случай че и други имат съмнения -
http://video.yahoo.com/watch/5715562/14973617
http://video.yahoo.com/watch/5715573/14973635
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Разбит маховик, аксиален лагер или един бог знае какво....?
Занимавам се с дрехи.Това са цени с ДДС но съм сигурен че ако се помотая 2 часа ще ги намеря и по евтини.За разликата не мога да ти кажа каква е това ми казаха там.За моита кола си взимам частите от там и като гледам за какви цени говорите




- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Разбит маховик, аксиален лагер или един бог знае какво....?
theraven написа:Не знам хората какъв опит имат, но моя опит с тея конкретно лагери е:
шум при натиснат съединител - аксиален лагер
шум при пуснат съединител на неутрална - лагер на първичния вал.
Но пак ме съмнява, че шума е от там, де....
Аз само да добавя - не забравяйте , че освен първичен вал и лагера му се въртят и почти всички зъбчатки във скоростната кутия



Голфа си така го купих , без да съм пипал нищо по скоростната кутия карах 40-50 хил.км. до сега без никаква промяна към по-лошо ... така , че споко


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта