


Проблем с работата на двигателя
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Пон 22 авг 2005 21:31
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1.9 D AEF 1996
- Местоположение: София
Re: Проблем с работата на двигателя
прецакан ЕГР клапан. елементарна проба затапи вакум маркучето, което отива към клапана и виж дали ще придърпва!
- TDI SYNCRO
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 15 дек 2009 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Д.Оряховица
Re: Проблем с работата на двигателя
madafacio написа:Здравеите и аз имам голф 3 с мп3 уж безсмъртен ама вече два пъти нещо се пре***ва центровката водих го на сервиз и двата пъти прескочила зъб трябва да извъртя два акумулатора докато запали (странно е че като е студено и като подгрява малко повече, шанса да запали е по голям) но при изгасен двигател стоял 4 -5 часа пак трябва да върти на стартер около 1 минута за да запали то е ясно центровката се е разцентровала искам да знам сега след като за трети път е прескочила зъб дали нещо не могат да я центроват като хората и постоянно прескача или мотора вече е капо? (взех я на 220 хиляди сега е окло 350 хиляди и върви с двеста но само ако запали)БлагоДаря предварително
колега и аз имах тоя проблем и излезе, че се е разбила ролката на коляновия вал и се завърта по малко спрямо коляновия вал.И така отначало започва да пали по трудно после изобщо. Но ако завърти повече става САЛАТА ОТ КЛАПАНИ И БУТАЛА.Така че една проверка не е излишна.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с работата на двигателя
TDI SYNCRO написа:madafacio написа:Здравеите и аз имам голф 3 с мп3 уж безсмъртен ама вече два пъти нещо се пре***ва центровката водих го на сервиз и двата пъти прескочила зъб трябва да извъртя два акумулатора докато запали (странно е че като е студено и като подгрява малко повече, шанса да запали е по голям) но при изгасен двигател стоял 4 -5 часа пак трябва да върти на стартер около 1 минута за да запали то е ясно центровката се е разцентровала искам да знам сега след като за трети път е прескочила зъб дали нещо не могат да я центроват като хората и постоянно прескача или мотора вече е капо? (взех я на 220 хиляди сега е окло 350 хиляди и върви с двеста но само ако запали)БлагоДаря предварително
колега и аз имах тоя проблем и излезе, че се е разбила ролката на коляновия вал и се завърта по малко спрямо коляновия вал.И така отначало започва да пали по трудно после изобщо. Но ако завърти повече става САЛАТА ОТ КЛАПАНИ И БУТАЛА.Така че една проверка не е излишна.


-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 11 ное 2008 19:18
- Автомобил: VW Sharan+ VW Caddy mk1
- Двигател: AUY+JH
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с работата на двигателя
И аз имам сходния проблем, обаче между 1200-1300 оборота (голф4 ahf двг.), все още не съм го разрешил, но ми предстои смяна на ангренажа и ще погледна шайбата на коляновия вал, и ако не е от нея ще се разглабя помпа. Видях един колега беше побликувал по нагоре, че има тема за разглабането на помпата, пробвах с търсачката, но не я намерих
. ако някой я знае коя е, може ли да сподели линк. благодаря

- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта