Проблем с работата на двигателя

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
renini
Мнения: 36
Регистриран на: Пон 22 авг 2005 21:31
Автомобил: Polo
Двигател: 1.9 D AEF 1996
Местоположение: София

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнениеот renini » Сря 24 фев 2010 21:25


прецакан ЕГР клапан. елементарна проба затапи вакум маркучето, което отива към клапана и виж дали ще придърпва!




Потребителски аватар
TDI SYNCRO
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 15 дек 2009 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Д.Оряховица

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнениеот TDI SYNCRO » Вто 02 мар 2010 21:53


madafacio написа:Здравеите и аз имам голф 3 с мп3 уж безсмъртен ама вече два пъти нещо се пре***ва центровката водих го на сервиз и двата пъти прескочила зъб трябва да извъртя два акумулатора докато запали (странно е че като е студено и като подгрява малко повече, шанса да запали е по голям) но при изгасен двигател стоял 4 -5 часа пак трябва да върти на стартер около 1 минута за да запали то е ясно центровката се е разцентровала искам да знам сега след като за трети път е прескочила зъб дали нещо не могат да я центроват като хората и постоянно прескача или мотора вече е капо? (взех я на 220 хиляди сега е окло 350 хиляди и върви с двеста но само ако запали)БлагоДаря предварително



колега и аз имах тоя проблем и излезе, че се е разбила ролката на коляновия вал и се завърта по малко спрямо коляновия вал.И така отначало започва да пали по трудно после изобщо. Но ако завърти повече става САЛАТА ОТ КЛАПАНИ И БУТАЛА.Така че една проверка не е излишна.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнениеот fox_vt » Сря 03 мар 2010 12:51


TDI SYNCRO написа:
madafacio написа:Здравеите и аз имам голф 3 с мп3 уж безсмъртен ама вече два пъти нещо се пре***ва центровката водих го на сервиз и двата пъти прескочила зъб трябва да извъртя два акумулатора докато запали (странно е че като е студено и като подгрява малко повече, шанса да запали е по голям) но при изгасен двигател стоял 4 -5 часа пак трябва да върти на стартер около 1 минута за да запали то е ясно центровката се е разцентровала искам да знам сега след като за трети път е прескочила зъб дали нещо не могат да я центроват като хората и постоянно прескача или мотора вече е капо? (взех я на 220 хиляди сега е окло 350 хиляди и върви с двеста но само ако запали)БлагоДаря предварително



колега и аз имах тоя проблем и излезе, че се е разбила ролката на коляновия вал и се завърта по малко спрямо коляновия вал.И така отначало започва да пали по трудно после изобщо. Но ако завърти повече става САЛАТА ОТ КЛАПАНИ И БУТАЛА.Така че една проверка не е излишна.


:да: Подкрепям колегата напълно минах по тоя път вземи незабавни мерки щото мойта накрая се скъса за щастие пред сервиза и без поражения :mrgreen:


nseria
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 11 ное 2008 19:18
Автомобил: VW Sharan+ VW Caddy mk1
Двигател: AUY+JH
Местоположение: Плевен

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнениеот nseria » Сря 03 мар 2010 22:36


И аз имам сходния проблем, обаче между 1200-1300 оборота (голф4 ahf двг.), все още не съм го разрешил, но ми предстои смяна на ангренажа и ще погледна шайбата на коляновия вал, и ако не е от нея ще се разглабя помпа. Видях един колега беше побликувал по нагоре, че има тема за разглабането на помпата, пробвах с търсачката, но не я намерих :oops: . ако някой я знае коя е, може ли да сподели линк. благодаря


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Проблем с работата на двигателя

Мнениеот Dobromirski » Чет 04 мар 2010 8:10





Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта