bai_ILIA написа:аз като ви казвам, че ТДИ не се плаши от газ вие не ми вярвате![]()
![]()

bai_ILIA написа:аз като ви казвам, че ТДИ не се плаши от газ вие не ми вярвате![]()
![]()
Emo_bavareca написа:при мен е лесно не е променлива геометрия 1Z
SACHO7803 написа:точно така...важно е цедката да е на високи обороти.тогава лопатките са отворени напълно и мъзгата уж се поудухвано....има и едно НО...ако геометрията е много ама мноооого зле тогава няма да стане и така.има друг МНОООООГО ПРОСТ НАЧИН ЗА ОДУХВАНЕ НА ПРОМЕНЛИВА ГЕОМЕТРИЯ.ще ви го кажа...изпробвано е
![]()
![]()
махаш вакуум управлението на геометрията т.е.махаш вакуум мъркучето най-лесно от самия вакуум клапан"буренцето"при това положение геометрията е с постоянно отворени лопатки все едно че кенефа е на високи обороти
но...пак има едно НО...ако геометрията е дотолкова затлачена че дори при освобождаване на вакума лопатите не успяват да се отворят докрай...тогава ръчно размърдай актуатора якооо....се едно си прайш чикия
![]()
![]()
и тогава геометрията пак ще си охлаби и ще си дойде в положение---отворени лопатки---тогава караш известно време така.в ниските обороти няма да имаш грам мощност но там е и ключето от барачката---дъниш я малко тая колица да поотпуши.минимум 100--200км--минимум.и тогава ако не лъсне геометрията и ако лостчето се движи пак труднооо----------ЗАПЛЮЙ МЕ.няма да се разсърдя.казвам го на всички със запекли геометрии-не се занимавайте да сваляте и да почиствате а приложете това....пробвано е-РАБОТИ.и дано някой се сети после да почерпи
![]()
morfei1 написа:Вземете направете една тема How to..... с картинки в направи си сам, тези които сте наясно
batkotivalio написа:Пичове имаше и още един вариант с Vag-Com, но мисля, че той не е точно за почистване, а по скоро за някакъв тест...
както и да е на мен ми го правиха. Нека някой по запознат да каже - вкарва се там на някакъв канал (не си спомням кой беше) двигателя автоматично си вдига 1500об/мин. и започва да включва и изключва актуатора движейки геометрията. Това не може ли да се използва за раздвижване?
Zinoto написа:batkotivalio написа:Пичове имаше и още един вариант с Vag-Com, но мисля, че той не е точно за почистване, а по скоро за някакъв тест...
както и да е на мен ми го правиха. Нека някой по запознат да каже - вкарва се там на някакъв канал (не си спомням кой беше) двигателя автоматично си вдига 1500об/мин. и започва да включва и изключва актуатора движейки геометрията. Това не може ли да се използва за раздвижване?
Сигурен ли си? Не знам за по-новите версии на ВАГ-КОМ, но на старите няма такова нещо.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта