AHF как по-добре ще се раздвижи геометрията ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
николай9706
Мнения: 40
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот николай9706 » Сря 21 окт 2009 18:53


bai_ILIA написа:аз като ви казвам, че ТДИ не се плаши от газ вие не ми вярвате :screwy mhihi :screwy

:да:




Потребителски аватар
vw_manqk
Мнения: 1136
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот vw_manqk » Сря 21 окт 2009 19:20


Колега 2 или 3 пати в седмицата изцеди 2 и 3-та до 4к обората аз след рециклиране на мойта така правя на околовръстното но само вечер когато няма други :deal


Emo_bavareca
Мнения: 35
Регистриран на: Пон 05 яну 2009 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот Emo_bavareca » Сря 21 окт 2009 20:48


колеги няма никаква разлика дали ще си на 5-та или 1-ва важно е да си на високи обороти....при мен е лесно не е променлива геометрия 1Z :)


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот achodemo » Сря 21 окт 2009 21:06


Emo_bavareca написа:при мен е лесно не е променлива геометрия 1Z :)


Именно :!: нямаш нужда от раздвижване на такава!
просто си издухваш саждите от генерацията без значение на каква скорост,натоварване и т.н. , просто вятър да има в тръбите :Mr Green Fun


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот SACHO7803 » Сря 21 окт 2009 21:18


точно така...важно е цедката да е на високи обороти.тогава лопатките са отворени напълно и мъзгата уж се поудухва :lol: но....има и едно НО...ако геометрията е много ама мноооого зле тогава няма да стане и така.има друг МНОООООГО ПРОСТ НАЧИН ЗА ОДУХВАНЕ НА ПРОМЕНЛИВА ГЕОМЕТРИЯ.ще ви го кажа...изпробвано е :lol: :lol: :lol: махаш вакуум управлението на геометрията т.е.махаш вакуум мъркучето най-лесно от самия вакуум клапан"буренцето"при това положение геометрията е с постоянно отворени лопатки все едно че кенефа е на високи обороти :lol: но...пак има едно НО...ако геометрията е дотолкова затлачена че дори при освобождаване на вакума лопатите не успяват да се отворят докрай...тогава ръчно размърдай актуатора якооо....се едно си прайш чикия :lol: :lol: :lol: и тогава геометрията пак ще си охлаби и ще си дойде в положение---отворени лопатки---тогава караш известно време така.в ниските обороти няма да имаш грам мощност но там е и ключето от барачката---дъниш я малко тая колица да поотпуши.минимум 100--200км--минимум.и тогава ако не лъсне геометрията и ако лостчето се движи пак труднооо----------ЗАПЛЮЙ МЕ.няма да се разсърдя.казвам го на всички със запекли геометрии-не се занимавайте да сваляте и да почиствате а приложете това....пробвано е-РАБОТИ.и дано някой се сети после да почерпи :lol: :lol:


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот nasko1978 » Чет 22 окт 2009 8:26


SACHO7803 написа:точно така...важно е цедката да е на високи обороти.тогава лопатките са отворени напълно и мъзгата уж се поудухва :lol: но....има и едно НО...ако геометрията е много ама мноооого зле тогава няма да стане и така.има друг МНОООООГО ПРОСТ НАЧИН ЗА ОДУХВАНЕ НА ПРОМЕНЛИВА ГЕОМЕТРИЯ.ще ви го кажа...изпробвано е :lol: :lol: :lol: махаш вакуум управлението на геометрията т.е.махаш вакуум мъркучето най-лесно от самия вакуум клапан"буренцето"при това положение геометрията е с постоянно отворени лопатки все едно че кенефа е на високи обороти :lol: но...пак има едно НО...ако геометрията е дотолкова затлачена че дори при освобождаване на вакума лопатите не успяват да се отворят докрай...тогава ръчно размърдай актуатора якооо....се едно си прайш чикия :lol: :lol: :lol: и тогава геометрията пак ще си охлаби и ще си дойде в положение---отворени лопатки---тогава караш известно време така.в ниските обороти няма да имаш грам мощност но там е и ключето от барачката---дъниш я малко тая колица да поотпуши.минимум 100--200км--минимум.и тогава ако не лъсне геометрията и ако лостчето се движи пак труднооо----------ЗАПЛЮЙ МЕ.няма да се разсърдя.казвам го на всички със запекли геометрии-не се занимавайте да сваляте и да почиствате а приложете това....пробвано е-РАБОТИ.и дано някой се сети после да почерпи :lol: :lol:


Пробвано е и върши работа!Ама като им се дават на хората 200лв. за чистене, какво да ги правиш! :да:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот morfei1 » Чет 22 окт 2009 9:45


Вземете направете една тема How to..... с картинки в направи си сам, тези които сте наясно :да:


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот nasko1978 » Чет 22 окт 2009 9:52


morfei1 написа:Вземете направете една тема How to..... с картинки в направи си сам, тези които сте наясно :да:

Колега то не става само с лаптопа, трябва си и ръка да пипне.А по този повод братята американци си имат точно такава тема и е СУПЕР ПОЛЕЗНА! :да:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот morfei1 » Чет 22 окт 2009 10:54


Някъв линк може ли да дадеш. Очевидно съм я пропуснал.

Благодаря :)


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот nasko1978 » Чет 22 окт 2009 11:43


http://forums.tdiclub.com/
Убеден съм ,че това не си го пропуснал!!!Колега прочел съм много твои мнения и те са полезни и подобни на "HOW TO".Нали форума е за това!!! :да:


Потребителски аватар
soxy__
Мнения: 425
Регистриран на: Нед 03 май 2009 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот soxy__ » Чет 22 окт 2009 20:44


Без да съм имал проблеми досега с турбината, вдъхновен от тази тема реших и аз да я продухам. На прибиране на няколко пъти я изрязах до към 4000 оборота, и изведнъж турбината изчезна (Пак да кажа, че досега никога не съм имал проблем). Изгасих, запалих и турбото се появи пак нормално. Мотора е AJM 116к.с. Дали става въпрос за зацапана геометрия или някакъв авариен режим?


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот the_tupan » Чет 22 окт 2009 21:31


Напълно е възможно, особено ако до сега си карал според препоръките на КАТ и не си я вкарвал в лютиката! mhihi


Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот batkotivalio » Чет 22 окт 2009 23:07


Пичове имаше и още един вариант с Vag-Com, но мисля, че той не е точно за почистване, а по скоро за някакъв тест...
както и да е на мен ми го правиха. Нека някой по запознат да каже - вкарва се там на някакъв канал (не си спомням кой беше) двигателя автоматично си вдига 1500об/мин. и започва да включва и изключва актуатора движейки геометрията. Това не може ли да се използва за раздвижване?


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот Zinoto » Чет 22 окт 2009 23:20


batkotivalio написа:Пичове имаше и още един вариант с Vag-Com, но мисля, че той не е точно за почистване, а по скоро за някакъв тест...
както и да е на мен ми го правиха. Нека някой по запознат да каже - вкарва се там на някакъв канал (не си спомням кой беше) двигателя автоматично си вдига 1500об/мин. и започва да включва и изключва актуатора движейки геометрията. Това не може ли да се използва за раздвижване?

Сигурен ли си? Не знам за по-новите версии на ВАГ-КОМ, но на старите няма такова нещо.


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Kак по-добре ще се раздвижи геометрията на AHF?

Мнениеот achodemo » Пет 23 окт 2009 9:25


Zinoto написа:
batkotivalio написа:Пичове имаше и още един вариант с Vag-Com, но мисля, че той не е точно за почистване, а по скоро за някакъв тест...
както и да е на мен ми го правиха. Нека някой по запознат да каже - вкарва се там на някакъв канал (не си спомням кой беше) двигателя автоматично си вдига 1500об/мин. и започва да включва и изключва актуатора движейки геометрията. Това не може ли да се използва за раздвижване?

Сигурен ли си? Не знам за по-новите версии на ВАГ-КОМ, но на старите няма такова нещо.

Има има! Става дума за "Engine modul /output test" там се тестват отделните модули на "on/off" n75 ,Егр и др. Но не става за целта според мен !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта