vw golf 3 1.9 TDI 110 коня

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 22 мар 2006 18:20


wili98 написа:Турбо лаг за дръпки или каране няма.. кой е луд ако иска да изтисква дизела да го кара под 1900 оборота?
Турбото набива постоянно и ти държиш в тези обороти..

А по въпроса за новите дизели..
ейго нико тука да каже с колко успя да издърпа д4д 90 коня... с бензинката.. :)


Тая Неделя от 14часа пред НИМ съм се разбрал с един пич, той е с Пежо 306 ТД 90коня върви колкото мойта кола и ще ги пробваме, може и да ме бие може и аз го дръпна ще се види. Пежото е 90коня и 190Нм, а аз съм 90коня и 146Нм - ще бъде оспорвано. Лошото, е че съм със зимните гуми и май по трудно ще се тръгва.




Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Сря 22 мар 2006 18:26


niikoo_1 написа:
wili98 написа:Турбо лаг за дръпки или каране няма.. кой е луд ако иска да изтисква дизела да го кара под 1900 оборота?
Турбото набива постоянно и ти държиш в тези обороти..

А по въпроса за новите дизели..
ейго нико тука да каже с колко успя да издърпа д4д 90 коня... с бензинката.. :)


Тая Неделя от 14часа пред НИМ съм се разбрал с един пич, той е с Пежо 306 ТД 90коня върви колкото мойта кола и ще ги пробваме, може и да ме бие може и аз го дръпна ще се види. Пежото е 90коня и 190Нм, а аз съм 90коня и 146Нм - ще бъде оспорвано. Лошото, е че съм със зимните гуми и май по трудно ще се тръгва.


Много зависи и от шофьора. Не може да се каже, че едната кола е по-добра от другата, само от едно дръпване или квото там му викате.
Къде оставяш и техническото състояние на колите?
Това, дето го правите, може да докаже в дедения момент чия кола е по-бърза, и нищо повече.


Потребителски аватар
Spunky
Мнения: 478
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 22:21
Автомобил: CC
Двигател:
Местоположение: NY

Мнениеот Spunky » Сря 22 мар 2006 19:46


ем хайде на доускорение тогава да се дърпаме с някой бензин :lol: от 4та :lol: Иначе съм карал и такива сваляни от витрина. Една от най-впечатляващите за мен коли пак е дизел 320CDI... А съм живял в щатите и съм карал и коли с маалко по-големи мотори :wink:


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Сря 22 мар 2006 21:09


Първо това:
rado_mit написа: .. създават такова впечатление .. обаче:
1. е много по тесен оборотния диапазон /макс. 4500 об./
2. имаш турбо-дупка задължително ...
.. правили сме си експерименти доста .. в доускорението разликите са в полза на дизела .. иначе .. тц ..


После:
rado_mit написа:.. сеега .. чешете си езиците .. или май го обърнахме на "селска чест" вече .. :wink: .. в момента карам ТДИ пич ... с леееееееки подобрения ... всеки ден разплаквам по някой на бул.България :wink: /щото то май не остана друг булевард без кратери/ ..
.. но съм покарал и доста други колици .. /няколко са ми ги сваляли от витрината/ .. покарайте .. проверете .. усетете ги колиците .. и после пак тука .. да споделите .. :wink:




Естествено че ТИ си първи в света и втори в България!

Само да се видиш отстрани колко си смешен :D :D :D


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Чет 23 мар 2006 10:35


yossarian написа:Само да се видиш отстрани колко си смешен :D :D :D

.. а на живо съм още по забавен .. честно .. :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 35 госта