


Поло 1.9Д АЕФ размер пистов ремък
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Сря 06 фев 2013 16:38
- Автомобил: vw polo 1.9 d
- Двигател: AEF 1997
Re: Размер пистов ремък Поло 1.9Д АЕФ
колеги и аз съм със аеф 1.9д без климатик,скъсах ремак вчера,какъв размер ще трябва да копувам помогайте!!!
Последна промяна от xuliganec на Пет 08 фев 2013 16:21, променено общо 1 път.
Re: Поло 1.9Д АЕФ размер пистов ремък
Здравейте на всички.
Да споделя нещо с вас.Преди 2 години,една позната имаше същите проблеми с въпросния пистов ремък на Поло с присаждан климатик,сменях ги на 3 месеца,като всеки път минавах на по-къс ремък.Свалих цялата конзола,смених втулките на рамото,смених обтегача и ролката,и пак тракаше пустия му ремък,малко след като остарее.Накрая,съвсем случайно се загледах в шайбата на коляновия вал,която се оказа масивно желязо,дори имаше оригинален номер.Реших да проверя,и се оказа,че на този модел е демпферна шайбата,смених я с такава на феби,и от тогава не е гъкнал ремъка,нито трака,нито се къса.Човек ще каже ,че е бензинова.
Да споделя нещо с вас.Преди 2 години,една позната имаше същите проблеми с въпросния пистов ремък на Поло с присаждан климатик,сменях ги на 3 месеца,като всеки път минавах на по-къс ремък.Свалих цялата конзола,смених втулките на рамото,смених обтегача и ролката,и пак тракаше пустия му ремък,малко след като остарее.Накрая,съвсем случайно се загледах в шайбата на коляновия вал,която се оказа масивно желязо,дори имаше оригинален номер.Реших да проверя,и се оказа,че на този модел е демпферна шайбата,смених я с такава на феби,и от тогава не е гъкнал ремъка,нито трака,нито се къса.Човек ще каже ,че е бензинова.

-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Поло 1.9Д АЕФ размер пистов ремък
vladini написа:Здравейте на всички.
Да споделя нещо с вас.Преди 2 години,една позната имаше същите проблеми с въпросния пистов ремък на Поло с присаждан климатик,сменях ги на 3 месеца,като всеки път минавах на по-къс ремък.Свалих цялата конзола,смених втулките на рамото,смених обтегача и ролката,и пак тракаше пустия му ремък,малко след като остарее.Накрая,съвсем случайно се загледах в шайбата на коляновия вал,която се оказа масивно желязо,дори имаше оригинален номер.Реших да проверя,и се оказа,че на този модел е демпферна шайбата,смених я с такава на феби,и от тогава не е гъкнал ремъка,нито трака,нито се къса.Човек ще каже ,че е бензинова.
Ами колега,моята също е обикновена,преди 3 месеца сменях ремъци та я сваляхме пак,чисто желязо,но не сменям ремъци през 3 месеца.За това е важно да са ти наред ролката на генератора,обтяжната ролка да е здрава и забележете,скоро го разбрах,лагера на шайбата на климатика,тъй като е най близо до земята ,от мизериите този лагер си отива за 3-4 години.Това го открих миналия месец като взе да свири пак и набедих обтяжната ролка ,като ги разхвърлих всички ,умния ми майстор го откри ,за там никога не се сещах че може да се скапе,лагера затяга с времето и прави белята.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: vanesto и 38 госта