КОНТРОЛ НА РАЗХОДА

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
levonik
Мнения: 694
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Мнениеот levonik » Пон 10 апр 2006 22:42


Благодаря за бързата и в повечето случай компетентна подкрепа! Оказа се, че турбинката е извън резервоара, така че чакам пред моргата 12V Трабант. За мен не е важен точния разход до милилитри, че и до литри, а един вид пропорцията, която ще промени стила ми на каране.Смея да ви уверя, че има много голяма разлика в кормуването от седалка на 0,30 м. от асвалта и от 1 метър. Тук всякакви помощници са добре дошли. Колкото до литъра икономия, тема с много отговори. Един литър = 1,68лв./ОМV/ = три "зверски вкусни" неща за ядене на децата ми, поне за мен /3Х0,55лв./.Считам за свой дълг /колегиален/ да споделя всяко понататъшно развитие като разчитам на взаимност. Много е хубаво че дизеловите вече имаме отделно свое пространство във форума ни. : само VW




Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Пон 10 апр 2006 23:23


wili98 написа:
yossarian написа:Скива ли издебнах те..
В момента в който имаш най-висок въртящ момент, турбото вече е надуло..
Идеята е да я дебнеш преди да е включило турбото да превключваш.. тогава се пести повечко...

Ама при дизелите разлика от половин литър на 100 ка.. не си заслужава преждевременното пенсиониране ;)


Нещо неможах много да го схвана, но както и да е. От първа до трета по малките улички сменям и на 1200мин-1, но немога да си го позволя на път три ленти кола до кола. Няма да ме отсвирят, но предизвиквам тапа. Бистрата ми мисла беше, че ако по магистрала караш равномерно 120 ще стигнеш за същото време, но с по-нисък разход, отколкото 160-100-140-120-160 и т.н.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 10 апр 2006 23:36


Идеята, че ти изкарват ВМ в диапазона 2000-2500 оборота..
За да го качат толкова турбото трябва да надува...

А всички знаем има турбо апетита на мотора се повишава..

Та ако караш до около 1900 оборота... ще харчи още по-малко..
ама тогава.. ша си на 5 та или 6 та.. на 60км..
ша чупиш вратове в колата с това превключване...
Ся това е по крива на моят мотор.. той малко френски, ама специално ВМ при дизелите много си съвпада... кривата


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Вто 11 апр 2006 8:49


wili98 написа:Идеята, че ти изкарват ВМ в диапазона 2000-2500 оборота..
За да го качат толкова турбото трябва да надува...

А всички знаем има турбо апетита на мотора се повишава..

Та ако караш до около 1900 оборота... ще харчи още по-малко..
ама тогава.. ша си на 5 та или 6 та.. на 60км..
ша чупиш вратове в колата с това превключване...
Ся това е по крива на моят мотор.. той малко френски, ама специално ВМ при дизелите много си съвпада... кривата


Ааа ша ма прощаваш, но максимума на въртящия момент при мен е 1700-2500min-1 и на пета при маалко над 2000min-1 съм вече със 100 km/h


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2168
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Сря 26 апр 2006 12:35


levonik написа:Много е хубаво че дизеловите вече имаме отделно свое пространство във форума ни. : само VW

Най-накрая нещо умно :lol:
За какво са ти тея джаджи??? Възпитай си маниер на каране (както бе споделено по-горе) и карай без грижи :P Разход се сваля с плавно каране, а не с устройства :D


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Сря 26 апр 2006 14:51


Smeagol написа:
levonik написа:Много е хубаво че дизеловите вече имаме отделно свое пространство във форума ни. : само VW

Най-накрая нещо умно :lol:
За какво са ти тея джаджи??? Възпитай си маниер на каране (както бе споделено по-горе) и карай без грижи :P Разход се сваля с плавно каране, а не с устройства :D
Това много добре го знаеме-обаче като си карах със 70 на 5-та успях да изтърпя два Москвича,една Лада......и си карам спокойно и се кефя-ама като профуча край мен един Трабант и ме опуши и осмърдя като за световно :shock спрях да карам икономично и се върнах към 110-120 км/ч-/нормалната ми скорост за извънградско!


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2168
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Чет 27 апр 2006 10:19


Аз ако съм на теб, ще си усиля музиката вътре, ще си продължа с 70-80 км/ч, щото тея "резачки" ладички и московци повече от това не могат да вървят :lol:(не ги обиждам - и аз съм карал жигулка) Я настъпи ти някъде Голф-а :lol: Е, на безопасни места! Пък и при по-ниската скорост ти дава малък разход 8) Живот...


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Съб 29 апр 2006 8:02


Smeagol написа:Аз ако съм на теб, ще си усиля музиката вътре, ще си продължа с 70-80 км/ч, щото тея "резачки" ладички и московци повече от това не могат да вървят :lol:(не ги обиждам - и аз съм карал жигулка) Я настъпи ти някъде Голф-а :lol: Е, на безопасни места! Пък и при по-ниската скорост ти дава малък разход 8) Живот...
Ама тия тритактовите ми разказват играта от смрад и пушлявици!Лади москвичи шкоди волги и други четиритактови динозаври ги уважавам много и се кефя как ме подминават :wink:


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 694
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Мнениеот levonik » Съб 29 апр 2006 12:31


Награбиха Даскала, че много говорел/пишел/. Може, но когато съм чел негови писания са ми звучали доброжелателно и не е имало квалификации. А сега чета по пусната от мене тема препоръки да се занимавам с нещо друго, че най-после съм казал нещо умно, все едно, че до сега са били глупости.
Уважаеми колеги, като не ви харесва това, което пиша, ами кликнете някъде другаде. Може да съм всякакъв, но това за което пиша ме интересува и като равноправен участник във форума имам правото да получа информация от единомислещи, а не да я разводнявате. Все пак следя темата. Като не можете да помогнете, моля, не пречете.
[/color]


Потребителски аватар
Efri
Мнения: 115
Регистриран на: Вто 02 май 2006 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Efri » Вто 02 май 2006 18:49


И аз ще наблюдавам темата с интерес - без да се разводнява!


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 694
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Мнениеот levonik » Вто 09 май 2006 19:51


Докладвам ситуацията към днешния ден.
Номера с т.н. комбиниран уред на двутактовите ни братовчеди става. Има няколко въпросителни:
1.Датчика обикновено е изгорял, а след смъртта на ГДР ........
2.Системата изисква успокояване на пулсиращото от помпата гориво. Затова се препоръчва уред от Вартбург, а не от Трабант, където е на самоток, гравитачно.
3.Системата е за друга марка и започва да отчита при дебит над 5 литра /час. Колегите от двутактовия форум приемат, че нашия разход е много близо до тази граница и най-вероятно светодиодчетата няма да се задействат. Някой да знае действително колко е?
Който иска да следи самостоятелно :http://2tpower.bgfree.com/. Темата е "Комбинирания уред на друга марка" и съм под същото име.
Тук в Балчик, в моргата набарах един Вартбург, но нямаше уреда. Все пак запазвам ангажимента си да ви информирам за всякакво движение.
Имам молба към заинтересованите, които живеят в големи градове- моля, проверете турбинката, която е сърцето на системата, дали се продава самостоятелни и естествено каква е цената й.
Пожелавам на вас и на себе си успех!


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Сря 10 май 2006 7:26


5 литра /час за бързо движещ се автомобил мисля че е добър
разход. А дали ще отчита вярно при по високото налягане ?


Потребителски аватар
levonik
Мнения: 694
Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
Автомобил: T3 Caravele D
Двигател: CS 1985
Местоположение: Балчик

Мнениеот levonik » Сря 10 май 2006 16:58


Какво голямо налягане? Уреда се монтира преди ГНП, между нея и филтъра за очистване/ май в обратна последователност/. Там не би трябвало да има голямо налягане. Мисля, че не греша.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Сря 10 май 2006 17:52


Имам предвид, че дебита на помпата на Вартбурга е много малък.
Пробвал съм го на ЛАДА и там даде други показания(нереални).Опитай, дано се получи.Успех!


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Чет 11 май 2006 8:50


levonik написа:Какво голямо налягане? Уреда се монтира преди ГНП, между нея и филтъра за очистване/ май в обратна последователност/. Там не би трябвало да има голямо налягане. Мисля, че не греша.


Трябва и втори за обратната нафта. Реалния разход е разликата в показанията на двата.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта