Палене при -17

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
joro09
Мнения: 241
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Палене при -17

Мнениеот joro09 » Вто 26 яну 2010 18:57


Zinoto написа:Когато свещите и горивоподаването са добре и нафтата не е от тази която се желира с паленето няма проблеми.
Мойта не я бях палил от една седмица и се притеснявах заради акумолатора - стар е. Подгрях един път лампата задържа доста време. В първия момент едва успя да превърти, на втория оборот запали и си заработи идеално на около 1050 оборота, след около 2 минути ги смъкна постепенно на 900.

Не изпуши ли малко?




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Палене при -17

Мнениеот milmar » Вто 26 яну 2010 19:25


Mihail_Dimov написа:Тая вода сега трябва да я изчакаш да се отече и да изсъхне перфектно, ....


Изсъхването е когато (ако) запалиш .... или напролет mhihi .
Аз с Пасата едва запалих в 7 часа сутринта (казват било -23, -24 градуса) . Преди 1-2 години Голфето ме беше зарязало в подобен студ - акумулатора свърши , кабели от друга кола , топлата (не гореща вода разбира се ) направо замръзва на сталактити , какво ти изпаряване :D . Колата припали и огасна ... и дотам . Оказа се че от филтъра и резервоара нищо не идва , беше станало на "грес" .


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Re: Палене при -17

Мнениеот bulaki » Вто 26 яну 2010 19:37


Това с водата съм го правил незнайно много пъти.Това че нещо ще се спука малко не ми се вярва защото го знам от личен опит на такива температури,само че обливах целия мотор,помпата и горивния филтър.Една кофа върши идеална работа,но трябва да се полива бавно,за да може да се затопли всичко поне малко.
А и да попитам,какво може да се намокри на ДИЗЕЛА :shock (особено като този,който има колегата)кабелите и свещите ли,за да не запали :roll: ?Някои хора май не са много запознати с двете системи ДИЗЕЛ-БЕНЗИН


boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Re: Палене при -17

Мнениеот boi4eto » Вто 26 яну 2010 19:58


bulaki написа:Това с водата съм го правил незнайно много пъти.Това че нещо ще се спука малко не ми се вярва защото го знам от личен опит на такива температури,само че обливах целия мотор,помпата и горивния филтър.Една кофа върши идеална работа,но трябва да се полива бавно,за да може да се затопли всичко поне малко.
А и да попитам,какво може да се намокри на ДИЗЕЛА :shock (особено като този,който има колегата)кабелите и свещите ли,за да не запали :roll: ?Някои хора май не са много запознати с двете системи ДИЗЕЛ-БЕНЗИН

:да:


кико пап
Мнения: 111
Регистриран на: Пон 04 яну 2010 20:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: перник

Re: Палене при -17

Мнениеот кико пап » Вто 26 яну 2010 20:41


за поливането няма проблем не се притеснявай пробваное но колегите са прави за едно ако всочко е ок няма нужда от поливане аз сипвам само спирачна течност в нафтата и за 30 г стаж с дизели нямам ядове дори и при -37 изпитано :beer :да:


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Re: Палене при -17

Мнениеот tih » Вто 26 яну 2010 23:34


Нека и аз споделя, последните 3-4 дни в Добрич има температури от -22 до -26 градуса и доста коли неможаха да запалят, включително и бензинови, карам служебен бус 2008г. на 46хил.км навъртени от мен, в изрядно техническо състояние и повярвайте ми вчера при тия температури едвам съм запалил, с много въртене, добре че акумулатора не ме предаде, а голфа не смятам и да го паля докато малко поне не се задържат температурите около нулата и малко над. А относно молитвите за по-лесно палене, един съсед има стар дизелов форд и гледам сутрин му полива всмукателните колектори с гореща вода и определено пали доста по-лесно :roll:


KoKo88
Мнения: 87
Регистриран на: Съб 10 яну 2009 3:13
Автомобил:
Двигател:

Re: Палене при -17

Мнениеот KoKo88 » Вто 26 яну 2010 23:50


Mihail_Dimov написа:Тая вода сега трябва да я изчакаш да се отече и да изсъхне перфектно, иначе ще береш ядове. Аз при -10 (даже и толкова нямаше) на бензин неможах да запаля, даже изтощих акумулатора.

Говори за твоя бензинов двигател,аз вече две сутрини на -22 градуса паля чатмак 2.00i 115hp
А иначе,с тая нафта почти всички дизели имаха проблем в Добричко... На шефа ми тойотата Land Cruiser и уж джип и струва 100 и кусур хилядарки,не можа да запали,като се има на предвид че имаше 6 литра бензин и 30 литра алпин дизел и другото обикновенна нафта,поляхме горивния филтър с вряла вода и се оправи,отидох в тойота добрич,и кво да гледам още 7 тойоти чакат за смяна на горивен филтър... и всички дизели в града имаха проблеми,само читавите бензинки не хахаа :)


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Палене при -17

Мнениеот velinsl » Сря 27 яну 2010 15:08


кико пап написа:....аз сипвам само спирачна течност в нафтата...


и в какво съотношение?

hooligan_sk написа:Абе секви икономично/селски изцепки правят хората... В тва време се сипва само нафта с добавка за замръзване, ама пусто нали е 14ст по-скъпа...


Ако карах дизел бих предпочел да си сложа обикновенна нафта и да си сложа сам присадката, от колкото да давам 14ст. повече за литър. В България по-скъпото не означава по-хубаво, още с по-голяма сила важи това за горивата.
А и едва ли някой би се учудил да е 14ст. по-скъпо да има присадка - ВОДА.


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Re: Палене при -17

Мнениеот bulaki » Сря 27 яну 2010 17:31


Ако карах дизел бих предпочел да си сложа обикновенна нафта и да си сложа сам присадката, от колкото да давам 14ст. повече за литър. В България по-скъпото не означава по-хубаво, още с по-голяма сила важи това за горивата.
А и едва ли някой би се учудил да е 14ст. по-скъпо да има присадка - ВОДА.[/quote]

:да: Точно това правят по нашите родни бензиностанции-забравят да слагат добавката за нафтата,която между другото се слага още когато се пълни цистерната(има си отделен резервоар за добавката),но шофьорите я източват(по-голямата част) още преди да стигне до безиностанцията и си я продават отделно и за това и аз сам си слагам добавката,която ми излиза по-евтино от 14ст на бензиностанцията :012:


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Палене при -17

Мнениеот fox_vt » Сря 27 яну 2010 20:04


:да: така е най-добре.Аз имах в резервоара малко над 10 литра нафта и и сложих само 20мл противозамръзваща добавка и днес след като изчетох една камара теми за замръзнало гориво реших да провера кво е дереджето.Извадих единия маркуч и от него се показа само....нафта,чиста като сълза.А който е против поливането днес полях стартера че не искаше да върти и се събуди колкото и странно да изглежда :mrgreen: .


Потребителски аватар
miti_kamenov
Мнения: 1485
Регистриран на: Чет 14 фев 2008 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Палене при -17

Мнениеот miti_kamenov » Сря 27 яну 2010 20:47


Миналата седмица напълних баката до горе(70литра) с нафта + 7литра бензин ,пали без проблем,все пак съм и с нови свещи BERU и нов акумулатор Монбат "ОБОРОТЕН" mhihi


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Палене при -17

Мнениеот Andonov » Чет 28 яну 2010 8:30



Онзи ден (26.01) при -23 градуса запали от раз.
В града нямаше опел КР да запали, в това число и Каптива-да не говорим за по-старите.
Нафтата отпада като причина, защото всичките са заредени от едно място.
След поливане на две от тях с около 100л. гореща вода запалиха, като едната срещна клапани и счупи зъбчатката на разпределителния вал, а другата (Каптива на 12000км.) чакаме резултат от сервиза.
Същите две коли предния ден запалиха на -17 без проблем.
Коментарите за вас оставям.

Последна промяна от Andonov на Чет 28 яну 2010 20:38, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Палене при -17

Мнениеот fox_vt » Чет 28 яну 2010 11:12


Явно проблема за тези срещи е в вискозитета на маслото поради което става много трудно да се върти разпределителния вал и прескачат зъби чупят се обтягащи ролки и т н.Но дали причината за това е поливането със вода щото тъй или иначе маслото не се стопля и в двата случая.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Палене при -17

Мнениеот milmar » Чет 28 яну 2010 14:03


Навремето един комшия палеше ЗАЗ-а ( това е култова :Mr Green Fun марка автомобили ) с бензиновата лампа :shock , подгряваше отдолу картера ама докато маслото не вземе да се чува как ври вътре :D . И това не веднъж-два пъти , просто зимата лампата си беше постоянно в колата . Нито блок спука , ни глава :) .


the_tupan
Мнения: 882
Регистриран на: Вто 13 окт 2009 13:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Палене при -17

Мнениеот the_tupan » Чет 28 яну 2010 14:31


milmar написа:Навремето един комшия палеше ЗАЗ-а ( това е култова :Mr Green Fun марка автомобили ) с бензиновата лампа :shock , подгряваше отдолу картера ама докато маслото не вземе да се чува как ври вътре :D . И това не веднъж-два пъти , просто зимата лампата си беше постоянно в колата . Нито блок спука , ни глава :) .

:063: Е да ама това са машини, които са създадени да работят предимно в космоса. mhihi Аз на мойто голф ако му сложа бензинова лампа под картера не ми се мисли какво може да стане. :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 54 госта