Пушенето го прави и при студен и при загрял мотор.
При палене сутрин изкарва бял дим и си пуши бяло 2-3 минути без да се ръчка мотора.
По голямото пушене е при форсиране, изпреварнае и т.н. (при обороти над 2500) при загрял мотор, направо облаци прави от бял дим.



Бял пушек - AFN
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бял пушек - AFN
А разхода как ти е?
Re: Бял пушек - AFN
Без промяна за сега, ходих до Банско тия дни, 5/100 с 80-100 км/ч, щадя мотора докато не разбера какво му е, че да не ме остави няакаде.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бял пушек - AFN
Ако имаш възможност я качи на ВАГ-КОМ да и видиш помпата и дюзите в какво състояние са.
- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: Бял пушек - AFN
Това е просто конденз колега! Студовете са големи и тръбите са студени,а отработените газове са топли и се получава конденз.Хич не се тормози-проблема е ако лятото пуши бяло 
Ако някоя дюза пикае -то диагностиката ще покаже!

Ако някоя дюза пикае -то диагностиката ще покаже!
Re: Бял пушек - AFN
Дано си прав. Това с диагностиката ще го направя този уикенд гаранция, просто питам за насоки, евентуални проблеми които мога да очаквам. Лошото е че започна да пуши така преди големите студове, сложих добавка на liqui molly за почистване на дюзите, но ефект никакъв.
- longora
- Мнения: 2153
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бял пушек - AFN
Колега, моя проблем е идентичен с твоя. Докато стигне до около 70 градуса колата пуши бяло и смърди на неизгоряла нафта. Сипвах я тая добавка на Лики Моли поне 5 пъти като след сипване ( в непълен резервоар ) колата се изкарваше на магистралата за издухване. Ефект почти никакъв. Започнах да си сипвам на всеки резервоар по 60-70мл добавка Кастрол ТДА ( за момента мисля че я няма в Петрол, а само в МЕТРО ) и положението е по-добро от преди. При мен обаче освен това пушлявене отвреме на време се получава и прекъсване в работата на двигателя, също така и леко притриса като работи на празен ход ( което не знам дали не е от тампон ). Отидох при Вальо ( Ventoman ) да ми направи диагностика и според него имам проблем с четвърта дюза. Интересното е че колата си върви повече от добре и като мине 70 градуса нито мирише нито пуши, но мисля че харчи повече защото както и да карам разхода е 7-8 ( става дума за извънградско ) и зимата 10-12 ( градско ). Другото нещо е че аз съм с изтърбушен катализатор което също оказва влияние.. ако и ти си го изтърбушил е нормално да отделя неприятна миризма
Колата има и чип от Brezel но според мен чипа няма общо с проблемите...

- tdi fen
- Мнения: 4709
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Бял пушек - AFN
ако дизел пуши на загрял мотор това не е конденз(пара) !!!
проверете дюзите и центровката с ваг-ком ако са наред бързо сменяйте бензиностанцията
проверете дюзите и центровката с ваг-ком ако са наред бързо сменяйте бензиностанцията
Re: Бял пушек - AFN
Закачихме я на Ваг Ком - уж всичко е нормално но проблема си стои, тепърва ще търсим от каде идва.
Установих че пуши бяло само на 2400 оборота, при загрял мотор. При извънградско примерно на 3-та я отавям така да паднат оборотите до 2,400 и подавам газ, колата се замисля и ускорява с доста лаг до 2,800 после вече всико си идва на място - през целия този период 2,400 - 2,800 пуши много бяло, същото важи и ако я остава на двигателна спирачка по надолнище само на 2,400 пуши, на място пак е така - само при тези обороти.
Установих че пуши бяло само на 2400 оборота, при загрял мотор. При извънградско примерно на 3-та я отавям така да паднат оборотите до 2,400 и подавам газ, колата се замисля и ускорява с доста лаг до 2,800 после вече всико си идва на място - през целия този период 2,400 - 2,800 пуши много бяло, същото важи и ако я остава на двигателна спирачка по надолнище само на 2,400 пуши, на място пак е така - само при тези обороти.

Re: Бял пушек - AFN
След като си ремонтира турбината, закачи ли я на стенд за настройка. При мен белия дим се оказа от разцентрована турбина.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бял пушек - AFN
longora написа:Колега, моя проблем е идентичен с твоя. Докато стигне до около 70 градуса колата пуши бяло и смърди на неизгоряла нафта. Сипвах я тая добавка на Лики Моли поне 5 пъти като след сипване ( в непълен резервоар ) колата се изкарваше на магистралата за издухване. Ефект почти никакъв. Започнах да си сипвам на всеки резервоар по 60-70мл добавка Кастрол ТДА ( за момента мисля че я няма в Петрол, а само в МЕТРО ) и положението е по-добро от преди. При мен обаче освен това пушлявене отвреме на време се получава и прекъсване в работата на двигателя, също така и леко притриса като работи на празен ход ( което не знам дали не е от тампон ). Отидох при Вальо ( Ventoman ) да ми направи диагностика и според него имам проблем с четвърта дюза. Интересното е че колата си върви повече от добре и като мине 70 градуса нито мирише нито пуши, но мисля че харчи повече защото както и да карам разхода е 7-8 ( става дума за извънградско ) и зимата 10-12 ( градско ). Другото нещо е че аз съм с изтърбушен катализатор което също оказва влияние.. ако и ти си го изтърбушил е нормално да отделя неприятна миризмаКолата има и чип от Brezel но според мен чипа няма общо с проблемите...
С кой мотор си, прилича на проблем с порцията гориво, предполагам, че и при загрял мотор не можеш да я накараш да изпуши хич черно, особено ако махнеш временно чипа?
- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Бял пушек - AFN
При мен също никога по никакъв начин немога да я накарам да изпуши черно.
Само си смърди.
Zinoto като по запознат би ли пояснил каква би могла да е причината.
АХФ е мотора ми.
Само си смърди.
Zinoto като по запознат би ли пояснил каква би могла да е причината.
АХФ е мотора ми.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бял пушек - AFN
Ако центровката е в норми, обикновенно е от износване на помпата и/или некоректно работещ ел.блок на помпата. Най-често се получава от лоша нафта, биодизел или ако е прекарала вода. Ludiq паленето студена сутрин как е при температури около 3 градуса?
- Ludiq
- Мнения: 733
- Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Бял пушек - AFN
Zinoto написа:Ако центровката е в норми, обикновенно е от износване на помпата и/или некоректно работещ ел.блок на помпата. Най-често се получава от лоша нафта, биодизел или ако е прекарала вода. Ludiq паленето студена сутрин как е при температури около 3 градуса?
Пали от раз.Никакво замисялне.

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бял пушек - AFN
Ludiq написа:Zinoto написа:Ако центровката е в норми, обикновенно е от износване на помпата и/или некоректно работещ ел.блок на помпата. Най-често се получава от лоша нафта, биодизел или ако е прекарала вода. Ludiq паленето студена сутрин как е при температури около 3 градуса?
Пали от раз.Никакво замисялне.
Еми карай си тогава, то не може хич да не смарди, а това, че не може да изпуши черно може да е и от други неща, например намалени стойности на дебитомера. Тия мотори по принцип трудно изпушват като им е наред всичко.