махнах пластинката която ги съединява да не ги свързва нищо една с друга.. и с мултицета +на акумулатора и -на свеща и си показва дали дава ток.. ако е изгоряла свеща като дам на акумулатора и на свеща ми показва 0волта а така ми показва 12+ волта
не знам правилно ли е ,но аз така знам и така ги и меря



проблем с паленето
-
- Мнения: 1518
- Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чипровци
Re: проблем с паленето
На моя двигател е много гадно да се сменят свещите.Даите някой чалъм,че аз до сега не съм ги сменял,но са на много ш....о място и...
- passatfan2780
- Мнения: 210
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 16:34
- Автомобил:
- Двигател: aaz 1992
- Местоположение: Плевен
Re: проблем с паленето
какав ти е двигателя
по принцип става по лесно като махнеш горивопроводите за високо налягане(трабичките на нафтата от помпата кам дюзите)
по принцип става по лесно като махнеш горивопроводите за високо налягане(трабичките на нафтата от помпата кам дюзите)
- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: проблем с паленето
Най-добре свали всичките свещи - би трябвало да се отвият лесно, щом си ги слагал скоро.
Винаги съществува възможност някоя от тях да е дефектирала
Винаги съществува възможност някоя от тях да е дефектирала

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: проблем с паленето
tarikat89 написа:махнах пластинката която ги съединява да не ги свързва нищо една с друга.. и с мултицета ...
Правилно си свалил пластината , но проверката с волтметър не е много надеждна . Свещите се проверяват с амперметър (до 50-60 А) или в краен случай с максимално мощна лампа на 12V . Тока на всяка свещ по отделно е около 12A . Когато е студена , т.е. отначало качва до около 20A и постепенно със загряването пада до 10-12 A . Ако провееряваш с лампа - лампата просто свети

ПП лампата или амперметъра се свързват по същия начин както си свързвал волтметъра , т.е. от + на акумулатора към всяка от свещите .
-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с паленето
milmar написа:tarikat89 написа:махнах пластинката която ги съединява да не ги свързва нищо една с друга.. и с мултицета ...
Правилно си свалил пластината , но проверката с волтметър не е много надеждна . Свещите се проверяват с амперметър (до 50-60 А) или в краен случай с максимално мощна лампа на 12V . Тока на всяка свещ по отделно е около 12A . Когато е студена , т.е. отначало качва до около 20A и постепенно със загряването пада до 10-12 A . Ако провееряваш с лампа - лампата просто светипри здрава свещ .
ПП лампата или амперметъра се свързват по същия начин както си свързвал волтметъра , т.е. от + на акумулатора към всяка от свещите .
добре де това с ампер метъра колко ампера трябва да ми покаже например 1 час след като е изгасена колата на свещите за да знам,че са здрави и колко трябва да е да знам,че са дефектни?!?
имам една пробна "крушка" утре ще пробвам и с нея да видя какво ще стане.. но то не е ли каквото с мултицета такова и лампата.. и при малко ток и при много все ще си светне? или ??
утре ще се прави центровка и на колата
и след това може да пробвам и нещо което ми казаха ..да сваля дюзите и да дам на контакт и понеже се виждат свещите като се свалят дюзите и ще се види коя нагрява по бързо и коя бавно.. вярно ли е това?
-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с паленето
Smeagol написа:Най-добре свали всичките свещи - би трябвало да се отвият лесно, щом си ги слагал скоро.
Винаги съществува възможност някоя от тях да е дефектирала
по какво се разбира дали е дефектирала свеща ?
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: проблем с паленето
Вземи направо ги смени с Искра, не са толкова скъпи. Моите бяха по 12лв. Няма как да разбереш, ако не е изгоряла, но не грее добре.
Ако не си ги сменял скоро направо сменяй.
Ако не си ги сменял скоро направо сменяй.
-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с паленето
свещите са на има няма 1 месец 4чисто нови шампион-ки..и са купувани от познат които ме обеждаваше че са оригинални..но маи не са
-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с паленето
проблема е решен..
оказа че едната свещ нагрява по бавно от другите 3
а другите 3 свещи почват да подгряват чак когато ми изключи лампата на таблото за подгрева.. изглежда свещите са някъв вид бавноподгряващи или кви се водят не знам.. и след като ми изгасни лампата вътре и изчакам 5-6секунди пали без да прекъсва и без проблеми
оказа че едната свещ нагрява по бавно от другите 3
а другите 3 свещи почват да подгряват чак когато ми изключи лампата на таблото за подгрева.. изглежда свещите са някъв вид бавноподгряващи или кви се водят не знам.. и след като ми изгасни лампата вътре и изчакам 5-6секунди пали без да прекъсва и без проблеми
- ventinio
- Мнения: 8
- Регистриран на: Съб 30 яну 2010 9:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kavarna
Re: проблем с паленето
когато изчакаш 5-6 секунди не ти ли се засилват ламрите на маслото и акумулатора при мен давам контакт светва лампата за подгрев след като угасне изчаквам малко и ми се засилват лампите на маслото и акумолатора и се чува как едно реле щрака пробвай така и ще видиш няма ли да пали по лесно
- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: проблем с паленето
tarikat89 написа:проблема е решен..
оказа че едната свещ нагрява по бавно от другите 3
а другите 3 свещи почват да подгряват чак когато ми изключи лампата на таблото за подгрева.. изглежда свещите са някъв вид бавноподгряващи или кви се водят не знам.. и след като ми изгасни лампата вътре и изчакам 5-6секунди пали без да прекъсва и без проблеми
За колко време светва лампата за подгрев при отрицателни температури и студен мотор?
При мен често светва за 2-3 секунди, но аз изчаквам още поне толкова, а когато е много студено подгрявам и втори път.
Бавноподгряващи свещи?!?! За твоя мотор ли са изобщо???
-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с паленето
свещите са Champion CH160 пo autodata и по каталог такива си излизат за моя мотор..
иначе при отрицателни температури и студен мотор лампата светва за около 6-7 секунди както си свети по принцип..
вентинио - не ми се засилват лампите за маслото и акумулатора,светят си нормално..
а аз му намерих цаката след като изгасне лампата на подгрева броя до 5 и паля и няма проблем с прекъсването..
smeagol не знам дали съм прав,но мисля,че няма файда да се подгрява 2 пъти понеже вчера като проверявах свещите бях свалил дюзите и като подгея един път хубаво и после като върна контакта свещите от огън червени гаснат за секунда и като дам да подгрея пак пак подгряват наново и няма смисъл от цялата работа..
ПС да ви се похваля вчера докато бяха свалени дюзите измерихме и компресията на стария котурник и на всички цилиндри ми изкара 28 компресия което за старата барака си е перфектно за неините 17години
иначе при отрицателни температури и студен мотор лампата светва за около 6-7 секунди както си свети по принцип..
вентинио - не ми се засилват лампите за маслото и акумулатора,светят си нормално..
а аз му намерих цаката след като изгасне лампата на подгрева броя до 5 и паля и няма проблем с прекъсването..
smeagol не знам дали съм прав,но мисля,че няма файда да се подгрява 2 пъти понеже вчера като проверявах свещите бях свалил дюзите и като подгея един път хубаво и после като върна контакта свещите от огън червени гаснат за секунда и като дам да подгрея пак пак подгряват наново и няма смисъл от цялата работа..
ПС да ви се похваля вчера докато бяха свалени дюзите измерихме и компресията на стария котурник и на всички цилиндри ми изкара 28 компресия което за старата барака си е перфектно за неините 17години

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: проблем с паленето
Един съвет : не си сменяй свещите излишно (ако са здрави) с искри , светкавици и тям подобни
...

-
- Мнения: 411
- Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем с паленето
не свещите са чисто нови на 1 месец има няма и на 1500км и си работят само трябва да се изчака повече след като изгасне лампата за подгрева
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: bread1978 и 50 госта