Още една причина за забиване при TDI + допълнение

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
rostislav1998
Мнения: 234
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: Още една причина за забиване при TDI !

Мнениеот rostislav1998 » Съб 20 фев 2010 8:36


Stivi написа:
nasttii написа:мога ли да попитам каде се намира този клапан или каквото е?


Намира се точно до клапана Н75 на маркучето което отива от него към турбото ! А колкото до това дали сме го сменили или нещо друго НЕ,колегата Andonov /за да не си приписвам заслуги/ просто го махна и съедини маркучите без него. Според компа няма никакви отклонения от параметрите при липсата на това клапанче което не значи че няма да пробвам да го разкисна и да го сложа или да взема от някоя морга такова :)

Колега мисля че си в грешка тука.




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Още една причина за забиване при TDI !

Мнениеот Stivi » Съб 20 фев 2010 9:51


аз казвам къде се намираше моето а на схемата може и да е на друго място но според това което написа друг колега и на него се намира там където и на мен ! А всъщност мястото не е от значение въпросът е да работи както трябва :)


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Още една причина за забиване при TDI !

Мнениеот Andonov » Съб 20 фев 2010 19:34


rostislav1998 написа:Колега мисля че си в грешка тука.


Да. Забележката ти е правилна.

Колегата Stivi наистина малко е сгрешил при описанието. Клапана е преди Н75.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Още една причина за забиване при TDI !

Мнениеот Stivi » Съб 20 фев 2010 21:23


Andonov написа:
rostislav1998 написа:Колега мисля че си в грешка тука.


Да. Забележката ти е правилна.

Колегата Stivi наистина малко е сгрешил при описанието. Клапана е преди Н75.


Изобщо не съм мислил да споря къде се намира това клапанче,затова и написах че не е важно къде ще го намерите а да се уверите след това че пропуска достатъчно въздух -желателно само в едната посока :)


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Още една причина за забиване при TDI ! + снимки

Мнениеот Stivi » Чет 25 фев 2010 13:29


Реших да пусна една снимка с резултата от почистването за да добиете представа за какво става въпрос,чак не ми се вярваше че всичката тази чернилка се е събрала в такова малко нещо :))
Изображение

сега има добра проходимост на въздуха /еднопосочно/ но все още се чудя дали да го слагам на мястото му понеже не може да се сравни количеството въздух което минава само с маркучета с това което минава през клапана,а си мисля че колкото по-лесно смуче толкова по-бързо ще работи геометрията.... :?:


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение

Мнениеот mili 75 » Чет 25 фев 2010 14:39


Колеги как точно се чисти това клапанче има ли някакви тънкости при почистването в предвид това че пропуска въздух само в едната посока.Трябва ли да се разглобява.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение

Мнениеот Stivi » Чет 25 фев 2010 15:47


няма никаква тънкост,пълниш с WD40 и от двете страни оставяш го да поседи малко и после духаш в бялата тръбичка за да изтича през черната-такава е посоката на преминаване. Повтаряш докато почне да излиза бистра течност :wink:


Потребителски аватар
vankat-2
Мнения: 268
Регистриран на: Сря 24 май 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение

Мнениеот vankat-2 » Чет 25 фев 2010 16:07


Добре де моят го свалих и от двете страни като го надуя излиза въздух това като повреден ли да го смятам и имали смисъл да го махам,дали с тръба или с издънен клапан :idea: :idea:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение

Мнениеот Stivi » Чет 25 фев 2010 16:19


vankat-2 написа:Добре де моят го свалих и от двете страни като го надуя излиза въздух това като повреден ли да го смятам и имали смисъл да го махам,дали с тръба или с издънен клапан :idea: :idea:


Щом минава и в двете посоки по-добре го махай така или иначе не си върши работата а само пречи на въздуха! Може да пробваш да го разкиснеш по гореописания начин и да почне да работи както трябва ако държиш на него,но както се оказва е малко като апедикса-имаме го ама само ядове може да създаде :))


Потребителски аватар
orbital
Мнения: 213
Регистриран на: Чет 06 май 2010 18:07
Автомобил: PASSAT B4
Двигател: 1Z 1996
Местоположение: Варна

Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение

Мнениеот orbital » Чет 19 авг 2010 11:54


а,колеги и аз бих искал да си почистя това нещо, но пуста некадърност .Колата е пассат б4 1,9 тди имам подобно нещо но в него влизат 3 маркучета и не съм сигурен да ли е това на снимката по-горе.Дали някой с б4 може да се изкаже по въпроса.Мерси предварително.


alexnz
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 19:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение

Мнениеот alexnz » Вто 24 авг 2010 12:44


а за 1з дали ще стане щото и аз имах същия прблем колата забиваше на 3000 оборота ама сега се оправи от самосебе си явоно този въпросен клапан проработи нз нямам си на идея


Hook
Мнения: 4
Регистриран на: Съб 12 сеп 2009 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение

Мнениеот Hook » Пон 30 авг 2010 22:29


И при мен е така. Пасат 5, минавам 200 км. и нищо, колата си работи перфетко и върви :banana Когато каже обаче, че и е дошло врмето за магарии и на 3000 оборота забива муцуна и край. Вадя ключа в движение и го пъхам пак, паля и все е едно е друга кола и така до въпросните 3000. Търсих въпросният клапан, но уви. На моята кола явно не са го мнитрали. Пратете снимки къде е :предавам се


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение

Мнениеот Dobromirski » Вто 31 авг 2010 7:21


Hook написа:....... Вадя ключа в движение и го пъхам пак.....

:horror: :horror: :horror:
И защо трябва да си играеш на руска рулетка със живота си ?


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение

Мнениеот bomber » Вто 31 авг 2010 9:08


Hook написа:И при мен е така. Пасат 5, минавам 200 км. и нищо, колата си работи перфетко и върви :banana Когато каже обаче, че и е дошло врмето за магарии и на 3000 оборота забива муцуна и край. Вадя ключа в движение и го пъхам пак, паля и все е едно е друга кола и така до въпросните 3000. Търсих въпросният клапан, но уви. На моята кола явно не са го мнитрали. Пратете снимки къде е :предавам се

:shock


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Още една причина за забиване при TDI + допълнение

Мнениеот fox_vt » Вто 31 авг 2010 12:58


Пич ако не искаш по голям проблем от този НЕ ВАДИ ключа-ако ще правиш все пак това в движение просто угаси колата без да вадиш ключа и после пали :idea: Че кат ти се заключи волана ще го ядеш дебелия с тва вадене на ключа.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milenski_77, Stivi и 40 госта