Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Svetkisha
Мнения: 31
Регистриран на: Вто 03 ное 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот Svetkisha » Пон 22 фев 2010 18:38


Много или малко, толкоз! Ако нищо не си разбрал, СОРИ! Ще ти го кажа на кратко за да не ти губя времето да четеш. Иди на майстор!!! :bishop




Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот sto4o » Пон 22 фев 2010 19:40


майстори много то всеки е майстор но кой разбира от подобни работи всеки се пише майстор а всъщност е счупил 1-2 коли и хоп така е станал ходил съм при такива и съм си патил със старата кола.


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот uBO_1 » Вто 23 фев 2010 10:56


Колега май проблема ти е в ЕГР-а.Пробвай да му изкараш вакум маркуча и да го затапиш с нещо и виш тогава дали ше тръгне да върви :) Почти съм сигурен че е от него.Ако не е от него значи имаш некой вакум спукан.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот nasko1978 » Вто 23 фев 2010 12:18


sto4o написа:майстори много то всеки е майстор но кой разбира от подобни работи всеки се пише майстор а всъщност е счупил 1-2 коли и хоп така е станал ходил съм при такива и съм си патил със старата кола.


Колега не му се чуди много ами сипи за 100лв. нафта и отивай във Варна.Там има един майстор дето много коли е "счупил" ,ама и много е оправил.
Другият вариант е да отидеш в някой от "фирмените" сервизи ,за да ти откъснат главата до кръста! :banghead:
Във форумите ти дават насоки хората,които знаят какво говорят, а не да си говорят каквото си знаят.
Аз пък моята кола си я оправих сам след месеци разучаване,ровичкане и вслушване в големите във форума. :bowdown за 150лв. и колата ми е самолет! :012:


Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот sto4o » Вто 23 фев 2010 13:09


nasko1978 написа:
sto4o написа:майстори много то всеки е майстор но кой разбира от подобни работи всеки се пише майстор а всъщност е счупил 1-2 коли и хоп така е станал ходил съм при такива и съм си патил със старата кола.


Колега не му се чуди много ами сипи за 100лв. нафта и отивай във Варна.Там има един майстор дето много коли е "счупил" ,ама и много е оправил.
Другият вариант е да отидеш в някой от "фирмените" сервизи ,за да ти откъснат главата до кръста! :banghead:
Във форумите ти дават насоки хората,които знаят какво говорят, а не да си говорят каквото си знаят.
Аз пък моята кола си я оправих сам след месеци разучаване,ровичкане и вслушване в големите във форума. :bowdown за 150лв. и колата ми е самолет! :012:

и аз така мисля да направя като теб общо взето май всичко идва от тоя ЕГР но незнам как да го затапя четох че софтурно може да се ограничи но дали ефекта ще е същия като затапването.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4728
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот tdi fen » Вто 23 фев 2010 15:12


sto4o написа:и аз така мисля да направя като теб общо взето май всичко идва от тоя ЕГР но незнам как да го затапя четох че софтурно може да се ограничи но дали ефекта ще е същия като затапването.

софтуерно мисля че може да се ограничи до миниумум работата му,но не като да го затапиш с пластинка


Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот sto4o » Чет 25 фев 2010 11:42


оправих работата с трудното набиране вчера я продухах на околовръстното яко колкото може на 3-4 и сега всичко си е ОК дано не е временно само, НО се появи друг проблем за смяна е маховика така силно ми вибрира скоростния лост че се нетрае на 5 предавка и вече претриса много яко колата ако някой пазарува с отстъпка в euro 07 или някъде другаде и може да съдейства да вземем един комплект съединител с маховик ще има една много голяма почерпка от мен :bowdown че цената на тоя комплект направо ме срази :horror: моля за съдействе.


Потребителски аватар
ivan_8604
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 16 фев 2010 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vraca

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот ivan_8604 » Сря 21 апр 2010 18:19


Колеги и аз имам същият проблем колата е мудна до към 2000 и нещо оборота.Имах проблем с турбото който установих когато ми поставиха чип.Турбината ми не разтоваряше и колата забиваше като влезе в обороти.Свалиха я и я изчистиха но колата продължаваше да забива,след това маистора свали вакума с буренцето доло до турбото и га врътна.спра да забива,но нямаше тяка.Оказа се че майстора го е завъртял повече от необходимото и турбото не прави исканите параметри.От там колата влезе в сервизен режим и се започнаха мъките.На ново я свалихме,за да видим да не е зацапала отново.Тя движеше добре,майстора ми каза,че клапана не ми е изгнил но в началото тръгва малко по рязко от нормалното.Започнахме да си играем с настройките на клапана за да направим така че да подава 2100 еденици на турбото и в край на сметка успяхме,но колата е мъртвец.Ако го направим така че да подава на 2500 върви горе-доло нормално,но пък забива,защото с чипа е направено турбото да е на 2100 и има голяма разлика.Сега оставихме нещата така,че клапана да подава около2300 при искано 2100 за да може горе доло да върви,но пак не е това което трябва да бъде.Моля за помощ.Ще съм много благодарен


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот morfei1 » Сря 21 апр 2010 18:35


Дебитомера е добре, гориво има, надува на турбината е нормален, можеби малко закъснява :roll:

Аз бих пробвал с друг N75.


Потребителски аватар
ivan_8604
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 16 фев 2010 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vraca

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот ivan_8604 » Сря 21 апр 2010 19:07


Ами ще взема да пробвам с н75 въпреки,че съм чул,че ако е дефектирал той няма да върви и на високи обороти,пък и на ваг-ком не дава грешка.Мисля следващия ход да е смяна на всички маркучета към клапани и турбо и след това ще пробвам да сменя и клапана доло до турбото(като последен варянт защото е 300лв.)пък и майстора ми каза че той е здрав и не е изгнил.Най многосе опасявах от турбо но ме увери майстора че е в перфектно състояние след като беше почистено.Ако някой друг има нещо в предвид моля да каже,защото това е много дразнещо и на ниските все едно нямам чип и така не мога да му се изкефя


Потребителски аватар
ivan_8604
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 16 фев 2010 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vraca

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот ivan_8604 » Сря 21 апр 2010 19:36


А сега като се замислям след като сложихме чипа,изчистих турбото и махнах катализатора забелязах един проблем-а именно-След като позагрее колата и и давам газ на място от 1500 до към 2000 и нещто оборота се получава едно вибриране и бучене в гърнетата и от зад мирише точно на неизгоряла нафта и след като премине 2500 оборота това изчезва.В движение това го няма или поне не го осещам.Възможно ли е проблема с вървенето в ниски обороти да има нещо общо с това което споменавам,защото като се замисля и двете неща се случват горе доло в едни и същи обороти.Може би нещо с изгарянето на горивото,моля за помощ отново :banghead:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот morfei1 » Чет 22 апр 2010 2:45


Почнете от там - кой е чипвал колата и евентуално да ти сложи оригиналният софтуер (чипове)

Ако логовете от предната страница са след ЧИПОСВАНЕ-то, то тази кола чип няма или поне не е такъв какъвто би трябвало да е :idea: :!:

Това че си чистил турбо и си махнал катализатор, по никакъв начин неможе да ти създаде такива главоболия. Виж ако са ти чипирали колата с някво съпротивление ПаУърБохх, е нормално, да не върви, да пуши и да мирише на не изгоряла нафта.... примерно..... или бог знае по какъв начин са я чипвали тази кола :roll: .


Потребителски аватар
ivan_8604
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 16 фев 2010 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vraca

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот ivan_8604 » Чет 22 апр 2010 10:33


Ами колата ми е чипвана от Брезел,ходих при него И ТОЙ МИ ГАРАНТИРА ЧЕ НЯМА ПРОБЛЕМ С ЧИПА,НО В ИНТЕРЕС НА ИСТИНАТА СЛЕД ЧИПВАНЕТО СЕ ЗАПОЧНА С ПРОБЛЕМИТЕ.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот Andonov » Чет 22 апр 2010 10:47


ivan_8604 написа:Ами колата ми е чипвана от Брезел,ходих при него И ТОЙ МИ ГАРАНТИРА ЧЕ НЯМА ПРОБЛЕМ С ЧИПА,НО В ИНТЕРЕС НА ИСТИНАТА СЛЕД ЧИПВАНЕТО СЕ ЗАПОЧНА С ПРОБЛЕМИТЕ.


Ако ти се спука гумата на колата пак ли ще търсиш проблема в чипа? mhihi

ivan_8604 написа:А сега като се замислям след като сложихме чипа,изчистих турбото и махнах катализатора забелязах един проблем-а именно-След като позагрее колата и и давам газ на място от 1500 до към 2000 и нещто оборота се получава едно вибриране и бучене в гърнетата и от зад мирише точно на неизгоряла нафта и след като премине 2500 оборота това изчезва.В движение това го няма или поне не го осещам.Възможно ли е проблема с вървенето в ниски обороти да има нещо общо с това което споменавам,защото като се замисля и двете неща се случват горе доло в едни и същи обороти.Може би нещо с изгарянето на горивото,моля за помощ отново :banghead:


Няма как след чип да почне да набира колата по слабо, напротив.
За това търси проблема другаде, още повече че и турбина сте пипали.
А той е в майстора дето ти е пипал актуатора и в този дето е събирал турбото.
ivan_8604 написа:Колеги и аз имам същият проблем колата е мудна до към 2000 и нещо оборота.Имах проблем с турбото който установих когато ми поставиха чип.Турбината ми не разтоваряше и колата забиваше като влезе в обороти.Свалиха я и я изчистиха но колата продължаваше да забива,след това маистора свали вакума с буренцето доло до турбото и га врътна.спра да забива,но нямаше тяка.Оказа се че майстора го е завъртял повече от необходимото и турбото не прави исканите параметри.От там колата влезе в сервизен режим и се започнаха мъките.На ново я свалихме,за да видим да не е зацапала отново.Тя движеше добре,майстора ми каза,че клапана не ми е изгнил но в началото тръгва малко по рязко от нормалното.Започнахме да си играем с настройките на клапана за да направим така че да подава 2100 еденици на турбото и в край на сметка успяхме,но колата е мъртвец.Ако го направим така че да подава на 2500 върви горе-доло нормално,но пък забива,защото с чипа е направено турбото да е на 2100 и има голяма разлика.Сега оставихме нещата така,че клапана да подава около2300 при искано 2100 за да може горе доло да върви,но пак не е това което трябва да бъде.Моля за помощ.Ще съм много благодарен


Потребителски аватар
ivan_8604
Мнения: 15
Регистриран на: Вто 16 фев 2010 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vraca

Re: Проблем с AHF набира чак след 2500 оборота.

Мнениеот ivan_8604 » Чет 22 апр 2010 11:18


Ами може би ако ми се спука гума ще отида на гумаджия и колата не набира по бавно от оригиналноюия чип, а просто тягата която трябва да има след чипосването при стартиряне я няма.Започва да се усеща че има чип след като влезе в обороти.За пример ще ти кажа че мой приятел има 4ка с чип и е доста по пъргава,а на мен чипа ми е направен даже и без дебитомер и би трябвало да е по силна от неговата точно в ниските обороти.Иначе майстора който мi почисти турбото и ми въртя клапана е един и същ и ходих при него след като ми се случи това чудо.Момчето свали турбото 2 ри път за да се увери че е почистено както трябва и така и беше,колкото до клапана с него сме си играли 1 цял ден за да го нагласим както трябва да бъде,но както казах като го направим да подава на турбото 2100 толкова колкото се иска с чипа колата не иска да откъсне(пълен мъртвец)даже и във по високи обороти.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта