Маслото на помпа дюза

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Вто 25 апр 2006 12:43


mladvampirTDI написа:...То добре, ама как да разбера маслото как е, че нещо се притесних сега!

Значи отиваш на Shell бензиностанция и искаш да ти проверят маслото. Не бързайте да се хилите. Преди десетина дни на Shell-Цариградско (преди отбивката за Младост-ите) ми предложиха да ми проверят маслото с някаква нова машина. И на мен ми беше любопитно ама бързах, пък и какво да ми го проверяват като си знам, че съм го сменил преди 2,000 км. Споделих го обаче с един приятел и той каза че се е възползвал на същото място. Капвали капчица от клечката за проверка на маслото в някаква джаджа и тя показвала дали е о.к.




Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Вто 25 апр 2006 12:49


МИ, не знам Шел ми навяват лош спомен, ам може да опитам


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8370
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Вто 25 апр 2006 21:17


Абе ако маслото ти е Лонг Лайф и колата ти е редовна какво толкова го мислиш тоя сервизен надпис! Нулирай му показанията както е описано в форума да не писка и си карай каклкото искаш! Виж друг е въпроса ако имаш съмнения за маслото тогава си го сменяваш и пак си нулираш сервиза!


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Сря 26 апр 2006 9:30


.. на мен ми препоръча майстора ми Мегуин .. прави ми впечатление че въпреки че основно в града се кара колата подържа двигателя чист /сменях ангренаж/ ... много се чудех и аз дали да не ползвам Лонглайф .. но мисля че е по добре да сменям на 8000-8500 км. маслото .. пак там и другите филтри ..


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Re: Маслото на помпа дюза

Мнениеот yossarian » Сря 26 апр 2006 9:47


mladvampirTDI написа:Значи точно преди година смених маслото на Голфа с Кастрол ЛонгЛайф 2 и колата беше на 127К км. Говорих на тези в сервиза да не пипат настройките на двигателя, ама тц, българска работа, каквото си знаят, това правят, и сега изненада, започна да пиука като паля. Колата сега е на 138К км. и според писаниците на VW за това масло, има ощв около 18-19К км до смяна!
Питането ми е къде мога да проверя какъв е вискозитета сега на маслото и ако няма нужда от смяна - в което съм сигурен, къде мога да коригирам компа.


Нещата с Longlife не опират само до маслото дай някакъв емейл да ти пратя pdf с инфо. Всъщност защо не се направи на сървъра място където да е качва сервизна документация.


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Сря 26 апр 2006 9:56


rado_mit написа:.. на мен ми препоръча майстора ми Мегуин .. прави ми впечатление че въпреки че основно в града се кара колата подържа двигателя чист /сменях ангренаж/ ... много се чудех и аз дали да не ползвам Лонглайф .. но мисля че е по добре да сменям на 8000-8500 км. маслото .. пак там и другите филтри ..


Просто моята спецификация беше 506.01, с такова е карана през целия си живот в Германия и затова такова сложих!


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Сря 26 апр 2006 10:08


пеарих маил на лични


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 26 апр 2006 10:29


Аз бих го сменил. Имай предвид, че една от функциите на дизеловото масло е да поема сярата и да отмива нагара, затова и при дизелите маслото винаги е черно. Тъй като в Бг нафтата както всички твърдят е със сравнително лошо качество, ти препоръчвам да си го сменяш по-често, мисля че 11к км си е нормален пробег за смяна. Още повече, че дизелите на VW са доста чувствителни към маслото. Оттам нататък ти си решаваш.


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Сря 26 апр 2006 10:34


Е какъв е смисалът от този Лонг Лайф тогава.


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Сря 26 апр 2006 10:41


mladvampirTDI написа:пеарих маил на лични

Видях, ама търся pdf-а още. Най-късно утре ако е в къщи.


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Сря 26 апр 2006 10:42


imedarov написа:Е какъв е смисалът от този Лонг Лайф тогава.


И аз това се чудя и все си мисля, че в сервизите в Германия малко повече разбират от нашенските печелбари


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Сря 26 апр 2006 11:33


mladvampirTDI написа:
imedarov написа:Е какъв е смисалът от този Лонг Лайф тогава.


И аз това се чудя и все си мисля, че в сервизите в Германия малко повече разбират от нашенските печелбари


Ето тук е пдф-ът:
http://volkswagen.msk.ru/service/service_interval.pdf



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта