голф 4 въпрос за мощността

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: голф 4 въпрос за мощността

Мнениеот Stivi » Вто 06 апр 2010 20:03


shemkov написа:Колеги преди малко правихме диагностика и майсторът ми каза, че е от дебитомера !
Възможен ли е този невървеж да е от него ?
И от какво се развалят дебитомерите някаква причина ли има или просто му е дошло времето ?


Да да,и на мен двама майстори ми казваха че дебитомера е зле а се оказа липса /съвсем слаб/ вакум за турбината,ама на майсторите особено тези дето го установяват на място им е най-лесно да кажат дебитомер :beat_butt2




Потребителски аватар
shemkov
Мнения: 714
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 18:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Re: голф 4 въпрос за мощността

Мнениеот shemkov » Вто 06 апр 2010 21:22


Stivi написа:
shemkov написа:Колеги преди малко правихме диагностика и майсторът ми каза, че е от дебитомера !
Възможен ли е този невървеж да е от него ?
И от какво се развалят дебитомерите някаква причина ли има или просто му е дошло времето ?


Да да,и на мен двама майстори ми казваха че дебитомера е зле а се оказа липса /съвсем слаб/ вакум за турбината,ама на майсторите особено тези дето го установяват на място им е най-лесно да кажат дебитомер :beat_butt2



Предполагам ако не се окаже дебитомер когато се постави нов колата пак няма да може да върви !
Или?


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: голф 4 въпрос за мощността

Мнениеот Stivi » Вто 06 апр 2010 22:36


Логично,ако проблема е друг смяната на дебитомера няма да повлияе на вървенето на колата.


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: голф 4 въпрос за мощността

Мнениеот gomez » Сря 07 апр 2010 8:18


Нека се пробва с извадена букса на дебитомера. Ако няма разлика с и без букса работата е ясна - нов дебитомер !


Потребителски аватар
shemkov
Мнения: 714
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 18:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Re: голф 4 въпрос за мощността

Мнениеот shemkov » Сря 07 апр 2010 12:03


Оказа се че турбото ми е с променлива геометрия нищо че е AGR мотора ......
Пробвах с друг дебитомер но и той е бил в състоянието като моя и нямаше никаква разлика после ще пробвам и с исключена букса.

Казаха ми че в следвствие на задръстено турбо може да се е развалил тази джаджа - възможно ли е това
http://shemkov.snimka.bg/family/goldi.3 ... 093783.big

иначе ги наблюдавах майсторите когато извадиха някои от маркучите излизаше нещо като въздух от тях ....


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: голф 4 въпрос за мощността

Мнениеот nasko1978 » Сря 07 апр 2010 12:53


Възможно е от задръстени колектори и турбо да се прецака клапан N75 и самия актуатор.А може и първо да се е прецакал Н75 и от там да почнат проблемите.Но това "майсторите" трябва да го разберат много бързо,а те явно не знаят!!! :evil: А иначе като извадиш маркуча от Н75 ,който отива към турбото на запалена кола,трябва да има вакум- да смуче.По принцип е най-добре да правиш диагностика в движение иначе рискуваш да сменяваш части без нужда!


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: голф 4 въпрос за мощността

Мнениеот Stivi » Сря 07 апр 2010 12:59


shemkov написа:Оказа се че турбото ми е с променлива геометрия нищо че е AGR мотора ......
Пробвах с друг дебитомер но и той е бил в състоянието като моя и нямаше никаква разлика после ще пробвам и с исключена букса.

Казаха ми че в следвствие на задръстено турбо може да се е развалил тази джаджа - възможно ли е това
http://shemkov.snimka.bg/family/goldi.3 ... 093783.big

иначе ги наблюдавах майсторите когато извадиха някои от маркучите излизаше нещо като въздух от тях ....

За клапан N75 който е на снимката не знам дали може да се прецака от задръстена геометрия но за всеки случай откачи това клапанче което също се вижда на снимката /кръглото черно-бяло/ и пробвай да духаш от двете му страни. От едната страна /бялата/ трябва да може да духнеш и то със малко усилие а откъм черната не би трябвало да можеш да надуеш. Ако и от двете страни минава въздуха пак става но ако откъм бялата е запушен или минава много малко значи трябва да го махнеш и да пробваш без него !


Потребителски аватар
shemkov
Мнения: 714
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 18:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Re: голф 4 въпрос за мощността

Мнениеот shemkov » Сря 07 апр 2010 13:03


nasko1978 написа:Възможно е от задръстени колектори и турбо да се прецака клапан N75 и самия актуатор.А може и първо да се е прецакал Н75 и от там да почнат проблемите.Но това "майсторите" трябва да го разберат много бързо,а те явно не знаят!!! :evil: А иначе като извадиш маркуча от Н75 ,който отива към турбото на запалена кола,трябва да има вакум- да смуче.По принцип е най-добре да правиш диагностика в движение иначе рискуваш да сменяваш части без нужда!


Първата диагностика която ми правиха беше в движение и ми казаха, че турбото си е добре и ми трябва само да се смени дебитомера защото той не е работел добре !
След това реших да отида до друг майстор - той без да закача колата на комп ми каза,че турбото ми е запушено, че е спряло на средно положение - качиха колата на канал и един слезна в канала а дригият нещо пипаше и така разбраха че е турбото без да и правят диагностика...
А пък другият майстор който прави диагностика компа показа, че дебитомера е развален, вече незная какво да правя ...
Утре се разбрасхме с стария майстор да пробваме от някаква друга 4ка дебиотомер и да видим дали е от него !

Но редполагам, че след като диагностиката показва, че турбото си е нормално не мисля, че му има нещо !
Вие как мислите ?
А новият майстор ми каза, че турбото не работели а пък свири каква е тая работа не мога да разбера - възможно ли е това ?


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: голф 4 въпрос за мощността

Мнениеот nasko1978 » Сря 07 апр 2010 13:07


Stivi защо трябва да ми противоречиш на всяко мнение,не знам.По принцип съм от хората,които знаят какво говорят,а не от тези които говорят каквото си знаят.Много "майстори" ми казваха ,че не може това и онова,но като счупих един Н75,смених актуатор,почистих колектори и турбо,имам и Ваг-Ком и още куп неща ми стана много ясно кое може и кое не може.

Gomez ти каза за дебитомера как да го пробваш. А каква грешка ти излезе на диагностиката.Катализатор имаш ли,ЕГР-а правено ли му нещо - работи ли,затапван ли е!?


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: голф 4 въпрос за мощността

Мнениеот Ludiq » Сря 07 апр 2010 14:48


Само на мен ли клапана на снимката не ми прилича на Н75 а на Н18.
Н75 ако не се лъжа е бял отгоре.
Нещо ми се вижда,че мъркучето в дясно е поело грешен път... :wink:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: голф 4 въпрос за мощността

Мнениеот Stivi » Сря 07 апр 2010 15:02


Ludiq написа:Само на мен ли клапана на снимката не ми прилича на Н75 а на Н18.
Н75 ако не се лъжа е бял отгоре.
Нещо ми се вижда,че мъркучето в дясно е поело грешен път... :wink:


ааааа някой е внимавал в час :) вярно че трябва да е с бяла капела !!! Изображение


Потребителски аватар
shemkov
Мнения: 714
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 18:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Re: голф 4 въпрос за мощността

Мнениеот shemkov » Сря 07 апр 2010 15:19


Ludiq написа:Само на мен ли клапана на снимката не ми прилича на Н75 а на Н18.
Н75 ако не се лъжа е бял отгоре.
Нещо ми се вижда,че мъркучето в дясно е поело грешен път... :wink:




Колега за кое маркучле по точно ства въпрос ?


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: голф 4 въпрос за мощността

Мнениеот Ludiq » Сря 07 апр 2010 15:36


За това над буксата.На къде отива?


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: голф 4 въпрос за мощността

Мнениеот nasko1978 » Сря 07 апр 2010 15:45


Като гледам някой е "творил" сериозно с клапаните и маркучетата при колегата. :shock


Потребителски аватар
shemkov
Мнения: 714
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 18:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сандански

Re: голф 4 въпрос за мощността

Мнениеот shemkov » Сря 07 апр 2010 15:48


nasko1978 написа:Като гледам някой е "творил" сериозно с клапаните и маркучетата при колегата. :shock


След малко ще слезна да направя една снимка на всички маркучи!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта