


тресе двигателя 1,9 tdi
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: Нед 24 авг 2008 11:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: тресе двигателя 1,9 tdi
И да е разбит демферния маховик колата не тресе толкова много.
Re: тресе двигателя 1,9 tdi
Абсолютно е прав колегата.Тресе най-вече от недобре регулирана помпа-дюза, недобре работеща дюза и недобра синхронизация на валовете.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 02 юли 2008 22:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: тресе двигателя 1,9 tdi
Регулирането на дюзите при помпа-дюза се прави на студен двигател и най-долното положение на кобилицата се определя с микрометър
Кобилицата се поставя на гърбица и се разхлабя контра-гайката. Винта се навива до упор (крайно натиснато полужение на помпата на дюзата) и след това винта се връща 180градуса и контра гайката се стяга. Така за всеки цилиндър
Кобилицата се поставя на гърбица и се разхлабя контра-гайката. Винта се навива до упор (крайно натиснато полужение на помпата на дюзата) и след това винта се връща 180градуса и контра гайката се стяга. Така за всеки цилиндър
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Сря 02 юли 2008 22:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: тресе двигателя 1,9 tdi
Ако и след регулирането на съответната дюза все още дава отклонение на 13 канал тогава вече сваляш самата дюза и сменяш опръстените.
Последна промяна от vippp на Сря 24 авг 2011 12:45, променено общо 1 път.
Re: тресе двигателя 1,9 tdi
kiki1 написа:Абсолютно е прав колегата.Тресе най-вече от недобре регулирана помпа-дюза, недобре работеща дюза и недобра синхронизация на валовете.
Това може да са били проблемите на твоя автомобил,което НЕ значи че и при колегата е така...
Re: тресе двигателя 1,9 tdi
Пич ,покрай моя проблем с вибраций съм обиколил няколко топ сервиза и преди да сменя маховика по препоръка пак на Вентомана ми показаха Ауди А4 ПД с почти тотално разбит маховик и проблема му беше,че скоростите издаваха лек звънтящ звук при ръчка от 1700 до към 2200 об.,а колата на празен ход нямаше вибрация (говоря за ПД мотор)
При Голфа се чува стържещ звук когато гасиш мотора(и това съм го видял преди да му сменят маховика) Пак ви казвам не бързайте с маховиците преди да са прегледали центровки и дюзи,но хора ,които са в час с тези мотори 


Re: тресе двигателя 1,9 tdi
Беше ,ама тресенето продължава с пълна сила
.. и това го пиша за колеги ,които имат подобни вибраций да не бързат с демпфера..
,а пък ти ако искаш си го сменявай всяка година
,защото ако е бил в начален стадий може да изкара и 50000км 




Re: тресе двигателя 1,9 tdi
здравеите колеги значи демфера беше разбит сменен е с нов и тресенето пак го има,от сервиза юве ми казаха че е дюза валката ми каза че дава малки отклонения но проблема не е в нея днеска я сменихме с валката но тресенето пак си останa направи регулаж на дюзите ,центровка и пак тресе.
Re: тресе двигателя 1,9 tdi
колеги знаачи смених дебитомера,егр клапата,температурния датчик,съединител комплект и демфер,сменихме и дюзата със същия номер от еднакъв като моя двигател сменихме и ремонтният комплект,валката направи регулаж на ангренажа,на дюзите,синхронизацията на валовете,дюзата дава малко по добри стоиности но колата пак си тресе.
Re: тресе двигателя 1,9 tdi
колеги остана да сменя турбото че са му малко изядени перките и искам да кажа че валката е много точен и се бориме с проблема и ще пиша ако има изход за него.
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: тресе двигателя 1,9 tdi
Кики и от маховик се тресе да ти кажа, ела да ти покажа на моя ARL като го чуеш да изхлопа как притрисва. Скоро ще съм със закс перформанс с едномасов и съм сто процента сигурен че това ще изчезне.
Та реглажа на дюзите го направих още преди да пишете тук. Ангренажа не беше на ред, бяха отпуснали амортисьора до край, сега си е на 4+-1мм. Синхронозацията на валовете е на 0 градуса защото така се държи най-добре. Пробвахмея до -4.4 и до +4.4 и е много по-зле. При кики в момента е на -2.2 по този начен са му вдигнали милиграмите, вдигнали са му и оборотите и не тресе, ама тук теорията не се потвърждава. Практиката показа че при голфа на Ванката на -2.2 не можем да удържим двигателя. На -4.4 постигам 5mg но пак тресе. При 945об. Вибрацията намалява но не изчезва, но ако в този момент натиснем съединителя всичко е шест.
Най-добър успех постигам и на сто процента прикриваме проблема като при загрял и вибриращ двигател излъжа , датчика на атифриза че температурата е до 20градиса а на горивото е до 50градуса . Колата даботи на 4.5mg и нама никакви вибрации, дори и с кофтито дюза. Но ако постигна същите милиграми чрез колелото на разпределителния вибрира още повече. На 0градуса работи на 3.6-3.8mg.
Ако има някой да сф изказва тук е момента. Не съм магьосник, не съм и най добрия, искам само Ванката да си реши проблема на колата която наистина много сия обича. Като се има в предвид кошко години си я кара с този проблем.
И за дуго съм се сетил. Вибрацията е същата като при 110'ките които тресът точно преди да спрат. Брезел ги лекува с чипа. Утре ще се консултирам и с него за по-различна карта на горивото при едни и същи температури. Може от тук някаде да изкочи заека......
Та реглажа на дюзите го направих още преди да пишете тук. Ангренажа не беше на ред, бяха отпуснали амортисьора до край, сега си е на 4+-1мм. Синхронозацията на валовете е на 0 градуса защото така се държи най-добре. Пробвахмея до -4.4 и до +4.4 и е много по-зле. При кики в момента е на -2.2 по този начен са му вдигнали милиграмите, вдигнали са му и оборотите и не тресе, ама тук теорията не се потвърждава. Практиката показа че при голфа на Ванката на -2.2 не можем да удържим двигателя. На -4.4 постигам 5mg но пак тресе. При 945об. Вибрацията намалява но не изчезва, но ако в този момент натиснем съединителя всичко е шест.
Най-добър успех постигам и на сто процента прикриваме проблема като при загрял и вибриращ двигател излъжа , датчика на атифриза че температурата е до 20градиса а на горивото е до 50градуса . Колата даботи на 4.5mg и нама никакви вибрации, дори и с кофтито дюза. Но ако постигна същите милиграми чрез колелото на разпределителния вибрира още повече. На 0градуса работи на 3.6-3.8mg.
Ако има някой да сф изказва тук е момента. Не съм магьосник, не съм и най добрия, искам само Ванката да си реши проблема на колата която наистина много сия обича. Като се има в предвид кошко години си я кара с този проблем.
И за дуго съм се сетил. Вибрацията е същата като при 110'ките които тресът точно преди да спрат. Брезел ги лекува с чипа. Утре ще се консултирам и с него за по-различна карта на горивото при едни и същи температури. Може от тук някаде да изкочи заека......
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: тресе двигателя 1,9 tdi
тресенето в никакъв слу4аи не е от турбото;какво е налягането на горивото 

Re: тресе двигателя 1,9 tdi
колеги искам да изразя своята благодарност на Валката и му благодаря за вниманието което ми обърна и че едва ли ще има някои като него да се занимава толкова с колата ,тои е наистина един от добрите маистори в България идано да има повече като него съвестни и коректни маистори.
Моля темата да бъде заключена.
Моля темата да бъде заключена.
Re: тресе двигателя 1,9 tdi
При мен не е -2,2 ,а е -1,6 синхронизацията и в момента спи мотора,а оборотите аз исках да са леко вдигнати(защото така е най-балансиран мотора),но дори и да не са няма и помен от предишните вибрации
А на колегата щом друго не му влияе,пробвайте с друг софт. ,че 2,0тди го имат този проблем 

