MK3 1Z - Как да си пусна климатика ???

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Re: MK3 1Z - Как да си пусна климатика ???

Мнениеот Trimontcium » Пон 26 апр 2010 21:56


milmar написа:
fox_vt написа:И аз така знам че перката на климатика тръгва веднага след включването му.


Така е защото не се следи температурата на радиатора(кондензатора) на климатика , а и климатика се пуска само лятото , няма как да не е нужна вентилация :) .

По схемите от Аутодата не е сигурно дали може се блокира съединителя от някаква защита , но най-вероятно е така , защото всичко минава през AC блока . Но на жиците към съединителя има и един куплинг точно до компресора , провери (почисти) го , има и предпазители ...



Има ли отделно ел. табло само за климатичната инсталация, че някъде гледах и аз из аутодатата... ?




Потребителски аватар
Kung_Fu_Panda
Мнения: 398
Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: MK3 1Z - Как да си пусна климатика ???

Мнениеот Kung_Fu_Panda » Вто 27 апр 2010 8:03


Stivi написа:
Kung_Fu_Panda написа:те перките не тръгват веднага :screwy , пуска ги като потрябва охлаждане
при мен работят от време на време в задръстванията лятото голямата жега


Убеден ли си в това което говориш ??


ами да, поне моята така работи, никога не ми е тръгвала веднага с натискането на АС
понякога когато е много топло и съм в задръстване се пуска да кажем 20 секунди след пускането на климатика но не и веднага

едит: да добавя само, че повреда е изключено да има, защото си работи на 6, а и тази перка се е включвала само заради климатика, на този автомобил никога не ми се е включвала от загрял мотор само, и никога не е прегрявал, така че, включи ли се перката е заради климатика

явно има различни варианти ац-та защото на мен бутоните не са ми нормал и макс, ами са AC и стрелката за въздуха в купето



а по темата, кажи на някой на запалена кола да го включи а ти иди в моторния отсег, и наблюдавай шайбата на компресора на климатика, ако тръгва ще чуеш едно щракване и ще видиш как съединителя на компресора изкача, ако нищо не се случи иди при майстор на климатици някъде да види фреони налягания там такива работи



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mironski и 56 госта