[/quote]
Въпроса е много ли може да се скапа от тая добавка(примерно проблема ако е само в единия разпръсква4 да се запуши още някой)
[/quote]
няма да се запуши а ще падне целия нагар и може да почне да пикае още повече
Как прочистя дюзите на GOLF 3 1,9D
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 11 ное 2004 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
иааажжж
Имах пътуване до Димитровград уикенда,и като стъпих на магистралата при 120 на 5,по4на да прекъсва,като я изрежа кошницата спира ама не моа да карам с 150-160 през цялото,и сприх на ОМВ за добавка(STR),като 4е ли престана ама нааа...,и сега днес отивам до работа карах я на обогатител до там щото ина4е се тресе пука(дори ми загасна веднъж докато беш мн студена) и общо взето......в шок съм,допреди месец се кълнях в тоя двигател.
Сега е пред блока и утре с ГТ на работа
Сега е пред блока и утре с ГТ на работа
Аз имах абсолютно същия проблем преди три месеца с прекъсване на ниски обороти и поради незнание ми се наложи да правя почти основен ремонт на двигателя.
Според мен проблемът ти е следния:
На коляновия вал има шпонка(зъб) с големина около 1см която влиза в канал на коляновия вал. При мен този зъб се беше счупил превъртяла шайбата и .......
Днес с колегата WasteLand_TD които кара Венто със същия мотор си говорихме точно за този проблем и тои каза че и при него тоя зъб се бил счупил наполовина и колата на ниски обороти губела центровка. При мен първият път като изгуби центровка я закарах в сервиз и ми я оправиха но не погледнаха тоя зъб което после ми костваше почти основен ремонт.
Аз не претендирам че съм голям разбирач но в момента ти пиша от позицията на препатил човек и те съветвам да отидеш в някои сервиз и да го погледнат защото после става доста неприятно. Това е един от основните проблеми на нашите мотори 1.9 ТД така че вземи мерки навреме.
Ако съм прав (в което почти не се съмнявам) ще ти спестя основен ремонт. Драсни някои ред след това да кажеш какво е станало.
Успех
Според мен проблемът ти е следния:
На коляновия вал има шпонка(зъб) с големина около 1см която влиза в канал на коляновия вал. При мен този зъб се беше счупил превъртяла шайбата и .......
Днес с колегата WasteLand_TD които кара Венто със същия мотор си говорихме точно за този проблем и тои каза че и при него тоя зъб се бил счупил наполовина и колата на ниски обороти губела центровка. При мен първият път като изгуби центровка я закарах в сервиз и ми я оправиха но не погледнаха тоя зъб което после ми костваше почти основен ремонт.
Аз не претендирам че съм голям разбирач но в момента ти пиша от позицията на препатил човек и те съветвам да отидеш в някои сервиз и да го погледнат защото после става доста неприятно. Това е един от основните проблеми на нашите мотори 1.9 ТД така че вземи мерки навреме.
Ако съм прав (в което почти не се съмнявам) ще ти спестя основен ремонт. Драсни някои ред след това да кажеш какво е станало.
Успех
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
става въпрос за шайбата на коляновия вал!!!! тя е мисля два пъти по-малка в диаметър от шайбата на разпределителния вал.
Просто иди и кажи да ти свалят тази шайба и да я проверят.При мен прекъсваше по същия на4ин и майстора веднага ми локализира проблема - щото много добре беше запознат с тези мотори 1.9ТД.
Тц тц тва е ЕБАХТИ шибания проблем....
VW просто са се изложили !!!!!
Просто иди и кажи да ти свалят тази шайба и да я проверят.При мен прекъсваше по същия на4ин и майстора веднага ми локализира проблема - щото много добре беше запознат с тези мотори 1.9ТД.
Тц тц тва е ЕБАХТИ шибания проблем....
VW просто са се изложили !!!!!
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
бате да ти кажа тук не знам никой в (София).Вси4ки са трагедия и мошеници - Супер зле са.Аз затова като ми се слу4и това нещо СПЕЦИАЛНО отидох до пловдив щото там познавам Истински ДИЗЕЛ майстори които САМО с дизел мотори се занимават.Бедна ми е фантазията ако бях по4нал тука да ми диагностицират колата.
Но при теб ве4е е лесно щото имаш някаква информация(може и да не се окаже това въпреки че според мен 80% е това), така 4е всеки що годе по-така майстор би трябвало да ти свърщи работа.Sorry но тук не съм давал нищо да ми пипат по мотора..........
Но при теб ве4е е лесно щото имаш някаква информация(може и да не се окаже това въпреки че според мен 80% е това), така 4е всеки що годе по-така майстор би трябвало да ти свърщи работа.Sorry но тук не съм давал нищо да ми пипат по мотора..........
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 11 ное 2004 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
готово
Зна4и това беше,отидох в SuperDiesel на околовръстното дори не му казах да погледне шаибата ,вика виж как играе и смениха я(72 лева с болта) взеха 50 лв. за работа и сега спи и мърка.
Благодарности на Bullet & WasteLand_TD.
Благодарности на Bullet & WasteLand_TD.
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
едно че са скъп4ии, друго 4е или са некомпетентни или мързеливи.Говоря от опит щото веднъж отидох да ми регулират оборотите - един излезна с една отверка , врътна и ми вика - Така добре ли са ти
:
: бахти мен ше пита дали са ми добре - глупак !
Пак там ходихме с Астрата 1.7Д щото пушеше - един седна да я кара и вика - те тия така си пушат - будала - сменихме разпръсква4ите - тая Астра литна и грам пушек пове4е не излезна.
Пак им се обаждам и ги питам за разпръсква4и за 1.9ТД AAZ мотора ми - и един ми вика ба4е - те тея дюзи не се отварят да се сменят разпръсква4ите ми се продават целите дюзи - будала - дзюите си се отварят и разпръсква4ите си се сменят - даже скоро ше ги сменям.Друг е въпроса че VW не продава ве4е отделно разпръсква4ите.Но производители на разпръсква4и - много и то добри.Луд ли съм да давам 150лв за дюза с разпръсквач!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Разбира се трябва да свикваме с по-високи цени но и обслужването да е ниво и КОМПЕТЕНТНО


Пак там ходихме с Астрата 1.7Д щото пушеше - един седна да я кара и вика - те тия така си пушат - будала - сменихме разпръсква4ите - тая Астра литна и грам пушек пове4е не излезна.
Пак им се обаждам и ги питам за разпръсква4и за 1.9ТД AAZ мотора ми - и един ми вика ба4е - те тея дюзи не се отварят да се сменят разпръсква4ите ми се продават целите дюзи - будала - дзюите си се отварят и разпръсква4ите си се сменят - даже скоро ше ги сменям.Друг е въпроса че VW не продава ве4е отделно разпръсква4ите.Но производители на разпръсква4и - много и то добри.Луд ли съм да давам 150лв за дюза с разпръсквач!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Разбира се трябва да свикваме с по-високи цени но и обслужването да е ниво и КОМПЕТЕНТНО
Re: готово
testpilot написа:Зна4и това беше,отидох в SuperDiesel на околовръстното дори не му казах да погледне шаибата ,вика виж как играе и смениха я(72 лева с болта) взеха 50 лв. за работа и сега спи и мърка.
Благодарности на Bullet & WasteLand_TD.
Радвам се че съм успял да ти помогна



-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 11 ное 2004 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
50 лв. са си 50 лева,дадох ги без да ми се струва 4е са много щото оправихме мотора.А то на дизелова кола двигателя ако не е читав просто не ти трябва.Лошото е 4е тамън я оправих и се натресох в един и си строших фара,сега си търся 2 ръка,ама да знаете как съм го закрепил ще пусна една снимка да видите 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dalgia-73 и 34 госта