GTD vs TD vs TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 29 май 2006 22:55


dude написа:добре, а при обикновеното ТД има ли го това добро дръпване на 2000 оборота. В смисъл то ясно, че не е като на ТДИ, ама все пак,
че чистите дизели са ми много заспали като вървеж

При TD турбото по принцип се включва на по високи обороти - не съм сигурен, но мисля че беше на 2 500 или 3000л Освен това при Голфовете с тези двигатели /и двойки и тройки/ явно скоростната кутия е различна от на TDI, защото при еднаква скорост и предавка оборотите на TDI са по - ниски, от където всъщност идва част от икономията на гориво по отношение на TD.




Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Alek » Пон 29 май 2006 23:09


TDI - 90к.с.
TDI - 110к.с.
TDI - 101, 116 и 131к.с.(помпа-дюза)
TDI - 150к.с.(помпа-дюза)
Seat имат мотор като последния, но е 160к.с.(монтира се в Cupra)

И само да кажа, че турбото работи постоянно, въпреки че на определено обороти ви се струва, че "включва".....



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта