
Много масло е, ако гори по литър на 2000 км. например. (някой двигатели на други марки стандартно горят по толкова

Огледай си хубаво двигателя. Виж за омаслявания около връзките на турбопътищата, най-вече около интеркулера и самата турбина. Под омаслявания имам предвид сериозни, не няколко петънца. Имай предвид, че дори капка масло прави петно поне 2-3, че и повеч см. Провери си антифриза дали е с нормален цвят или има някакви петна в него, както и за отлагания (мазни) по казанчето. Огледай си добре ауспуха - нормално е да е черен. Сложи си хирургически ръкавици (че иначе трудно ще се измиеш), пипни вътре (на изстинало!) и разтрий между пръстите - принципно трябва да не е много мазно. Ако гориш масло повече от нормалното, то ще бъде все едно си си потопил пръстите в него. Крайни варианти са свещи, дюзи и центровка.
И вземи се обади да пием по кафе (че си ми много далеч) и да го видим тоз пушещия Голф.