aladjov82 написа:ето ще пробвам да го обясня сега с малко снимки които изрових в нета и ги доукрасих малко за по -лесно.
ако помпата ти е подобна на снимка 1 така се прави:
с червено на всички снимки е болта който не трябва да разхлабваш предварително!!!
с жълто - тршбва да ги разхлабиш около 1 - 1 и 1/2 оборот( според инструкциите които аз съм следвал)
няма да се самодоразвият като запалиш небой се :)
за да стигнеш до тези откъм зъбака трябва на 5-та скорост и леко да буташ докато се напаснат със дупките.
след като ги разхалбиш палиш колата, включваш ВАГ-а и отиваш на ТДИ тайминг.като ти излезе графиката отвиваш и последния (червениш болт) като придържаш помпата с едната ръка( няма да падне ) в най-лошия случай ще слезе на МАХ закъснение.
въртиш тялото на помпата наред или назад (по сините стрелки)в зависимост какво искаш да постигнеш и като го нагласиш затягаш добре "червения" болт за да не се измести центровката.След това гасиш и стягаш обратно и другите 3 болта и си готов.
успех колега ако си ме разбрал!
как мога да видя снимките колега ?