Dobromirski написа:Ако махнеш филтъра напълно, изчезва диференциалната разлика в налягането която е общо казано функция от MAF-a и ECU-то се святка за измамата. За туй сваляш мръсната гат, и със злоба я пронизваш 6 пъти със "шпага" 12мм. (дупките да са разположени диеметрално на около 2 санта от периферията) . После монтираш обратно и имаш никога незапушващ се филтър. Другият вариант е да го издъниш и на негово място да туриш една бленда ( ламарина с дупки) , която да усигури нужната диференциална разлика (пак с 6 дупки на маястото на гарнитурата където се цепи филтъра). След това със изкорменото отиваш да вземеш 200 кинта и пиеш бира
![]()
Ако си спестиш ламарината, след като си искормил и си прибрал 200 кинта, се бъркаш за още 200 и ги дяваш на някой "тунингджия" да промие мозъка на ЕЦУ-то ти. Той пие бира, а на теб душата ти сияе а джоба ти реве
Ха-ха.... няма такова обяснение за премахване на DPF, тва си е за бисери

Предполагам сте го правили и работи за да го споделяш
