


1.9 TD /aaz/ без турбо
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: 1.9 TD /aaz/ без турбо
Пробвай от 0-100 със и без турбо.
Re: 1.9 TD /aaz/ без турбо
ЕВАЛА, ПИЧ!!!
Чакам резултата, покажи на снимка за кои маркуч става дума.
ЕБАТИ РЕВОЛЮЦИЯТА!!!
Чакам резултата, покажи на снимка за кои маркуч става дума.
ЕБАТИ РЕВОЛЮЦИЯТА!!!
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
- Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора-Несебър
Re: 1.9 TD /aaz/ без турбо
Мойта ААЗ-ка е с кулер и доста понапомпена и няколко пъти ми се е случвало да ми излезе маркуча на турбото,и чесно ви казвам по-добре да вървиш пеша,по-бързо и по-екологично е!В тази ситуация става чист мъртвец,и пуши достатъчно за не виждаш нищо на огледалото
Незнам защо при теб се получава обратен ефект,но си мисля че проблема идва в малкото количество нафта което подава ГНП-то,защото 6-6.5 литра градско е супер малко за този мотор,мойта ми гори толкова извънградско



Незнам защо при теб се получава обратен ефект,но си мисля че проблема идва в малкото количество нафта което подава ГНП-то,защото 6-6.5 литра градско е супер малко за този мотор,мойта ми гори толкова извънградско

- tremendous
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 15 юли 2009 20:22
- Автомобил: Passat
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.9 TD /aaz/ без турбо
don hose написа:Пробвай от 0-100 със и без турбо.
В е'ати филма се вкарах.

Колкото и да го пробвам и от 0-100 1,2,3,4,5 и от 60км/ч на 5-та до 120км/ч на същата предавка се върви повече без турбото.
dj carul написа:Мойта ААЗ-ка е с кулер и доста понапомпена и няколко пъти ми се е случвало да ми излезе маркуча на турбото,и чесно ви казвам по-добре да вървиш пеша,по-бързо и по-екологично е!В тази ситуация става чист мъртвец,и пуши достатъчно за не виждаш нищо на огледалото![]()
![]()
![]()
Незнам защо при теб се получава обратен ефект,но си мисля че проблема идва в малкото количество нафта което подава ГНП-то,защото 6-6.5 литра градско е супер малко за този мотор,мойта ми гори толкова извънградско
Знам ли го... Но дествително е доста икономичен сравнение с другите ааз-ки дето пишат в форума
офф: И аз мислех да слагам кулер ама като видях ,че няма никво място се отказах. Ти каде си го наврял

-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
- Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора-Несебър
Re: 1.9 TD /aaz/ без турбо
Място винаги ще намериш,стига желание да имаш.Първоначално го бях сложил долу пред радиатора на охладителната система http://media.snimka.bg/5516/017288163.jpg http://media.snimka.bg/5516/017288188.jpg
карах така няколко месеца и бях доволен,но лятото от горещия асвалт,кулера се нагрява много,и го вдигнах горе между двата фара.Има доста преправяне обаче!Налага се да преместиш охладителния радиатор с около 5 сантиметра наляво (ако си срещу колата) да орежеш очиларката на която стои механизма за заключването на капака,да отрежеш и пласмасовата маска за да може да се охлажда кулера (мойта я направих с едра мрежа като тази на снимките) и да орежеш малко пласмасовия въздухозаборник (за да се охлажда кулера допълнително и от долу а и за да може да се събере там) който е пред водния радиатор.....общо взето филма е много голям,но резултата е много по-добър от преди (когато кулера беше долу)защото се скъсиха турбо пътищата и лаг почти няма а и кулера се охлажда доста добре,защото го духа вятъра отдолу и отгоре.Задължително НЕ СЛАГАЙ конусен "спортен" филтър (вижда се на снимките) а си намери панелен такъв.Вярно със конусния звука на турбината е уникален,колата има много сила още от 1200-1300 об/мин. но мойта си изяде сегментите за 15 000 километра а филтъра уж не е от евтините,и се наложи пак да отварям мотора а беше след пълен основен ремонт!След като го направих сложих спортен панелен филтър,и сега нямам прах и разни гнусотий по маркучите каквито имах с конусния.След много играчка и проби колата е настроена префекно и върви адски много за 75 коня,от летящ старт бая голфове ТДИ-та съм отупал
а комбито си натежава
Ако имаш интерес ще направя няколко снимки да видиш как съм го направил и да си прецениш дали си струва!
Поздрави.
п.п.За тва твойто турбо,на загасен двигател си махни маркуча който идва от въздушния филтър и влиза в турбото,и завърти с пръсти оста на турбината и виж дали се върти лесно!Върти ми се нещо из главата ама като кажеш резултата ще видим дали е същото
карах така няколко месеца и бях доволен,но лятото от горещия асвалт,кулера се нагрява много,и го вдигнах горе между двата фара.Има доста преправяне обаче!Налага се да преместиш охладителния радиатор с около 5 сантиметра наляво (ако си срещу колата) да орежеш очиларката на която стои механизма за заключването на капака,да отрежеш и пласмасовата маска за да може да се охлажда кулера (мойта я направих с едра мрежа като тази на снимките) и да орежеш малко пласмасовия въздухозаборник (за да се охлажда кулера допълнително и от долу а и за да може да се събере там) който е пред водния радиатор.....общо взето филма е много голям,но резултата е много по-добър от преди (когато кулера беше долу)защото се скъсиха турбо пътищата и лаг почти няма а и кулера се охлажда доста добре,защото го духа вятъра отдолу и отгоре.Задължително НЕ СЛАГАЙ конусен "спортен" филтър (вижда се на снимките) а си намери панелен такъв.Вярно със конусния звука на турбината е уникален,колата има много сила още от 1200-1300 об/мин. но мойта си изяде сегментите за 15 000 километра а филтъра уж не е от евтините,и се наложи пак да отварям мотора а беше след пълен основен ремонт!След като го направих сложих спортен панелен филтър,и сега нямам прах и разни гнусотий по маркучите каквито имах с конусния.След много играчка и проби колата е настроена префекно и върви адски много за 75 коня,от летящ старт бая голфове ТДИ-та съм отупал




Ако имаш интерес ще направя няколко снимки да видиш как съм го направил и да си прецениш дали си струва!
Поздрави.
п.п.За тва твойто турбо,на загасен двигател си махни маркуча който идва от въздушния филтър и влиза в турбото,и завърти с пръсти оста на турбината и виж дали се върти лесно!Върти ми се нещо из главата ама като кажеш резултата ще видим дали е същото

- vinixxx
- Мнения: 1822
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: 1.9 TD /aaz/ без турбо
Колега,ти кво си барал по помпата и турбото?
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
- Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора-Несебър
Re: 1.9 TD /aaz/ без турбо
Еми помпата специално нищо не съм и барал и си е стокова,просто съм и отпуснал повечко нафта и е с малко повече предварение от нормалното.Работи малко по-шумно и държи 1000 оборота на празен ход,но мотора има доста ряз.Турбината ми е от Голф 3 ККК и съм много доволен защото е по-малка от Garret-а и се развърта още в ниските обороти!На 4-та предавка с 1500 оборота като и подам газ след 2 скунди имам 0.7бара налягане,на 5-та с около 130-140 км/ч като я смачкам прави 1.2 бара.Доста време ми отне да настроя колата но сега в диапазона от 2000 до 4500 об/мин. на 3-та,4-та и 5-та предавка колата се цепи като бензинка и е доста пъргава.При изпреварване от 80км/час на 5-та предавка не се налага да сваляш предавка надолу или тем подобни,подаваш и газ и тя си тръгва 
Стига сме спамили в темата на колегата

Стига сме спамили в темата на колегата

- tremendous
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 15 юли 2009 20:22
- Автомобил: Passat
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Пловдив
Re: 1.9 TD /aaz/ без турбо
Първо да благодаря на колегите за мненията и за желанието да помогнат.
Еми тва е , върви повече без турбо. Квото и да тествам без турбо и по-добре. В заключение от мненията стигам до извода ,че или помпата пуска малко нафта или турбото не е в ред.
А това дето предложи dj carul беше началото на тоя ''филм''. Първо махнах маркуча на филтърната кутия за да видя в кво състояние е турбото. Врътнах го с пръсти и се върти свободно , но няма инерция/ незнам дали трябва да има /. Няма луфтове/ настрани , навътре , навън/ , не гори масло двигателя уж сичко е ок а му идва като спънка на двигателя.

Еми тва е , върви повече без турбо. Квото и да тествам без турбо и по-добре. В заключение от мненията стигам до извода ,че или помпата пуска малко нафта или турбото не е в ред.
А това дето предложи dj carul беше началото на тоя ''филм''. Първо махнах маркуча на филтърната кутия за да видя в кво състояние е турбото. Врътнах го с пръсти и се върти свободно , но няма инерция/ незнам дали трябва да има /. Няма луфтове/ настрани , навътре , навън/ , не гори масло двигателя уж сичко е ок а му идва като спънка на двигателя.
- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: 1.9 TD /aaz/ без турбо
Нещо не е нормално при тази кола...
Ако върви по един и същ начин с и без турбо е ясна работата - турбина. Но ти казваш, че върви повече без турбо
Това вече е странно. Сравни колата по ускорение и т.н. с друг ААЗ, на който всичко му е наред и ще видиш къде е проблема
Ако върви по един и същ начин с и без турбо е ясна работата - турбина. Но ти казваш, че върви повече без турбо

Това вече е странно. Сравни колата по ускорение и т.н. с друг ААЗ, на който всичко му е наред и ще видиш къде е проблема

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: 1.9 TD /aaz/ без турбо
Освен да са му натрошени перките откъм горещата страна (само се опитвам да си го представя ...) или да е блокирало и въобще да не се върти . Така би представлявало спънка за потока въздух към цилиндрите .
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: 1.9 TD /aaz/ без турбо
за енерцията: - ако преди да загася мотора го изфорсирам , то след угасване се чува въртенето на турбото по енерция, но това не съм експиментирал от мн. отдавна защото в този момент не се подава масло
...и още нещо: при движение на 5 та скорост прмерно 60 70 или 80 като настъпя газта се чуства ефекта от турбото като влезе в по гол. обороти ...нафт. помпа не е пипана никога - заводската настройка...и аз като колегите мисля - ново турбо е необходимо.
...и още нещо: при движение на 5 та скорост прмерно 60 70 или 80 като настъпя газта се чуства ефекта от турбото като влезе в по гол. обороти ...нафт. помпа не е пипана никога - заводската настройка...и аз като колегите мисля - ново турбо е необходимо.
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
- Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора-Несебър
Re: 1.9 TD /aaz/ без турбо
Мерил ли си му налягането което прави в движение докато караш?Ако не си намери отнякъде един манометър и го измери и запомни горе долу какви стойности прави,на колко оборота и на каква предавка,за имамаме някаква база за сравнение с нашите ААЗ-ки,и да видим гейта който ти регулира налягането работи ли нормално.
Другото нещо което ме притеснява е че моята турбина при завъртане с пръсти си се върти свободно и има много лека инерция а ти казваш че твоята няма,а също моята има лек луфт като я мърдаш нагоре-надолу и трябва да има,защото дори и чисто новите турбини също имат луфт,а ти казваш че твоята няма,което ме навежда на мисълта че може да е пълна върте с разни гадни налепи от маслото или други гнусотий.Възможно е както колега каза по-нагоре да има някоя счупена лопатка в топлата част от там турбото да не може да направи необходимите обороти и да неможе да осигури нужния за двигателя дебит на въздух,и да го спъва,но при наличето на счупена лопатка се получава дебаланс,турбото ще вие и най вероятно ще си скъса оста за норматив!Във всеки случай проблема не е в мотора ами в турбото.
Другото нещо което ме притеснява е че моята турбина при завъртане с пръсти си се върти свободно и има много лека инерция а ти казваш че твоята няма,а също моята има лек луфт като я мърдаш нагоре-надолу и трябва да има,защото дори и чисто новите турбини също имат луфт,а ти казваш че твоята няма,което ме навежда на мисълта че може да е пълна върте с разни гадни налепи от маслото или други гнусотий.Възможно е както колега каза по-нагоре да има някоя счупена лопатка в топлата част от там турбото да не може да направи необходимите обороти и да неможе да осигури нужния за двигателя дебит на въздух,и да го спъва,но при наличето на счупена лопатка се получава дебаланс,турбото ще вие и най вероятно ще си скъса оста за норматив!Във всеки случай проблема не е в мотора ами в турбото.
- didodi
- Мнения: 1133
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
- Автомобил: Amarok DOUBLE cab
- Двигател: CSHA 2014
- Местоположение: PB
- Контакти:
Re: 1.9 TD /aaz/ без турбо
tremendous колега засечи го от 0-100 км/ч и много неща ще ти станат ясни,като погледнеш после заводското време
Сместа ти е грешна, очевидно има и проблем с турбината.Задълължително я закачи на манометъри виж какво налягане ще вдигне.
dj carul ти засичал ли си я 0-100
:):)

dj carul ти засичал ли си я 0-100

-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 15:42
- Автомобил: BMW E32 730I V8 Manual
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора-Несебър
Re: 1.9 TD /aaz/ без турбо
didodi написа:tremendous колега засечи го от 0-100 км/ч и много неща ще ти станат ясни,като погледнеш после заводското времеСместа ти е грешна, очевидно има и проблем с турбината.Задълължително я закачи на манометъри виж какво налягане ще вдигне.
dj carul ти засичал ли си я 0-100:):)
В интерес на истината не съм я засичал,но си мисля че ще е нещо между 10-14 секунди,но не съм сигурен колко точно.Проблема е че моя пасат е слабичък в областа от 0-80,просто си му тежи купето,обаче от 80 нагоре е друга бира

- didodi
- Мнения: 1133
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
- Автомобил: Amarok DOUBLE cab
- Двигател: CSHA 2014
- Местоположение: PB
- Контакти:
Re: 1.9 TD /aaz/ без турбо
17,7 го дават по каталог, но има разлика от бая коня ако е 10 сек твоя
:)т

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта