Или американските коли трябваше да са наи здравите
Polo 1.9 SDI
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Тва за пукането на главата при ниски температури не го знаех но си мисля че при нормален човек а не тест на АБилд няма как да се получи просто щото до ся да са измрели половината Поло.За проблемите с баланса сам сагласен но мисля че тракането може да се преживее заради по добра динамика и икономия.Виждал сам ТД-та с изкормена турбина които си варвят безпроблемно.Естествено ще идеш при маистор да ти я махне и да ти пренастрои помпата ма както казах до тогава додет ти свърши я камилата я камиларя.Ако си я купиш здрава и караш нормално няма да разбереш за турбината,да не говорим че при правилна поддръжка би трябвало пръв да ти умре мотора ама като го гледам човека коя година кола иска да си купи надали ша кара до 1 000 000 км.А тва че дефорсираното СДИ е по дълговечно от ТДИ е пълна глупост-просто щото СДИ не е дефорсирано ТДИ а мотор с геометрията на ТДИ но с много по слаби и евтине материали.То по таз логика ТДИ 110 к.с тряя да е по слабо от 90к.с. съответно 130 по слаб от 110 та наи накрая като стигнем до 1.9ТДИ едишан бе трябвало да му правиш ремонт на 50-100 000 к.м.
Или американските коли трябваше да са наи здравите
Или американските коли трябваше да са наи здравите
-
deliveryman
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
ОФ прочети пак тва дет ти написах и го осмисли.За пукането на главите при ниска температура казах че сам сагласен но тва няма нищо общо с литрови мощности и т.н. просто конструктивна грешка а също така не сам убеден че тва е нещотото дето трябва да те спре(че от мнаиси стохиляди коли продадени в германия две-три са спукали глава при некви адски студове ти така ако тръгнеш наи-добре пеша си ходи-ма от тва разширени вени се хващат така че си седи).А за дълговечноста го прочети пак щото не ми се разяснява сега как се конструира двигател и т.н.Просто по твоита логика трябвашще да си копуваме наи старите мотори с наи малка литрова мощност.
Надявам се и двамата да не приемате темата прекалено лично и да престанете с заядливия тон,иначе с радост бих приел някои смислен аргумент.
А до пича дето ша си зима колата при условие че ще я взема сравнително нова и имаики предвид мнаисете сервиза дето с компютар и компресомер могат да ти хванат всеки фатален проблем в колата темата че СДИ ще кара 620 000 км без основен ремонт а ТДИ 520 000 мисля че изобщо не му е до главата.А тва че ТДИ гори по-малко и варви повече е огромен аргумент и ако трябваше маслото на 5000 км. да му сменям пак щях да си купа ТДИ ,щото къв е смисала да си купваш кола 98 година с мотор характеристики 88.Ми купи си Поло 1.1 моно 90 година ръчни му една газ за 150лв-хем евтино хем дълговечно.А иначе за самата покупка савета ми е:Стига мисли варху обявите а ходи ги пробваи тия коли,ся поне тарговци бол огаваряи си срещи разгледаи колите покараи колкото се може повече дори и да смяташ че са скъпи и няма да ги копуваш.Хем ша разбереш кои двигател по ти е на сарцето,хем кат ти предложат някоя сдухана веднага ще осетиш преди да си я закарал до БОШ-а.
Надявам се и двамата да не приемате темата прекалено лично и да престанете с заядливия тон,иначе с радост бих приел някои смислен аргумент.
А до пича дето ша си зима колата при условие че ще я взема сравнително нова и имаики предвид мнаисете сервиза дето с компютар и компресомер могат да ти хванат всеки фатален проблем в колата темата че СДИ ще кара 620 000 км без основен ремонт а ТДИ 520 000 мисля че изобщо не му е до главата.А тва че ТДИ гори по-малко и варви повече е огромен аргумент и ако трябваше маслото на 5000 км. да му сменям пак щях да си купа ТДИ ,щото къв е смисала да си купваш кола 98 година с мотор характеристики 88.Ми купи си Поло 1.1 моно 90 година ръчни му една газ за 150лв-хем евтино хем дълговечно.А иначе за самата покупка савета ми е:Стига мисли варху обявите а ходи ги пробваи тия коли,ся поне тарговци бол огаваряи си срещи разгледаи колите покараи колкото се може повече дори и да смяташ че са скъпи и няма да ги копуваш.Хем ша разбереш кои двигател по ти е на сарцето,хем кат ти предложат някоя сдухана веднага ще осетиш преди да си я закарал до БОШ-а.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Истината както винаги е нейде по средата...
Аз също не съм склонен, да си мисля, че има драстична разлика в живота на моторите обаче:
Немеца/австриеца и като цяло западняка много пресметлив човек и циция нал тъй.
СДИ - много по-евтин от ТДИ.. нал тъй.
ТДИ харчи малко по-малко.. лтр/100 км...
Е ся си направете сметка какво каране трябва да е видяло тва ТДИ, че да си избие първоначалната инвестиция, и немеца да реши да го продава????
СДИ е почти на цената на бензина, и аз лично бих го взел за да го карам много..
Немеца не е като българина.. да се изстиска едни 2500 евро горница.. само да му е по-пъргава колата... специално за дизела.. там се гони икономия... да не говорим, че дизелите са с по-скъпи данъци, по-скъпа застраховка прочее....
А помпе дюзето е оше по-скъпо...
Та всеки да си прави сметка...
Колкото и компири да имаш... и да казват че всичко е наред... не можеш да си сигурен, че зимата ще запалиш без проблем..
тва компир не мое го фане..
Още повече, че в Супер Дизел примерно не могат да мерят компресия на помпе дюзе.. Що не знам.. но казаха ние не можем...
От тук насетне.. само да гледа да не е бяла! или да не е акрилен цвят... /което говори за 99% служебна
/
Аз също не съм склонен, да си мисля, че има драстична разлика в живота на моторите обаче:
Немеца/австриеца и като цяло западняка много пресметлив човек и циция нал тъй.
СДИ - много по-евтин от ТДИ.. нал тъй.
ТДИ харчи малко по-малко.. лтр/100 км...
Е ся си направете сметка какво каране трябва да е видяло тва ТДИ, че да си избие първоначалната инвестиция, и немеца да реши да го продава????
СДИ е почти на цената на бензина, и аз лично бих го взел за да го карам много..
Немеца не е като българина.. да се изстиска едни 2500 евро горница.. само да му е по-пъргава колата... специално за дизела.. там се гони икономия... да не говорим, че дизелите са с по-скъпи данъци, по-скъпа застраховка прочее....
А помпе дюзето е оше по-скъпо...
Та всеки да си прави сметка...
Колкото и компири да имаш... и да казват че всичко е наред... не можеш да си сигурен, че зимата ще запалиш без проблем..
тва компир не мое го фане..
Още повече, че в Супер Дизел примерно не могат да мерят компресия на помпе дюзе.. Що не знам.. но казаха ние не можем...
От тук насетне.. само да гледа да не е бяла! или да не е акрилен цвят... /което говори за 99% служебна
-
deliveryman
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Rabbit_TDI написа:Надявам се и двамата да не приемате темата прекалено лично и да престанете с заядливия тон,иначе с радост бих приел някои смислен аргумент.
[/b]
Ами ето ти един аргумент-разликата между двата мотора е че единия има,а другия няма турбина,и съгласи се - да ми напишеш че се правят от различни материали двата мотора е меко казано смешно.Иначе SDi е доста здрав мотор като ресурс,той не е за ръчкане и може поне малко да се надяваш че предишния собственик не му е взел душата...TDi също е добър и здрав мотор обаче запазените коли на нормални километри държат съответната цена в Германия,а както се сещаш тука такива не влизат или ако влизат са били помляни преди това.
- niks76
- VW експерт

- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Polo 1.9 SDIв
във чужбина тди е предпочитан пред сди и има не малка разлика в цената а иначе сди е здрав но тромав двигател
- sport generation
- Мнения: 219
- Регистриран на: Чет 29 юни 2006 15:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
Rabbit_TDI написа:и потарси в мобилето 1.9 ТДИ и ще разбереш че практически няма....
Ето тук:
http://mobile.de/SID6mkZd7m8lbf9QiVxwBJ ... =GN&top=1&
Има няколкостотин POLO TDI
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
deliveryman пак ти казвам че е дълго и не ми се пише как се конструира мотор,та за това пак повтарям с 200% сигурност материалите на 1.9СДИ 1.9ТДИ 90к.с 110к.с. 130к.с. са абсолютно различни.Леко да загатна за производктвото-правят се едни и същи геометрични матрици за отливане на блока и машини за производство на валове биели и т.н.(за да е икономически ефективно оборудването в завода)и след това в зависимост от мотора се изчисляват и предписват различни алуминии,чугун и стомана за блока,буталата ,биелите и т.н.,а в последствие им се слагат различни помпи,компютри,турбини и т.н. и с пари за един завод получаваш богата гама от двигатели
suturu е страшно прав че без турбина няма прилично вървене-просто турбините адски си пасват с дизела за разлика от бензина.А ако може да разясни как е пукнал главата щото аз имам чуството че тези неща се случват наи-вече от задкормилния механизъм.wili98 е прав за цената
и за тва че германеца като даде повече пари за скъп мотор го кара яко но то общо зето същото важи иза СДИ-просто тва е при сички дизели на старо.А друго нещо аз ако си копувам кола от Германия със сервизна книжка няма дори да ида на сервиза да я проверят ако ще да е на 400 000 км. просто ще я покарам да я вида колкото да не ебез хич ,ама проблема с германките е че са 1000лв. над австрииските да не говорим за италианските кошници(един много важен съвет не си гоби времето с коли внесени от Италия и не ходи до Горубляне!)yossarian е сам казал че няма Поло 1.9 ТДИ а че практически няма как да си намериш в БГ тия дето ми ги даде в Германия само им виж цените и се сети дали човека ще стигне до покупка на такова,а цитирах българското мобиле щото пича ако имаше възможност и знания да си земе колата от Германия надали щеше да ни пита изобщо във форума-просто щеше да хване реиса и да иде да си земе .
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Rabbit_TDI написа: 200% сигурност материалите на 1.9СДИ 1.9ТДИ 90к.с 110к.с. 130к.с. са абсолютно различни.
Може ли някой да докаже това твърдение, дори и да влезе в подробности
Последна промяна от L&R на Пет 30 юни 2006 9:39, променено общо 1 път.
- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
Rabbit_TDI написа:Леко да загатна за производктвото-правят се едни и същи геометрични матрици за отливане на блока и машини за производство на валове биели и т.н.....
В грешка си! Колянов вал, биели и бутала на 1.9 TDI 90, 100, 105, 110, 115, 130 ps са различни. Преди време бях пуснал няколко pdf-a.
Rabbit_TDI написа:yossarian е сам казал че няма Поло 1.9 ТДИ а че практически няма как да си намериш в БГ тия дето ми ги даде в Германия само им виж цените....
Aми колите в mobile.bg идват точно от mobile.de, autoscout24.de и други такива. Или пък може би има специална фабрика за mobile.bg с по-ниски цени
Значи малка грешка допуснах... Като говорех за големия ресурс - визирах моето 1.9 D, което си е механична помпа и е с предкамера, тоест не е DI...
Все пак SDI също може да се нарече дефорсиран, защото всички знаете, че от 1.9 германеца може да извади и над 100 коня, а SDI е само 64...
Накратко бих казал, че SDI е дефорсиран двигател с директно впръскване (затова трака повече от моя с предкамера) и без турбина и очаквам да е доста надежден...
За едно съм категоричен - моя "прост" дизел 1.9 с помпа Lucas върви кат луд! Въртящия момент е като на Polo 1.6... От 0-100 отстъпва със секунда две...
Жалко че не ги правят след 2000 - бих ти препоръчал горещо да си вземеш такова!
Справка тук.
Все пак SDI също може да се нарече дефорсиран, защото всички знаете, че от 1.9 германеца може да извади и над 100 коня, а SDI е само 64...
Накратко бих казал, че SDI е дефорсиран двигател с директно впръскване (затова трака повече от моя с предкамера) и без турбина и очаквам да е доста надежден...
За едно съм категоричен - моя "прост" дизел 1.9 с помпа Lucas върви кат луд! Въртящия момент е като на Polo 1.6... От 0-100 отстъпва със секунда две...
Жалко че не ги правят след 2000 - бих ти препоръчал горещо да си вземеш такова!
Справка тук.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта