Омаслено турбо - теч от EGR клапан

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Омаслено турбо - помощ

Мнениеот Matematiks » Пон 25 окт 2010 13:57


що,ти колко мислиш че ще ти земат за читаво рециклиране-при този риск и разлика от 200 лева няма смисъл дори :wink:




milenski75
Мнения: 68
Регистриран на: Пет 03 апр 2009 17:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Омаслено турбо - помощ

Мнениеот milenski75 » Пон 25 окт 2010 14:01


нищо ти няма,отнякаде ти омаслява,погледн си капака на клапаните и огледай хубаво целия мотор,то се вижда от снимките,че не е от турбото,поздрави


Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Омаслено турбо - помощ

Мнениеот Matematiks » Пон 25 окт 2010 14:24


аз незнам какъв ти е проблема,просто исках да ти обясня че за 200 лева разлика ВИНАГИ е по добре да земеш нова турбина.Мани ги тея рециклирания :screwy
Ще дадеш 600+ лева за да рециклират и балансират,и колко ще изкара


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Омаслено турбо - помощ

Мнениеот Pirogov » Пон 25 окт 2010 15:22


Matematiks написа:аз незнам какъв ти е проблема,просто исках да ти обясня че за 200 лева разлика ВИНАГИ е по добре да земеш нова турбина.Мани ги тея рециклирания :screwy
Ще дадеш 600+ лева за да рециклират и балансират,и колко ще изкара

Мерси пич.Дано не се стига до там, ама опре ли ножа ,ще намеря пари за нова.За рецикле ми казаха 20к... и :bishop евентуално... да не дава господ. Сега се разбрах с майстора. Като огледаме в петък ще пиша :) Тайничко се надявам да е гарнитурка нещо... или маркуче някакво. :roll:


koparambo
Мнения: 86
Регистриран на: Вто 22 дек 2009 11:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: cc

Re: Омаслено турбо - помощ

Мнениеот koparambo » Вто 26 окт 2010 9:41


Колега,ако не пуши отзад,ако няма течове на земята,тогава си провери маркуча от кулера към двигателя.
Ако е само омаслен турбото ти е наред,ако е пълен с масло--проблем!


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Омаслено турбо - помощ

Мнениеот Pirogov » Вто 26 окт 2010 10:45


koparambo написа:Колега,ако не пуши отзад,ако няма течове на земята,тогава си провери маркуча от кулера към двигателя.
Ако е само омаслен турбото ти е наред,ако е пълен с масло--проблем!

Не пуши грам... само като го сръчкам тогава попушва.Течове няма по земята.Ще проверим всичко в петък.


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Омаслено турбо - помощ

Мнениеот Pirogov » Съб 30 окт 2010 11:47


Така, значи закарах колата и се оказа ,че теча е от ГНП (мисля ,че така се казва клапана), а не от турбото.Тече масло точно върху турбото...Проверихме свещите, алтернатора и сруги нещица заради идващата зима. :D


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Омаслено турбо - помощ

Мнениеот nasko1978 » Съб 30 окт 2010 15:37


Pirogov написа:Така, значи закарах колата и се оказа ,че теча е от ГНП (мисля ,че така се казва клапана), а не от турбото.Тече масло точно върху турбото...Проверихме свещите, алтернатора и сруги нещица заради идващата зима. :D


Промени си заглавието,че е подвеждащо.Клапана е ЕГР.А всъщност отстранихте ли теча? :roll:


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Омаслено турбо - решено - теч от EGR клапан

Мнениеот Pirogov » Съб 30 окт 2010 17:00


Не нищо не отстранихме :( Каза ми така да си карам и че ако го сменим пак ще протече.От едно друго място ми казаха,че вобще не трябва да има масло там! Какво да правя сега?!? :?


K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: Омаслено турбо - решено - теч от EGR клапан

Мнениеот K » Съб 30 окт 2010 17:25


И моя ЕГР си тече ли тече, Вентоман ме засили да го сменяме, ама чета коментари, че пак ще протече и нямало смисъл. Колата си върви и не мисля да го бутам ;)


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Омаслено турбо - решено - теч от EGR клапан

Мнениеот nasko1978 » Съб 30 окт 2010 17:31


Pirogov написа:Не нищо не отстранихме :( Каза ми така да си карам и че ако го сменим пак ще протече.От едно друго място ми казаха,че вобще не трябва да има масло там! Какво да правя сега?!? :?

Смени си гарнитурката,че с времето се спича и не държи.Не бих го сменил с нов,няма смисъл.

А "другото място" е дизел клуба,нали и други хора го "посещават" mhihi


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Омаслено турбо - решено - теч от EGR клапан

Мнениеот Pirogov » Съб 30 окт 2010 17:36


nasko1978 написа:
Pirogov написа:Не нищо не отстранихме :( Каза ми така да си карам и че ако го сменим пак ще протече.От едно друго място ми казаха,че вобще не трябва да има масло там! Какво да правя сега?!? :?

Смени си гарнитурката,че с времето се спича и не държи.Не бих го сменил с нов,няма смисъл.

А "другото място" е дизел клуба,нали и други хора го "посещават" mhihi

Мда :) Само не разбрах нормално ли е да тече МАСЛО от този т.нар. "клапан" ? В смисъл да си режа ли вените?


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Омаслено турбо - решено - теч от EGR клапан

Мнениеот nasko1978 » Съб 30 окт 2010 17:40


Причини много да тече от там ,най-често масло от картерните газове.Вместо вените,си нарежи нещо за мезе и си карай колата със здраве! :beer :012:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта