Не ме питай,направо ми идва да я захвърля някъде.Дотук мина 4300лв,при положение,че колата е купих за 2800.Къде ли ми беше акъла да си търся кола "нов внос".Тука за 4000лв щях да си взема "кукла" и смао масло да сменям,ама българска работа!
Виж не искам да те отчайвам,защото при теб може проблема и да се реши с нещата,които аз смених!
И сега ако се окаже,че като са я обслужвали са и сложили по-дълъг ремък и отам са всички проблеми,ще взривя някой сервиз.
Аз изходих от следното:
1.Незнам дали при взички 1З сайбите на алтернатора са фроилайн,но моята е(освен това лагерите на динамото са ОК)
2.Климатика е наред
3.Шайбата на коляновия вал,имала малко движение(яйцевидно)-реших сменям:цени оригинална 367лв.,английска 245(170 с отстъпка)-ефект нулев,а новата шайба има съвсем малка разлика в движението си,незнам дали е нормално!
4.В момента в който я запалиха,и казаха"аха не е от това,ще да е обтяхния механизъм)
След обиколка по магазините реших да пробвам първо с 2-ра употреба,с триста зора намерих и то за 50лв(здрава,работеше).Слагамея на моята(4 часа ядове)и познай какво,все едно нищо не е сменено!
5.Преди това и 3-те тампона смених,и почистване на дюзи,помпата гледаха на стенд и НИЩОО....
6.Сега ми предлагат да сложат нов обтегач,бастун и ролка,но незнам струват ли си 200лв.,за да експериментираме
И затова сега,незнам защо възлагам толкова надежди на по-късия ремък,но знае ли човек откъде ще изкочи зайчето
