Тресене в купето при 1Z-update 2011

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
boreto1977
Мнения: 234
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 16:35
Автомобил: passat 3BG T4 Caravelle syncro
Двигател: AVF 2003 ACV 2001
Местоположение: ПЛОВДИВ БГ ESSLINGEN DE

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот boreto1977 » Чет 27 яну 2011 21:10


15254.jpg
15254.jpg (6.35 KиБ) Видяна 1316 пъти
здравей колега решението на проблема ти е в смяната на шайбата на генератора.
махаш обикновената и слагаш шайба тип фрайлауф /като на по-новите TDI .малко е скъпичка около 100-120лв ама проблема се решава кардинално :012: .пиша всичко това от собствен опит,понеже и аз имах същия проблем и го реших след смяната на шайбата на генератора .
ето за такава шайба става на въпрос




kamenitzafen
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот kamenitzafen » Чет 27 яну 2011 21:14


Не ме питай,направо ми идва да я захвърля някъде.Дотук мина 4300лв,при положение,че колата е купих за 2800.Къде ли ми беше акъла да си търся кола "нов внос".Тука за 4000лв щях да си взема "кукла" и смао масло да сменям,ама българска работа!
Виж не искам да те отчайвам,защото при теб може проблема и да се реши с нещата,които аз смених!
И сега ако се окаже,че като са я обслужвали са и сложили по-дълъг ремък и отам са всички проблеми,ще взривя някой сервиз.
Аз изходих от следното:
1.Незнам дали при взички 1З сайбите на алтернатора са фроилайн,но моята е(освен това лагерите на динамото са ОК)
2.Климатика е наред
3.Шайбата на коляновия вал,имала малко движение(яйцевидно)-реших сменям:цени оригинална 367лв.,английска 245(170 с отстъпка)-ефект нулев,а новата шайба има съвсем малка разлика в движението си,незнам дали е нормално!
4.В момента в който я запалиха,и казаха"аха не е от това,ще да е обтяхния механизъм) :banghead:
След обиколка по магазините реших да пробвам първо с 2-ра употреба,с триста зора намерих и то за 50лв(здрава,работеше).Слагамея на моята(4 часа ядове)и познай какво,все едно нищо не е сменено!
5.Преди това и 3-те тампона смених,и почистване на дюзи,помпата гледаха на стенд и НИЩОО....
6.Сега ми предлагат да сложат нов обтегач,бастун и ролка,но незнам струват ли си 200лв.,за да експериментираме
И затова сега,незнам защо възлагам толкова надежди на по-късия ремък,но знае ли човек откъде ще изкочи зайчето :wink:


Потребителски аватар
pokimon
Мнения: 83
Регистриран на: Нед 21 ное 2010 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот pokimon » Чет 27 яну 2011 21:21


Като прочетох до момента мненията ми идва само една простотия на акъла,да разкачите ремъка на динамото и да запалите двигателя.Ако тресе продължавате да търсите.Ако не значи работата е ясна.
Преди и при мене се появи тресене ама беше от другаде проблема.


kamenitzafen
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот kamenitzafen » Чет 27 яну 2011 21:39


Как да откачим ремъка от динамото???
И откъде се оказаха вибрациите при теб?

П.С.Твоя мотор като е 1Z тази шайба на динамото,каква е последно?Защото моите майстори ми показа,че се въртяла нормално напред-назад(малко тежко се върти) и неможело да дефектира!


Потребителски аватар
boreto1977
Мнения: 234
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 16:35
Автомобил: passat 3BG T4 Caravelle syncro
Двигател: AVF 2003 ACV 2001
Местоположение: ПЛОВДИВ БГ ESSLINGEN DE

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот boreto1977 » Чет 27 яну 2011 21:44


колега ,казваш че имаш такава шайба ,а провери ли я да не е блокирала,защото нормално работеща шайба трябва да има свободен ход обратно на часовниковата стрелка :012: . лесно се проверява -при откачен ремък с тънка отверка бъркаш внимателно през ребрата на генератора и застопоряваш ротора като подпираш перката му, след което хващаш шайбата и завърташ обратно на часовника -ако не успееш значи е блокирала :012:


kamenitzafen
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот kamenitzafen » Чет 27 яну 2011 21:50


Чесно казано не съм запознат точно каква е моята.Още миналата година прочетох темата за блокиралира ролки и ги накарах да ми я проверят.Откачиха и въртяха и в двете посоки,но идиотите не блокираха перката на ротора!?!?!?!
Тези явно са си хванали канарче и се чудят откъде да го доят :beat_butt2


Потребителски аватар
boreto1977
Мнения: 234
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 16:35
Автомобил: passat 3BG T4 Caravelle syncro
Двигател: AVF 2003 ACV 2001
Местоположение: ПЛОВДИВ БГ ESSLINGEN DE

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот boreto1977 » Чет 27 яну 2011 21:55


Тези явно са си хванали канарче и се чудят откъде да го доят

...или не са изобщо в час със занаята scare


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот milmar » Чет 27 яну 2011 23:24


pokimon написа:Като прочетох до момента мненията ми идва само една простотия на акъла,да разкачите ремъка на динамото и да запалите двигателя.Ако тресе продължавате да търсите.Ако не значи работата е ясна.
Преди и при мене се появи тресене ама беше от другаде проблема.


Не е простотия , аз така направих и тресенето си остана , затова отивам към тампони , но в тоя студ не ми се занимава .


kamenitzafen
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот kamenitzafen » Чет 27 яну 2011 23:34


Това утре ще го пробвам,макар,че май сме го пробвали.
От няколко часа,чета темите свързани с този проблем и нищо интересно неразбрах.Единственото,което ми привлече вниманието е проблема на един колега от преди няколко години.Той пише,че след премахване на катализатора,колата му е започнала да тресе(карал я е 4 год. преди това)+друга тема беше за ластици на крайното гърне и др. по генерацията.
Ако утре продължи тази вибрация,след откачане на пистовия,значи е нещо по генерацията,защото тампоните ми са сменени и колкото и да са калпави са по-добре от старите и скъсани такива!


Потребителски аватар
Matematiks
Мнения: 3168
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот Matematiks » Пет 28 яну 2011 0:05


пробвай със скоби на меката връзка,има тема във Ауди форума 8)


Потребителски аватар
pokimon
Мнения: 83
Регистриран на: Нед 21 ное 2010 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот pokimon » Пет 28 яну 2011 6:49


kamenitzafen написа:Как да откачим ремъка от динамото???
И откъде се оказаха вибрациите при теб?

П.С.Твоя мотор като е 1Z тази шайба на динамото,каква е последно?Защото моите майстори ми показа,че се въртяла нормално напред-назад(малко тежко се върти) и неможело да дефектира!


При мене смениха 1 тампон на двигателя,тресенето остана.Закарах я на диагностика и остановиха че капака на помпата се е прецакал.Много ми тресеше на празен ход и при каране.Ремонтирха капака и нещата заспаха.
Това не значи че и твоя проблем е такъв.


Потребителски аватар
boreto1977
Мнения: 234
Регистриран на: Съб 11 юли 2009 16:35
Автомобил: passat 3BG T4 Caravelle syncro
Двигател: AVF 2003 ACV 2001
Местоположение: ПЛОВДИВ БГ ESSLINGEN DE

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот boreto1977 » Пет 28 яну 2011 7:35


тресенето не е и от генерацията.аз си махнах катализатора и на неговото място съм сложил 2-ра мека връзка 25см с надеждата че ще се оправи ама-не. :screwy
за сега единственото по-ефективно решение за мен остана-като си вдигнах оборотите на празен ход с ваг-ком.


kamenitzafen
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот kamenitzafen » Пет 28 яну 2011 9:50


В началото на есента си взех Ваг-ком само заради това.Бяха 882,а аз ги вдигнах до 945(максимума при мене)и за известно време нещаъа бяха по-добре,но не напълно.
И понеже имаше още няколко теми за калиброване на дебитомер,кол.впръскано гориво и т.н.т.,,ако има някой запознат да напише при адаптация с 12233 на първите 4 канала какви трябва да са данните,защото съм си вдигнал оборотите,вдиганх Stroke на 3,3mg и исканото колич.въздух на 350(поне по памет са толкова).Дали това може да окаже влияние на работата?


kamenitzafen
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 23 авг 2009 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот kamenitzafen » Пет 28 яну 2011 19:12


Преди малко смених ремъка от Дайко(1152) на Гейтц(1148),макар,че можеше и 1145 и ролката,а резултата е изчезване на шумовете и свиренето и намаляване значително на вибрацията!Също така установихме,че и лагерите на Алтернатора са разбити и явно като се напъне запозва да затяга и да придава вибрации!
Мисля да сменя тези лагери и ако някой ги е сменял моля да каже колко струват горе-долу и по възможност номерата им!


niki0813
Мнения: 22
Регистриран на: Сря 22 юли 2009 22:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Тресене в купето при 1Z

Мнениеот niki0813 » Вто 08 фев 2011 15:23


Хора как се охлабва ремъка на динамото за да се провери ролката дали е читава? На 1Z двигател.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта