cobra_11 написа:A що не полееш ГНП-то с вода , като е топъл мотора .
като полея ГНП-то с вода и истине малко и пали пак ?
cobra_11 написа:A що не полееш ГНП-то с вода , като е топъл мотора .
fox_vt написа:Колега нз дали ще ти помогне но на работата имаме един мотокар дизел 80 и някоя година производство имаше точно същия проблем като твоя-като е студен пали от раз но като загрее няма палене.Върти до падане на акумулатора и няма никой,и понеже бях чел нейде за това поливане на ГНП с вода реших да пробвам-полях я и запали от четвърт-при което си помислих диагноза ГНП.Обаче се оказа друго -запушен горивопровод и по точно сондата на резервоара,толкос боклуци имаше че чак ми е чудно как минава нафта.Явно като загрее боклуците се разширяват и запушват и без това малката дупка.Обаче има и нещо друго мотокара освен с поливане можеше да се запали и със разредител или коресилин или нещо запалимо плиснато във смукателния колектор(що разредител сме похабили с тоя мотокар едно 100-150 литра докато се разбра къв е проблема).
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Краси брест и 36 госта