Търся съвет за ПАСАТ 89 г. 1,6 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
kriskuu
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 28 окт 2010 18:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bulgaria

Re: Търся съвет за ПАСАТ 89 г. 1,6 TDI

Мнениеот kriskuu » Чет 18 ное 2010 19:58


cobra_11 написа:A що не полееш ГНП-то с вода , като е топъл мотора .



като полея ГНП-то с вода и истине малко и пали пак ?




Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Търся съвет за ПАСАТ 89 г. 1,6 TDI

Мнениеот fox_vt » Съб 20 ное 2010 21:09


Колега нз дали ще ти помогне но на работата имаме един мотокар дизел 80 и някоя година производство имаше точно същия проблем като твоя-като е студен пали от раз но като загрее няма палене.Върти до падане на акумулатора и няма никой,и понеже бях чел нейде за това поливане на ГНП с вода реших да пробвам-полях я и запали от четвърт-при което си помислих диагноза ГНП.Обаче се оказа друго -запушен горивопровод и по точно сондата на резервоара,толкос боклуци имаше че чак ми е чудно как минава нафта.Явно като загрее боклуците се разширяват и запушват и без това малката дупка.Обаче има и нещо друго мотокара освен с поливане можеше да се запали и със разредител или коресилин или нещо запалимо плиснато във смукателния колектор(що разредител сме похабили с тоя мотокар едно 100-150 литра докато се разбра къв е проблема).


kriskuu
Мнения: 16
Регистриран на: Чет 28 окт 2010 18:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bulgaria

Re: Търся съвет за ПАСАТ 89 г. 1,6 TDI

Мнениеот kriskuu » Нед 21 ное 2010 18:05


fox_vt написа:Колега нз дали ще ти помогне но на работата имаме един мотокар дизел 80 и някоя година производство имаше точно същия проблем като твоя-като е студен пали от раз но като загрее няма палене.Върти до падане на акумулатора и няма никой,и понеже бях чел нейде за това поливане на ГНП с вода реших да пробвам-полях я и запали от четвърт-при което си помислих диагноза ГНП.Обаче се оказа друго -запушен горивопровод и по точно сондата на резервоара,толкос боклуци имаше че чак ми е чудно как минава нафта.Явно като загрее боклуците се разширяват и запушват и без това малката дупка.Обаче има и нещо друго мотокара освен с поливане можеше да се запали и със разредител или коресилин или нещо запалимо плиснато във смукателния колектор(що разредител сме похабили с тоя мотокар едно 100-150 литра докато се разбра къв е проблема).



Благодаря колега . Ще опитам и това , само искам да ти кажа за пасата 4е като загрее и тои няма палене , освен на скорот и като го запаля варви много по малко от колкото преди да загрее.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Краси брест и 36 госта