кое трябва да се смени ? колянов вал или демферна шайба ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
juli76
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот juli76 » Пет 14 юли 2006 18:58


stivan написа:juli76
знаеш ли колко пари е тва зъбно колело и каде ги има .
ебах мама му
всеки различно ти вика :shock
Оригинално зъбното колело SWAG за моят двигател 2.5 AHD струва някъде около 34-37лв. (забравил съм точно) в магазин SNT в Пловдив. Вече два пъти го сменям заедно с ремъка и нямам никакъв проблем нищо че и при мен шпонката има лек луфт.Изображение




stivan
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 05 дек 2005 0:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот stivan » Пет 14 юли 2006 22:50


а преди да го смени6 демферната шайба играла ли ти е яко
щото на мене ми се гледа , като работи колата 4е бая играе.
а ремъка на динамото свирил ли ти е като запалиш.
питам защото като запаля отна4ало свири яко , ама като покарам малко и спира .


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 15 юли 2006 9:15


Абе вие кат си сменяте ремака що не си сменяте и шаибите,а зорлем се вкарвате в кюпа?


stivan
Мнения: 43
Регистриран на: Пон 05 дек 2005 0:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Мнениеот stivan » Съб 15 юли 2006 10:57


Rabbit_TDI
кои шайби , кажи де ?
ако знаех щях да ги смена да ги е... и шаибите .
знам ли кои се сменяват .
ако някой знае нещо повече нека каже .


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 15 юли 2006 11:16


Сега вече знаеш че с ремака се сменя и шаибата на коляновия-тва секи читав маистор би трябвало като ти сменя ремака да ти каже.То всъщност не смениш ли шаибите с ремака се едноче не си го сменял щото тя старата се е напаснала кам стария ремак и по тоз начин разебава новия.Ми да ти кажа според мен кво се сменя на кола като си я купиш-аз си приготвям 200-300 лв. отгоре.Ремък с ролките(на коляновия,на разпределителния и тая на обтегача) :!: ,пистов ремак(веднъж не сменеих щото нали не е фатален,ама се скъса счупи кутията на ангренажния и заседна между ролките и ангренажния-касмет че веднага спрях и нищо не се беше случило в главата),филтри(въздушен :!: ,за купе и горивен-последните два няма ква мизерия да ти направат ама ша се чудеш що не върви мотора или парното и ако попаднеш на "маистори"щи сменят половината кола с турски части :) ),маслото,ако си с по нова кола трябва да ти чистят и дебитомера със спреи с въздух.Аз лично тогава направо сменям и тампони и биалетки щото са евтини пак возията се оправя на колата.


Потребителски аватар
juli76
Мнения: 162
Регистриран на: Вто 25 окт 2005 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот juli76 » Съб 15 юли 2006 11:39


stivan написа:а преди да го смени6 демферната шайба играла ли ти е яко
щото на мене ми се гледа , като работи колата 4е бая играе.
а ремъка на динамото свирил ли ти е като запалиш.
питам защото като запаля отна4ало свири яко , ама като покарам малко и спира .
Не слава богу не съм имал подобни проблеми.Макар че и на мен ми се струва че демпферната шайба има съвсем незначително "биене" но си мисля че това е заблуда в следствие на периодичните вибраций на мотора. :wink: Доколкото съм чувал тази шайба струва някъде към 600лв.оригинална при дилърите на VW :? Но тази цена ми се струва нереална даже спекулативна за една сравнително елементарна част като тази шайба. :?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 15 юли 2006 12:07


Всички шаиби с ремака са някаде кам 100-150 лв.(максимум 200).Е ако колата е след 2000-2001 ще трябва във фирмен сервиз да идеш.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта