Повишаване на мощноста 1.9 D

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 19 юли 2006 10:10


То ако оспеееш да го нагнетиш можеш да настроиш помпата.Ама искам да те питам на кво щи прилича въздушния филтър след 500 км.,ако му вкарваш със скорост сички мухи врабчета и камани хвърчащи отпред :?: Както казах ако вършеше работа досега да са го вкарали в серииино производство.Те производителите не ядат доматите с коловете :!:




Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Сря 19 юли 2006 11:38


Благодаря за компетентните мнения. И аз съм на мнение, че това което производителя е предвидил е най-доброто за колата, но все пак ми е интересна темата...

Е, да така е с комарите и врабчетата... И аз се сетих, че ша трябва да ги рина на всеки 100 км :)

Мислех си, че една по ситна решетка би свършила работа...

Абе тръгне ли се към реализация се намират решения, но все пак не разбрах категорично дали повишава мощноста...


Потребителски аватар
GAD
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 10:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот GAD » Сря 19 юли 2006 11:52


И още един въпрос... Какво допълнително охлаждане се поставя на двигателите с турбо? Нали повечето кислород води до по-висока температура на изгаряне?

Някъде тук четох за някакво маслено охлаждане под буталата, но нима то е достатъчно?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 19 юли 2006 12:00


Температурата на горене си е една.На моторите с турбо е монтиран по-голям радиатор,или на всички мотори е монтиран достатъчно голям но на тези без турбо работи на 70-80 процента от капацитета си.Това с охлаждането на маслото се прави на мноооого мощни коли-при Порше примерно е направо със сух картер и радиатор към него.Мощноста никои не знае колко ще се повиши-тва може само да се пробва-сичко друго е гадаене.Аз лично съм 90% сигурен че увеличението ще е едва забележимо и няма да има смисъл,а ако не пренастроиш помпата даже няма да има увеличение.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Сря 19 юли 2006 13:14


Няма почти никаъв ефект пробвал съм наи добре спортен филтър
с топлинен щит това е за дизела.А за бензина е друго ползват кроспеипари за филтъра и това деиства 1,5-2кс.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 19 юли 2006 13:16


А кво представлява тоя топлинен щит?


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Сря 19 юли 2006 13:23


Ако слагаме конусен филтър то добре е да има щит ,това е като кутията
на филтъра да изолира топлия въздух от мотора а ако изпозваме панелен
песпективно същатата кутия.В направи си сам има инфо.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 19 юли 2006 14:00


Аааа разбрах :lol:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 45 госта