TDI в студа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: TDI в студа

Мнениеот theraven » Вто 07 дек 2010 1:27


По-скоро смени оборотите профилактично. Няма да го окотиш при 2500/мин.




Потребителски аватар
evgevg
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 03 май 2009 22:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: TDI в студа

Мнениеот evgevg » Вто 07 дек 2010 1:35


Аз смених моя термостат преди 2 седмици с нов Wahler 87° и вече след 5-6 км извънградско на 1800 об. съм на 90°. :D Със стария почна и до 70° да не стига при температури над 10° и това след 20км извънградско и 3-4км градско.Маршрута всеки ден e един и същ. :( Ето го новия а стария прави много интересни номера. :roll: Някой ден ще ги опиша ама искам да му направя поне 20-30 теста когато съм по-свободен.
Изображение


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: TDI в студа

Мнениеот Andonov » Вто 07 дек 2010 7:56


rabotnika написа:досега никога ама никога не съм имал грижи със стоплянето на мотора зимата ако термостата е наред жсичком си е перфектно а относно вървенето в студа върви като луда без значение дали е 5 градуса или -25 все тая тея глупости че като станело много студено обратни ефекти и тем подобни не са ми се случвали досега или ако са се случвали то не съм ги усетил


Тук дано не го усетим...щото съм сигурен, че никой няма да запали.

Питай някой работил преди в Коми, като е падала температурата до -60градуса, как работят само на празен ход дизелите и не могат да потеглят.


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: TDI в студа

Мнениеот rabotnika » Вто 07 дек 2010 9:01


Andonov написа:
rabotnika написа:досега никога ама никога не съм имал грижи със стоплянето на мотора зимата ако термостата е наред жсичком си е перфектно а относно вървенето в студа върви като луда без значение дали е 5 градуса или -25 все тая тея глупости че като станело много студено обратни ефекти и тем подобни не са ми се случвали досега или ако са се случвали то не съм ги усетил


Тук дано не го усетим...щото съм сигурен, че никой няма да запали.

Питай някой работил преди в Коми, като е падала температурата до -60градуса, как работят само на празен ход дизелите и не могат да потеглят.

абе ти за кви градуси ми говориш бе????за кви Комита ние да не сме в Коми тука


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: TDI в студа

Мнениеот achodemo » Вто 07 дек 2010 9:11


theraven написа:По-скоро смени оборотите профилактично. Няма да го окотиш при 2500/мин.

:D Може би си прав !


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI в студа

Мнениеот rosen79 » Вто 07 дек 2010 9:20


rabotnika написа:
Andonov написа:
rabotnika написа:досега никога ама никога не съм имал грижи със стоплянето на мотора зимата ако термостата е наред жсичком си е перфектно а относно вървенето в студа върви като луда без значение дали е 5 градуса или -25 все тая тея глупости че като станело много студено обратни ефекти и тем подобни не са ми се случвали досега или ако са се случвали то не съм ги усетил


Тук дано не го усетим...щото съм сигурен, че никой няма да запали.

Питай някой работил преди в Коми, като е падала температурата до -60градуса, как работят само на празен ход дизелите и не могат да потеглят.

абе ти за кви градуси ми говориш бе????за кви Комита ние да не сме в Коми тука

Както го дават да стигне до -30 тая зима,ако изобщо запалиш ще разбереш за какво става дума.Дизелите искат студен въздух и за това зимата вървят по-добре,но въздуха трябва да е студен до определени граници.След тези граници се получава обратен ефект.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: TDI в студа

Мнениеот Andonov » Вто 07 дек 2010 9:23


rosen79 написа:
rabotnika написа:
Andonov написа:
rabotnika написа:досега никога ама никога не съм имал грижи със стоплянето на мотора зимата ако термостата е наред жсичком си е перфектно а относно вървенето в студа върви като луда без значение дали е 5 градуса или -25 все тая тея глупости че като станело много студено обратни ефекти и тем подобни не са ми се случвали досега или ако са се случвали то не съм ги усетил


Тук дано не го усетим...щото съм сигурен, че никой няма да запали.

Питай някой работил преди в Коми, като е падала температурата до -60градуса, как работят само на празен ход дизелите и не могат да потеглят.

абе ти за кви градуси ми говориш бе????за кви Комита ние да не сме в Коми тука

Както го дават да стигне до -30 тая зима,ако изобщо запалиш ще разбереш за какво става дума.Дизелите искат студен въздух и за това зимата вървят по-добре,но въздуха трябва да е студен до определени граници.След тези граници се получава обратен ефект.

Роска, човек трябва да го е учил това за да го разбере.
И 5 човека да го напишем, едва ли ще го схване.


santana1
Мнения: 84
Регистриран на: Нед 21 ное 2010 20:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI в студа

Мнениеот santana1 » Вто 07 дек 2010 9:24


Хайде изплюйте камъчето,де.Стига с недомлъвки,голямата тайна!
Според мен топъл метал+много студен въздух= много конденз = проблем при засмукване ,дали!??


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: TDI в студа

Мнениеот rabotnika » Вто 07 дек 2010 9:48


Andonov написа:
rosen79 написа:
rabotnika написа:
Andonov написа:
rabotnika написа:досега никога ама никога не съм имал грижи със стоплянето на мотора зимата ако термостата е наред жсичком си е перфектно а относно вървенето в студа върви като луда без значение дали е 5 градуса или -25 все тая тея глупости че като станело много студено обратни ефекти и тем подобни не са ми се случвали досега или ако са се случвали то не съм ги усетил


Тук дано не го усетим...щото съм сигурен, че никой няма да запали.

Питай някой работил преди в Коми, като е падала температурата до -60градуса, как работят само на празен ход дизелите и не могат да потеглят.

абе ти за кви градуси ми говориш бе????за кви Комита ние да не сме в Коми тука

Както го дават да стигне до -30 тая зима,ако изобщо запалиш ще разбереш за какво става дума.Дизелите искат студен въздух и за това зимата вървят по-добре,но въздуха трябва да е студен до определени граници.След тези граници се получава обратен ефект.

Роска, човек трябва да го е учил това за да го разбере.
И 5 човека да го напишем, едва ли ще го схване.
майкоооооо миналата зима колко градуса беше я ми кажете? при нас беше -25 колата ми стой навън и си палих без каквито и да е било грижи а това че АнТонов ти не си запалил твойта гробница на -5 си твой проблем


Потребителски аватар
golf II 16V
Мнения: 36
Регистриран на: Нед 20 дек 2009 21:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: пирдоп

Re: TDI в студа

Мнениеот golf II 16V » Вто 07 дек 2010 10:44


Незнам защо ми се струва ,че стария ми голф 1.8моно имаше много по силно парно от сегашния 1.9тди при едни и същи градуси?


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: TDI в студа

Мнениеот ventotdi » Вто 07 дек 2010 10:50


за парното има поне няколко причини да е силно или слабо ... запушен редиатор , ментарски редиатор , клапи ,водната помпа също е важна ;)


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: TDI в студа

Мнениеот milmar » Вто 07 дек 2010 11:07


santana1 написа:....
Според мен топъл метал+много студен въздух= много конденз = проблем при засмукване ,дали!??


Това пък физиката не го допуска :Mr Green Fun .
Студения въздух е "сух" , той е с по-малко абсолютна влажност от топлия , но така или иначе , няма как студен въздух като се стопли да се получи конденз . В приридата е обратно , и то е напълно логично - топлия въздух е по-хигроскопичен , "поел" много влага и като се охлади достига относителна влажност близка до 100% (понеже студения въздух е по-малко хидгроскопичен) и парите във въздуха кондензират .

Така де , и аз не се сещам защо се получава "обратния" ефект , сигурно обяснението е просто , но простите неща се откриват и разбират по-трудно :D ....


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: TDI в студа

Мнениеот rosen79 » Вто 07 дек 2010 12:31


rabotnika написа:майкоооооо миналата зима колко градуса беше я ми кажете? при нас беше -25 колата ми стой навън и си палих без каквито и да е било грижи а това че АнТонов ти не си запалил твойта гробница на -5 си твой проблем

Намали малко градусите,миналата зима не беше толкова студена.Колкото по-студен е въздуха,толкова по-богат е на кислород.При много студено време се получава бедна смес и колата не може да върви.Лятото при жегите се случва същото,само че заради богата смес.Вслушай се малко като ти се казва нещо,има какво да научиш.
И голф-5 ако е гробница ти сигурно караш голф-8.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: TDI в студа

Мнениеот milmar » Вто 07 дек 2010 13:08


rosen79 написа:.....Колкото по-студен е въздуха,толкова по-богат е на кислород.При много студено време се получава бедна смес ....


Има логика :idea: .


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: TDI в студа

Мнениеот rabotnika » Вто 07 дек 2010 13:44


rosen79 написа:
rabotnika написа:майкоооооо миналата зима колко градуса беше я ми кажете? при нас беше -25 колата ми стой навън и си палих без каквито и да е било грижи а това че АнТонов ти не си запалил твойта гробница на -5 си твой проблем

Намали малко градусите,миналата зима не беше толкова студена.Колкото по-студен е въздуха,толкова по-богат е на кислород.При много студено време се получава бедна смес и колата не може да върви.Лятото при жегите се случва същото,само че заради богата смес.Вслушай се малко като ти се казва нещо,има какво да научиш.
И голф-5 ако е гробница ти сигурно караш голф-8.

не бе карам Голф 8 ставате смешни с глупостите си с АнТонов

Последна промяна от Bratt на Вто 07 дек 2010 14:20, променено общо 2 пъти.
Причина: Колега, предупреден си. Втори път. Надявам се да няма трети. Няма да ти е приятно.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта