


TDI в студа
- theraven
- Мнения: 2358
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
- Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
- Двигател: SDI
- Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
- Контакти:
Re: TDI в студа
По-скоро смени оборотите профилактично. Няма да го окотиш при 2500/мин.
- evgevg
- Мнения: 136
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: TDI в студа
Аз смених моя термостат преди 2 седмици с нов Wahler 87° и вече след 5-6 км извънградско на 1800 об. съм на 90°.
Със стария почна и до 70° да не стига при температури над 10° и това след 20км извънградско и 3-4км градско.Маршрута всеки ден e един и същ.
Ето го новия а стария прави много интересни номера.
Някой ден ще ги опиша ама искам да му направя поне 20-30 теста когато съм по-свободен.





- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: TDI в студа
rabotnika написа:досега никога ама никога не съм имал грижи със стоплянето на мотора зимата ако термостата е наред жсичком си е перфектно а относно вървенето в студа върви като луда без значение дали е 5 градуса или -25 все тая тея глупости че като станело много студено обратни ефекти и тем подобни не са ми се случвали досега или ако са се случвали то не съм ги усетил
Тук дано не го усетим...щото съм сигурен, че никой няма да запали.
Питай някой работил преди в Коми, като е падала температурата до -60градуса, как работят само на празен ход дизелите и не могат да потеглят.
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: TDI в студа
Andonov написа:rabotnika написа:досега никога ама никога не съм имал грижи със стоплянето на мотора зимата ако термостата е наред жсичком си е перфектно а относно вървенето в студа върви като луда без значение дали е 5 градуса или -25 все тая тея глупости че като станело много студено обратни ефекти и тем подобни не са ми се случвали досега или ако са се случвали то не съм ги усетил
Тук дано не го усетим...щото съм сигурен, че никой няма да запали.
Питай някой работил преди в Коми, като е падала температурата до -60градуса, как работят само на празен ход дизелите и не могат да потеглят.
абе ти за кви градуси ми говориш бе????за кви Комита ние да не сме в Коми тука
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: TDI в студа
theraven написа:По-скоро смени оборотите профилактично. Няма да го окотиш при 2500/мин.

- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: TDI в студа
rabotnika написа:Andonov написа:rabotnika написа:досега никога ама никога не съм имал грижи със стоплянето на мотора зимата ако термостата е наред жсичком си е перфектно а относно вървенето в студа върви като луда без значение дали е 5 градуса или -25 все тая тея глупости че като станело много студено обратни ефекти и тем подобни не са ми се случвали досега или ако са се случвали то не съм ги усетил
Тук дано не го усетим...щото съм сигурен, че никой няма да запали.
Питай някой работил преди в Коми, като е падала температурата до -60градуса, как работят само на празен ход дизелите и не могат да потеглят.
абе ти за кви градуси ми говориш бе????за кви Комита ние да не сме в Коми тука
Както го дават да стигне до -30 тая зима,ако изобщо запалиш ще разбереш за какво става дума.Дизелите искат студен въздух и за това зимата вървят по-добре,но въздуха трябва да е студен до определени граници.След тези граници се получава обратен ефект.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: TDI в студа
rosen79 написа:rabotnika написа:Andonov написа:rabotnika написа:досега никога ама никога не съм имал грижи със стоплянето на мотора зимата ако термостата е наред жсичком си е перфектно а относно вървенето в студа върви като луда без значение дали е 5 градуса или -25 все тая тея глупости че като станело много студено обратни ефекти и тем подобни не са ми се случвали досега или ако са се случвали то не съм ги усетил
Тук дано не го усетим...щото съм сигурен, че никой няма да запали.
Питай някой работил преди в Коми, като е падала температурата до -60градуса, как работят само на празен ход дизелите и не могат да потеглят.
абе ти за кви градуси ми говориш бе????за кви Комита ние да не сме в Коми тука
Както го дават да стигне до -30 тая зима,ако изобщо запалиш ще разбереш за какво става дума.Дизелите искат студен въздух и за това зимата вървят по-добре,но въздуха трябва да е студен до определени граници.След тези граници се получава обратен ефект.
Роска, човек трябва да го е учил това за да го разбере.
И 5 човека да го напишем, едва ли ще го схване.
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Нед 21 ное 2010 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: TDI в студа
Хайде изплюйте камъчето,де.Стига с недомлъвки,голямата тайна!
Според мен топъл метал+много студен въздух= много конденз = проблем при засмукване ,дали!??
Според мен топъл метал+много студен въздух= много конденз = проблем при засмукване ,дали!??
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: TDI в студа
майкоооооо миналата зима колко градуса беше я ми кажете? при нас беше -25 колата ми стой навън и си палих без каквито и да е било грижи а това че АнТонов ти не си запалил твойта гробница на -5 си твой проблемAndonov написа:rosen79 написа:rabotnika написа:Andonov написа:rabotnika написа:досега никога ама никога не съм имал грижи със стоплянето на мотора зимата ако термостата е наред жсичком си е перфектно а относно вървенето в студа върви като луда без значение дали е 5 градуса или -25 все тая тея глупости че като станело много студено обратни ефекти и тем подобни не са ми се случвали досега или ако са се случвали то не съм ги усетил
Тук дано не го усетим...щото съм сигурен, че никой няма да запали.
Питай някой работил преди в Коми, като е падала температурата до -60градуса, как работят само на празен ход дизелите и не могат да потеглят.
абе ти за кви градуси ми говориш бе????за кви Комита ние да не сме в Коми тука
Както го дават да стигне до -30 тая зима,ако изобщо запалиш ще разбереш за какво става дума.Дизелите искат студен въздух и за това зимата вървят по-добре,но въздуха трябва да е студен до определени граници.След тези граници се получава обратен ефект.
Роска, човек трябва да го е учил това за да го разбере.
И 5 човека да го напишем, едва ли ще го схване.
- golf II 16V
- Мнения: 36
- Регистриран на: Нед 20 дек 2009 21:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: пирдоп
Re: TDI в студа
Незнам защо ми се струва ,че стария ми голф 1.8моно имаше много по силно парно от сегашния 1.9тди при едни и същи градуси?
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: TDI в студа
за парното има поне няколко причини да е силно или слабо ... запушен редиатор , ментарски редиатор , клапи ,водната помпа също е важна 

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: TDI в студа
santana1 написа:....
Според мен топъл метал+много студен въздух= много конденз = проблем при засмукване ,дали!??
Това пък физиката не го допуска

Студения въздух е "сух" , той е с по-малко абсолютна влажност от топлия , но така или иначе , няма как студен въздух като се стопли да се получи конденз . В приридата е обратно , и то е напълно логично - топлия въздух е по-хигроскопичен , "поел" много влага и като се охлади достига относителна влажност близка до 100% (понеже студения въздух е по-малко хидгроскопичен) и парите във въздуха кондензират .
Така де , и аз не се сещам защо се получава "обратния" ефект , сигурно обяснението е просто , но простите неща се откриват и разбират по-трудно

- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: TDI в студа
rabotnika написа:майкоооооо миналата зима колко градуса беше я ми кажете? при нас беше -25 колата ми стой навън и си палих без каквито и да е било грижи а това че АнТонов ти не си запалил твойта гробница на -5 си твой проблем
Намали малко градусите,миналата зима не беше толкова студена.Колкото по-студен е въздуха,толкова по-богат е на кислород.При много студено време се получава бедна смес и колата не може да върви.Лятото при жегите се случва същото,само че заради богата смес.Вслушай се малко като ти се казва нещо,има какво да научиш.
И голф-5 ако е гробница ти сигурно караш голф-8.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: TDI в студа
rosen79 написа:.....Колкото по-студен е въздуха,толкова по-богат е на кислород.При много студено време се получава бедна смес ....
Има логика

- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: TDI в студа
rosen79 написа:rabotnika написа:майкоооооо миналата зима колко градуса беше я ми кажете? при нас беше -25 колата ми стой навън и си палих без каквито и да е било грижи а това че АнТонов ти не си запалил твойта гробница на -5 си твой проблем
Намали малко градусите,миналата зима не беше толкова студена.Колкото по-студен е въздуха,толкова по-богат е на кислород.При много студено време се получава бедна смес и колата не може да върви.Лятото при жегите се случва същото,само че заради богата смес.Вслушай се малко като ти се казва нещо,има какво да научиш.
И голф-5 ако е гробница ти сигурно караш голф-8.
не бе карам Голф 8 ставате смешни с глупостите си с АнТонов
Последна промяна от Bratt на Вто 07 дек 2010 14:20, променено общо 2 пъти.
Причина: Колега, предупреден си. Втори път. Надявам се да няма трети. Няма да ти е приятно.
Причина: Колега, предупреден си. Втори път. Надявам се да няма трети. Няма да ти е приятно.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта