lent написа:Безспорно е това,че при изминаване на голям пробег двигателя е вече износен и тогава е напълно редно да се пристъпи към увеличение на вискозитета на маслото.Това че е дадено да се кара с еди какъв си вискозитет е така само когато двигателя е на сравнително малко километри.Тогава всички хлабини са в норми и маслото е удачно да е с нормален вискозитет.Така то прониква нормално между триещите и плъзгащите се части.С увеличаване на пробега тези хлабини се увеличават и маслото с нормален вискозитет става по-уязвимо на изразходване от мотора.Освен това то не е в състояние да осигури по-плътен маслен филм в по-големите хлабини.Така че ако колата е грубо казано над 100 000км е редно да се повиши с една степен вискозитета на маслото.
Колко добре обяснено!Ама не,някои решават да сипват на 15г кола мноооооооого километри полусинтетика!И после теми ремонт на двигател!
