
Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
Според мен всички се разписахте без да прочетете проблема, а и автора не е дал нужната информация. Написал е само че в топло време не пали а в студа пали - никъде не е споменал дали става дума за загрял мотор или не 

-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Сря 01 дек 2010 22:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
hooligan_sk написа:Според мен всички се разписахте без да прочетете проблема, а и автора не е дал нужната информация. Написал е само че в топло време не пали а в студа пали - никъде не е споменал дали става дума за загрял мотор или не
Прав си така е, лятно време и при студен и при загрял мотор вартя на стартер 6 секунди, а сега в студа и студена и топла пали от раз !Дано сега съм бил по ясен .
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
simo_andreev написа:hooligan_sk написа:Според мен всички се разписахте без да прочетете проблема, а и автора не е дал нужната информация. Написал е само че в топло време не пали а в студа пали - никъде не е споменал дали става дума за загрял мотор или не
Прав си така е, лятно време и при студен и при загрял мотор вартя на стартер 6 секунди, а сега в студа и студена и топла пали от раз !Дано сега съм бил по ясен .



-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Сря 01 дек 2010 22:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
hooligan_sk написа:simo_andreev написа:hooligan_sk написа:Според мен всички се разписахте без да прочетете проблема, а и автора не е дал нужната информация. Написал е само че в топло време не пали а в студа пали - никъде не е споменал дали става дума за загрял мотор или не
Прав си така е, лятно време и при студен и при загрял мотор вартя на стартер 6 секунди, а сега в студа и студена и топла пали от раз !Дано сега съм бил по ясен .
Проблема с топлия старт за който са ти разказали на дълго и на широко се отнася за загрял мотор, освен ако в последните дни не се случил нов пробив в ТДИ науката
Немога да кажа от какво е проблема, странно е че сега в студа при загрял мотор си пали нормално
според теб чипването няма ли да помогне в моя случай ?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
simo_andreev написа:hooligan_sk написа:simo_andreev написа:hooligan_sk написа:Според мен всички се разписахте без да прочетете проблема, а и автора не е дал нужната информация. Написал е само че в топло време не пали а в студа пали - никъде не е споменал дали става дума за загрял мотор или не
Прав си така е, лятно време и при студен и при загрял мотор вартя на стартер 6 секунди, а сега в студа и студена и топла пали от раз !Дано сега съм бил по ясен .
Проблема с топлия старт за който са ти разказали на дълго и на широко се отнася за загрял мотор, освен ако в последните дни не се случил нов пробив в ТДИ науката
Немога да кажа от какво е проблема, странно е че сега в студа при загрял мотор си пали нормално
според теб чипването няма ли да помогне в моя случай ?
Незнам, да си кажат Брецел и Иво
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
Значи според мен не е топъл старт, ами нещо друго. Въздух да смуче от накъке, горивен филтър такива работи.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
simo_andreev написа:Прав си така е, лятно време и при студен и при загрял мотор вартя на стартер 6 секунди, а сега в студа и студена и топла пали от раз !Дано сега съм бил по ясен .
В такъв случай никакъв чип нема да помогне.

- bora_06
- Мнения: 65
- Регистриран на: Съб 28 ное 2009 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: smolqn
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
И аз го имам това топло палене на голф4 ахф,загрее ли към 80 90 градуса и се скъсва да върти,а аз се ядосвам и се чудя защо дадох толкоз пари и като ми загрее колата да се страхувам да я изгася.Айде сега колегите с ахф 110ки да споделят всички ли ги имат това палене или някои сме каръци дето ги имаме такива непалещи четворки.Но аз не искам прекодирване или 4ипове та май винаги ще си ми остане непалеща четворка......гадост
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Сря 01 дек 2010 22:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
Brezel написа:simo_andreev написа:Прав си така е, лятно време и при студен и при загрял мотор вартя на стартер 6 секунди, а сега в студа и студена и топла пали от раз !Дано сега съм бил по ясен .
В такъв случай никакъв чип нема да помогне.Аз си мислех за загрял мотор. Ти пишеш че при загрял сега пали. Значи пролема ти НЕ Е електронен.
ще се размина тогава с чипването поне за сега,на пролет може пак да говорим по този въпрос

благодаря на всички отново за проявеното разбиране относно проблема ми .

- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
bora_06 написа:И аз го имам това топло палене на голф4 ахф,загрее ли към 80 90 градуса и се скъсва да върти,а аз се ядосвам и се чудя защо дадох толкоз пари и като ми загрее колата да се страхувам да я изгася.Айде сега колегите с ахф 110ки да споделят всички ли ги имат това палене или някои сме каръци дето ги имаме такива непалещи четворки.Но аз не искам прекодирване или 4ипове та май винаги ще си ми остане непалеща четворка......гадост
Колега абсолютно всички дизелчета го имат това нещо и аз съм с AHF и мен ме беше страх да изгася и накрая ми писна отидох при колегата Ifidik сложи чипче на колегата Brezel и до сега никакъв проблем с паленето !!! Така че действай и ти

Diesel Club-a
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
Sashko_Trg написа:Колега абсолютно всички дизелчета го имат това нещо и аз съм с AHF и мен ме беше страх да изгася и накрая ми писна отидох при колегата Ifidik сложи чипче на колегата Brezel и до сега никакъв проблем с паленето !!! Така че действай и тиИма много писано по тая тема ако се интресуваш потърси тук в нашия форум или в
Diesel Club-a
Не е така колега, на баща ми 1З-а пали топъл преди да си завъртял ключа докрай

- Stivi
- Мнения: 8370
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
Ivelin написа:Sashko_Trg написа:Колега абсолютно всички дизелчета го имат това нещо и аз съм с AHF и мен ме беше страх да изгася и накрая ми писна отидох при колегата Ifidik сложи чипче на колегата Brezel и до сега никакъв проблем с паленето !!! Така че действай и тиИма много писано по тая тема ако се интресуваш потърси тук в нашия форум или в
Diesel Club-a
Не е така колега, на баща ми 1З-а пали топъл преди да си завъртял ключа докрай. Верно че ми открадна новия акомулатор но не е само от него.
1Z е малко настрана от тоя проблем по разни причини



- bora_06
- Мнения: 65
- Регистриран на: Съб 28 ное 2009 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: smolqn
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
Не са всички АХФи така.едно приятелче със 110ка пали при топъл двигател както пали при студен и съм свидетел затова ме хваща яд,а при прекодиране на автоматична скоростна кутия дали после създават някакви ядове софтуера дали може да се повреди.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
bora_06 написа:Не са всички АХФи така.едно приятелче със 110ка пали при топъл двигател както пали при студен и съм свидетел затова ме хваща яд,а при прекодиране на автоматична скоростна кутия дали после създават някакви ядове софтуера дали може да се повреди.
99% и неговата е прекодирана, но незнае. И мойта си я взех прекодирана и никога не съм имал проблем. И ако не се бях интересувал от Ваг-ком и досега щях да си мисля, че мойта си е вред и няма нужда от такива неща

- Stivi
- Мнения: 8370
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди
bora_06 написа:Не са всички АХФи така.едно приятелче със 110ка пали при топъл двигател както пали при студен и съм свидетел затова ме хваща яд,а при прекодиране на автоматична скоростна кутия дали после създават някакви ядове софтуера дали може да се повреди.
Ами за 60 000 км откакто съм прекодиран нищо не му е станало само дето си пали като кибрит

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта