Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот hooligan_sk » Сря 15 дек 2010 17:08


Според мен всички се разписахте без да прочетете проблема, а и автора не е дал нужната информация. Написал е само че в топло време не пали а в студа пали - никъде не е споменал дали става дума за загрял мотор или не :dummy:




simo_andreev
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 01 дек 2010 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот simo_andreev » Сря 15 дек 2010 17:28


hooligan_sk написа:Според мен всички се разписахте без да прочетете проблема, а и автора не е дал нужната информация. Написал е само че в топло време не пали а в студа пали - никъде не е споменал дали става дума за загрял мотор или не :dummy:

Прав си така е, лятно време и при студен и при загрял мотор вартя на стартер 6 секунди, а сега в студа и студена и топла пали от раз !Дано сега съм бил по ясен .


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот hooligan_sk » Сря 15 дек 2010 17:32


simo_andreev написа:
hooligan_sk написа:Според мен всички се разписахте без да прочетете проблема, а и автора не е дал нужната информация. Написал е само че в топло време не пали а в студа пали - никъде не е споменал дали става дума за загрял мотор или не :dummy:

Прав си така е, лятно време и при студен и при загрял мотор вартя на стартер 6 секунди, а сега в студа и студена и топла пали от раз !Дано сега съм бил по ясен .


:да: Проблема с топлия старт за който са ти разказали на дълго и на широко се отнася за загрял мотор, освен ако в последните дни не се случил нов пробив в ТДИ науката ;) Немога да кажа от какво е проблема, странно е че сега в студа при загрял мотор си пали нормално :?


simo_andreev
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 01 дек 2010 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот simo_andreev » Сря 15 дек 2010 17:40


hooligan_sk написа:
simo_andreev написа:
hooligan_sk написа:Според мен всички се разписахте без да прочетете проблема, а и автора не е дал нужната информация. Написал е само че в топло време не пали а в студа пали - никъде не е споменал дали става дума за загрял мотор или не :dummy:

Прав си така е, лятно време и при студен и при загрял мотор вартя на стартер 6 секунди, а сега в студа и студена и топла пали от раз !Дано сега съм бил по ясен .


:да: Проблема с топлия старт за който са ти разказали на дълго и на широко се отнася за загрял мотор, освен ако в последните дни не се случил нов пробив в ТДИ науката ;) Немога да кажа от какво е проблема, странно е че сега в студа при загрял мотор си пали нормално :?

според теб чипването няма ли да помогне в моя случай ?


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот hooligan_sk » Сря 15 дек 2010 17:46


simo_andreev написа:
hooligan_sk написа:
simo_andreev написа:
hooligan_sk написа:Според мен всички се разписахте без да прочетете проблема, а и автора не е дал нужната информация. Написал е само че в топло време не пали а в студа пали - никъде не е споменал дали става дума за загрял мотор или не :dummy:

Прав си така е, лятно време и при студен и при загрял мотор вартя на стартер 6 секунди, а сега в студа и студена и топла пали от раз !Дано сега съм бил по ясен .


:да: Проблема с топлия старт за който са ти разказали на дълго и на широко се отнася за загрял мотор, освен ако в последните дни не се случил нов пробив в ТДИ науката ;) Немога да кажа от какво е проблема, странно е че сега в студа при загрял мотор си пали нормално :?

според теб чипването няма ли да помогне в моя случай ?


Незнам, да си кажат Брецел и Иво


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот Sashko_Trg » Сря 15 дек 2010 18:38


Значи според мен не е топъл старт, ами нещо друго. Въздух да смуче от накъке, горивен филтър такива работи.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот Brezel » Сря 15 дек 2010 20:12


simo_andreev написа:Прав си така е, лятно време и при студен и при загрял мотор вартя на стартер 6 секунди, а сега в студа и студена и топла пали от раз !Дано сега съм бил по ясен .


В такъв случай никакъв чип нема да помогне. :D Аз си мислех за загрял мотор. Ти пишеш че при загрял сега пали. Значи пролема ти НЕ Е електронен.


Потребителски аватар
bora_06
Мнения: 65
Регистриран на: Съб 28 ное 2009 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: smolqn

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот bora_06 » Сря 15 дек 2010 20:30


И аз го имам това топло палене на голф4 ахф,загрее ли към 80 90 градуса и се скъсва да върти,а аз се ядосвам и се чудя защо дадох толкоз пари и като ми загрее колата да се страхувам да я изгася.Айде сега колегите с ахф 110ки да споделят всички ли ги имат това палене или някои сме каръци дето ги имаме такива непалещи четворки.Но аз не искам прекодирване или 4ипове та май винаги ще си ми остане непалеща четворка......гадост


simo_andreev
Мнения: 33
Регистриран на: Сря 01 дек 2010 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот simo_andreev » Сря 15 дек 2010 20:33


Brezel написа:
simo_andreev написа:Прав си така е, лятно време и при студен и при загрял мотор вартя на стартер 6 секунди, а сега в студа и студена и топла пали от раз !Дано сега съм бил по ясен .


В такъв случай никакъв чип нема да помогне. :D Аз си мислех за загрял мотор. Ти пишеш че при загрял сега пали. Значи пролема ти НЕ Е електронен.

ще се размина тогава с чипването поне за сега,на пролет може пак да говорим по този въпрос :)
благодаря на всички отново за проявеното разбиране относно проблема ми . :beer


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот Sashko_Trg » Сря 15 дек 2010 20:38


bora_06 написа:И аз го имам това топло палене на голф4 ахф,загрее ли към 80 90 градуса и се скъсва да върти,а аз се ядосвам и се чудя защо дадох толкоз пари и като ми загрее колата да се страхувам да я изгася.Айде сега колегите с ахф 110ки да споделят всички ли ги имат това палене или някои сме каръци дето ги имаме такива непалещи четворки.Но аз не искам прекодирване или 4ипове та май винаги ще си ми остане непалеща четворка......гадост


Колега абсолютно всички дизелчета го имат това нещо и аз съм с AHF и мен ме беше страх да изгася и накрая ми писна отидох при колегата Ifidik сложи чипче на колегата Brezel и до сега никакъв проблем с паленето !!! Така че действай и ти :) Има много писано по тая тема ако се интресуваш потърси тук в нашия форум или в
Diesel Club-a


Ivelin
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот Ivelin » Сря 15 дек 2010 22:12


Sashko_Trg написа:Колега абсолютно всички дизелчета го имат това нещо и аз съм с AHF и мен ме беше страх да изгася и накрая ми писна отидох при колегата Ifidik сложи чипче на колегата Brezel и до сега никакъв проблем с паленето !!! Така че действай и ти :) Има много писано по тая тема ако се интресуваш потърси тук в нашия форум или в
Diesel Club-a

Не е така колега, на баща ми 1З-а пали топъл преди да си завъртял ключа докрай ;). Верно че ми открадна новия акомулатор но не е само от него.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8370
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот Stivi » Сря 15 дек 2010 22:36


Ivelin написа:
Sashko_Trg написа:Колега абсолютно всички дизелчета го имат това нещо и аз съм с AHF и мен ме беше страх да изгася и накрая ми писна отидох при колегата Ifidik сложи чипче на колегата Brezel и до сега никакъв проблем с паленето !!! Така че действай и ти :) Има много писано по тая тема ако се интресуваш потърси тук в нашия форум или в
Diesel Club-a

Не е така колега, на баща ми 1З-а пали топъл преди да си завъртял ключа докрай ;). Верно че ми открадна новия акомулатор но не е само от него.


1Z е малко настрана от тоя проблем по разни причини :) Иначе колегата наистина не е прав че са ВСИЧКИ дизели особено ако не са от VAG групата :Mr Green Fun Но много голяма част от всички ТДИ двигатели 90 и 110 коня /от 98г нагоре/ след определен пробег стигат до това състояние лечението на което се разисква тук :!:


Потребителски аватар
bora_06
Мнения: 65
Регистриран на: Съб 28 ное 2009 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: smolqn

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот bora_06 » Сря 15 дек 2010 23:42


Не са всички АХФи така.едно приятелче със 110ка пали при топъл двигател както пали при студен и съм свидетел затова ме хваща яд,а при прекодиране на автоматична скоростна кутия дали после създават някакви ядове софтуера дали може да се повреди.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот hooligan_sk » Чет 16 дек 2010 0:00


bora_06 написа:Не са всички АХФи така.едно приятелче със 110ка пали при топъл двигател както пали при студен и съм свидетел затова ме хваща яд,а при прекодиране на автоматична скоростна кутия дали после създават някакви ядове софтуера дали може да се повреди.


99% и неговата е прекодирана, но незнае. И мойта си я взех прекодирана и никога не съм имал проблем. И ако не се бях интересувал от Ваг-ком и досега щях да си мисля, че мойта си е вред и няма нужда от такива неща mhihi


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8370
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Проблем с палене на топло време Голф 4 тди

Мнениеот Stivi » Чет 16 дек 2010 0:08


bora_06 написа:Не са всички АХФи така.едно приятелче със 110ка пали при топъл двигател както пали при студен и съм свидетел затова ме хваща яд,а при прекодиране на автоматична скоростна кутия дали после създават някакви ядове софтуера дали може да се повреди.


Ами за 60 000 км откакто съм прекодиран нищо не му е станало само дето си пали като кибрит :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта