


Пасат 1.9 ТДИ AVF карета
- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF
ОК,нали за това сме тук.Трябва да си помагаме с каквото можем
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF
За външни карета ли иде реч?
Въртяни ли са? Лявото отдясно и обратно?
Евтините са рециклажи - преизпилено легло и по-големи сачми. Исках да кажа, че за под 100 леффа на каре има голяма вероятност да се попадне на рециклаж...
P.S. Метели едно време не ми го препоръчваха... Аз съм с GLO oт HEED '91.
Въртяни ли са? Лявото отдясно и обратно?
Евтините са рециклажи - преизпилено легло и по-големи сачми. Исках да кажа, че за под 100 леффа на каре има голяма вероятност да се попадне на рециклаж...
P.S. Метели едно време не ми го препоръчваха... Аз съм с GLO oт HEED '91.
-
- Мнения: 672
- Регистриран на: Чет 12 фев 2009 16:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF
Да, точно външни карета. Но смятам да ги заменя с нови, ако само им разменят местата предполагам че ще е временно решение и ще се получи да плащам 2 пъти за труд. Сега ще проверя и за тези които казваш, ако смяташ че са по- добри от Метели. Мерси!
- ChimeyJimmey
- Мнения: 3877
- Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
- Автомобил: торанага
- Двигател: AXQ
Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF
Зависи от състоянието на каретата ти и колко караш.
Ако ги завъртиш (и не са били въртяни преди това), ще потракват само в завой на заден ход.
Поне година може да изкараш, струва ми се.
Естествено, новото си е ново.
Ако ги завъртиш (и не са били въртяни преди това), ще потракват само в завой на заден ход.
Поне година може да изкараш, струва ми се.
Естествено, новото си е ново.

-
- Мнения: 672
- Регистриран на: Чет 12 фев 2009 16:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF
Сравнително малко карам 10-15 хил. на година. Ама пък не ми се правят компромиси с колата 

-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF
gazar4eto_87 написа:Колега много пари са наистина 720 лева за 2 карета аз на единия ми пасат 2001 avb мотор преди година смених каре взех го с отстъпка от евро 07 по принцип не пазарувам от там но нямаше пак в ауто+ и нямаше начин дадох 45 лева мисля че беше и си взех отделно хубав маншон че този,който върви с карето няма нужда да го коментирам и вече над 20000км и да ти кажа няма никакви проблеми много съм доволен а и спестих доста пари не вярвам за твоя да е много по-различна цената.
Дойде време и аз да попитам за маншони и карета

външно дясно каре притропва леко при пълен ляв завой,с подаване на газ.Ясно тръгнало е да се разваля.Но вчера забелязах доста грес по левия подкалник-ще излезе скъсан маншон но външното ляво каре.
Лявото каре не тропа и ми се иска да го запазя,та питането ми е откъде в София да взема хубав маншон и да го сменя.
Колеги ,ако дадете идеи за хубави марки карета и маншони и евентуално цени ще съм благодарен.

Колата е пассат Б5 1.9ТДИ,АФН,98г.
п.п.Доста време карах АЛЕКО и маншоните сам си ги сменях 4 пъти-късаха се,явно ментетата са навсякъде.Но ги запазих и карета не тракаха никога.
- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF
Колега на бас се хващам,че дясното каре ти е здраво а лявото е за смяна 

-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF
PagocmuH написа:Колега на бас се хващам,че дясното каре ти е здраво а лявото е за смяна
Чувам тропане отдясно при пълен ляв с натоварване,доста преди да се скъса маншона на лявото каре,та си мисля,че дясното се е разтропало,но не пречи лявото да се разтропа сега.Та с нов маншон ми се иска да спася лявото,но проверката ще покаже.

- bulaki
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
- Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
- Двигател:
- Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
- Контакти:
Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF
Най-вероятно тропа лявото каре,защото при пълен ляв натоварването е върху лявото,а не върху дясното.Същото важи и за дясното 

- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF
Лявото каре е за смяна,дясното ти е здраво...
При ляв завой натискът на лявото каре е по-малък и затова трака,в комбинация че маншона ти е заминал... трябва сам да се досетиш.
НЕ знам защо искаш да сменяш дясното каре,което предполагам на 99% че е здраво.
При ляв завой натискът на лявото каре е по-малък и затова трака,в комбинация че маншона ти е заминал... трябва сам да се досетиш.
НЕ знам защо искаш да сменяш дясното каре,което предполагам на 99% че е здраво.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF
Колеги,за дясното каре премълчавам предисторията
,за което се извинявам.1 месец след като купих колата забелязах,че на дясното каре вместо метални скоби жабаря е сложил свински опашки и малката(откъм полуоската) беше хлабава. Домърза ме веднага да сложа скоби и миналата зима изхвърли малко грес откъм полуоската и забелязах потропване при пълен ляв.Взех скоби ,маншона беше здрав,избърсах старата грес,набутах нова грес и стегнах скобите с тайната мисъл да спре потропването,но се сещате-потропването остана
. И така година и половина оттогава.А маншона на лявото каре беше здрав и досега на беше хвърлял греста и затова си мисля да спасявам карето,но да видиме.
Кажете читави марки карета и цени,че какъвто съм карък да не се набутам на най-голямото менте.


Кажете читави марки карета и цени,че какъвто съм карък да не се набутам на най-голямото менте.

-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF
PagocmuH написа:Лявото каре е за смяна,дясното ти е здраво...
При ляв завой натискът на лявото каре е по-малък и затова трака,в комбинация че маншона ти е заминал... трябва сам да се досетиш.
НЕ знам защо искаш да сменяш дясното каре,което предполагам на 99% че е здраво.
Днес купих от Ауто плюс маншон GKN в кутия с две пликчета грес,скоби,шайби,болт и зегерка за 23,60лв,казаха,че оригинално се вграждали на тази марка

Та свалих лявата полуоска и карето нещо ме съмнява,та мисля да ти се доверя и утре отивам за ново каре.Пак там ми предлагат РУВИЛ за 79лв-читава марка ли е или за тези пари има по-добро??При положение ,че много хора казват,че в АУТО + не са ментета частите....

п.п. Ще пиша за резултата после.Пък ако не спре потропването с новото ляво каре, сваленото каре ще отиде отдясно


Последна промяна от gancho на Вто 26 юли 2011 10:31, променено общо 1 път.
Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF
gancho написа:PagocmuH написа:Лявото каре е за смяна,дясното ти е здраво...
При ляв завой натискът на лявото каре е по-малък и затова трака,в комбинация че маншона ти е заминал... трябва сам да се досетиш.
НЕ знам защо искаш да сменяш дясното каре,което предполагам на 99% че е здраво.
Пак там ми предлагат РУВИЛ за 79лв-читава марка ли е или за тези пари има по-добро??При положение ,че много хора казват,че в АУТО + не са ментета частите....![]()
Аз слагах Рувил последно от Ауто+, препоръчаха ми го. Пробвай ако искаш.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF
И сега развръзката.Взех комплект каре РУВИЛ.Доста ментелив комплект ми се стори-маншона ми се вида доста "п.астмасов",големия болт-не с вътрешен шестограм,а с външен,карето от външната страна имаще посинявяния на 6 места,където са съчмите-от топлинната обработка(може така да е и при другите марки,незнам).Самото каре беше с грес и като го сложих на полуоската- трудно са кълчеше,не така "мазно",но да приемем,че е така ,защото е ново.
Та сложих карето(ляво),но с другия маншон,дето си бях купил(GKN),набутах през дупката на болта още малко грес,монтирах и пробвах-имаше трафик и дочувах пак потропване,но каточели малко по-различно,пак при пълен ляв волан, при десен-не.
Отидох вечерта на голям паркинг и въртях-ляв ,десен докато ми се завие свят mhihi ,но почукнането не го чух
,да приемем,че на новото каре му е трябвало малко разработване.
п.п.1. Ако има промяна-ще пиша.
2.Колегата РадостиН май позна за лявото каре :applause:
Та сложих карето(ляво),но с другия маншон,дето си бях купил(GKN),набутах през дупката на болта още малко грес,монтирах и пробвах-имаше трафик и дочувах пак потропване,но каточели малко по-различно,пак при пълен ляв волан, при десен-не.
Отидох вечерта на голям паркинг и въртях-ляв ,десен докато ми се завие свят mhihi ,но почукнането не го чух

п.п.1. Ако има промяна-ще пиша.
2.Колегата РадостиН май позна за лявото каре :applause:
Последна промяна от gancho на Вто 03 дек 2013 12:38, променено общо 5 пъти.
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF
А каква е разликата между тези карета и на другите TDI-та? Питам, защото сложих кутия от AVF (6 степенна) и не само полуоските, а даже стасрите карета си ползвам.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 25 госта