Пасат 1.9 ТДИ AVF карета

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF

Мнениеот bulaki » Пон 10 яну 2011 8:04


ОК,нали за това сме тук.Трябва да си помагаме с каквото можем




Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF

Мнениеот ChimeyJimmey » Пон 10 яну 2011 9:47


За външни карета ли иде реч?
Въртяни ли са? Лявото отдясно и обратно?
Евтините са рециклажи - преизпилено легло и по-големи сачми. Исках да кажа, че за под 100 леффа на каре има голяма вероятност да се попадне на рециклаж...


P.S. Метели едно време не ми го препоръчваха... Аз съм с GLO oт HEED '91.


eddyman
Мнения: 672
Регистриран на: Чет 12 фев 2009 16:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF

Мнениеот eddyman » Пон 10 яну 2011 10:15


Да, точно външни карета. Но смятам да ги заменя с нови, ако само им разменят местата предполагам че ще е временно решение и ще се получи да плащам 2 пъти за труд. Сега ще проверя и за тези които казваш, ако смяташ че са по- добри от Метели. Мерси!


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF

Мнениеот ChimeyJimmey » Пон 10 яну 2011 10:29


Зависи от състоянието на каретата ти и колко караш.
Ако ги завъртиш (и не са били въртяни преди това), ще потракват само в завой на заден ход.
Поне година може да изкараш, струва ми се.
Естествено, новото си е ново. :)


eddyman
Мнения: 672
Регистриран на: Чет 12 фев 2009 16:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF

Мнениеот eddyman » Пон 10 яну 2011 10:35


Сравнително малко карам 10-15 хил. на година. Ама пък не ми се правят компромиси с колата :beer


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF

Мнениеот gancho » Съб 23 юли 2011 16:41


gazar4eto_87 написа:Колега много пари са наистина 720 лева за 2 карета аз на единия ми пасат 2001 avb мотор преди година смених каре взех го с отстъпка от евро 07 по принцип не пазарувам от там но нямаше пак в ауто+ и нямаше начин дадох 45 лева мисля че беше и си взех отделно хубав маншон че този,който върви с карето няма нужда да го коментирам и вече над 20000км и да ти кажа няма никакви проблеми много съм доволен а и спестих доста пари не вярвам за твоя да е много по-различна цената.

Дойде време и аз да попитам за маншони и карета mhihi
външно дясно каре притропва леко при пълен ляв завой,с подаване на газ.Ясно тръгнало е да се разваля.Но вчера забелязах доста грес по левия подкалник-ще излезе скъсан маншон но външното ляво каре.
Лявото каре не тропа и ми се иска да го запазя,та питането ми е откъде в София да взема хубав маншон и да го сменя.
Колеги ,ако дадете идеи за хубави марки карета и маншони и евентуално цени ще съм благодарен. :beer
Колата е пассат Б5 1.9ТДИ,АФН,98г.
п.п.Доста време карах АЛЕКО и маншоните сам си ги сменях 4 пъти-късаха се,явно ментетата са навсякъде.Но ги запазих и карета не тракаха никога.


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF

Мнениеот PagocmuH » Съб 23 юли 2011 18:42


Колега на бас се хващам,че дясното каре ти е здраво а лявото е за смяна :beer


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF

Мнениеот gancho » Съб 23 юли 2011 20:32


PagocmuH написа:Колега на бас се хващам,че дясното каре ти е здраво а лявото е за смяна :beer

Чувам тропане отдясно при пълен ляв с натоварване,доста преди да се скъса маншона на лявото каре,та си мисля,че дясното се е разтропало,но не пречи лявото да се разтропа сега.Та с нов маншон ми се иска да спася лявото,но проверката ще покаже. :banghead:


Потребителски аватар
bulaki
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 14:41
Автомобил: VW Passat B8 variant Hight Line
Двигател:
Местоположение: София,кв. Горубляне, ул. Лазар Плачков 10
Контакти:

Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF

Мнениеот bulaki » Съб 23 юли 2011 21:38


Най-вероятно тропа лявото каре,защото при пълен ляв натоварването е върху лявото,а не върху дясното.Същото важи и за дясното :wink:


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF

Мнениеот PagocmuH » Съб 23 юли 2011 22:10


Лявото каре е за смяна,дясното ти е здраво...

При ляв завой натискът на лявото каре е по-малък и затова трака,в комбинация че маншона ти е заминал... трябва сам да се досетиш.

НЕ знам защо искаш да сменяш дясното каре,което предполагам на 99% че е здраво.


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF

Мнениеот gancho » Нед 24 юли 2011 6:13


Колеги,за дясното каре премълчавам предисторията mhihi ,за което се извинявам.1 месец след като купих колата забелязах,че на дясното каре вместо метални скоби жабаря е сложил свински опашки и малката(откъм полуоската) беше хлабава. Домърза ме веднага да сложа скоби и миналата зима изхвърли малко грес откъм полуоската и забелязах потропване при пълен ляв.Взех скоби ,маншона беше здрав,избърсах старата грес,набутах нова грес и стегнах скобите с тайната мисъл да спре потропването,но се сещате-потропването остана mhihi . И така година и половина оттогава.А маншона на лявото каре беше здрав и досега на беше хвърлял греста и затова си мисля да спасявам карето,но да видиме.
Кажете читави марки карета и цени,че какъвто съм карък да не се набутам на най-голямото менте. :beer


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF

Мнениеот gancho » Нед 24 юли 2011 21:24


PagocmuH написа:Лявото каре е за смяна,дясното ти е здраво...

При ляв завой натискът на лявото каре е по-малък и затова трака,в комбинация че маншона ти е заминал... трябва сам да се досетиш.

НЕ знам защо искаш да сменяш дясното каре,което предполагам на 99% че е здраво.

Днес купих от Ауто плюс маншон GKN в кутия с две пликчета грес,скоби,шайби,болт и зегерка за 23,60лв,казаха,че оригинално се вграждали на тази марка :roll:
Та свалих лявата полуоска и карето нещо ме съмнява,та мисля да ти се доверя и утре отивам за ново каре.Пак там ми предлагат РУВИЛ за 79лв-читава марка ли е или за тези пари има по-добро??При положение ,че много хора казват,че в АУТО + не са ментета частите.... :roll:
п.п. Ще пиша за резултата после.Пък ако не спре потропването с новото ляво каре, сваленото каре ще отиде отдясно mhihi ,няма да е зян,я :banana

Последна промяна от gancho на Вто 26 юли 2011 10:31, променено общо 1 път.


K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF

Мнениеот K » Пон 25 юли 2011 9:39


gancho написа:
PagocmuH написа:Лявото каре е за смяна,дясното ти е здраво...

При ляв завой натискът на лявото каре е по-малък и затова трака,в комбинация че маншона ти е заминал... трябва сам да се досетиш.

НЕ знам защо искаш да сменяш дясното каре,което предполагам на 99% че е здраво.

Пак там ми предлагат РУВИЛ за 79лв-читава марка ли е или за тези пари има по-добро??При положение ,че много хора казват,че в АУТО + не са ментета частите.... :roll:


Аз слагах Рувил последно от Ауто+, препоръчаха ми го. Пробвай ако искаш.


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF

Мнениеот gancho » Вто 26 юли 2011 9:23


И сега развръзката.Взех комплект каре РУВИЛ.Доста ментелив комплект ми се стори-маншона ми се вида доста "п.астмасов",големия болт-не с вътрешен шестограм,а с външен,карето от външната страна имаще посинявяния на 6 места,където са съчмите-от топлинната обработка(може така да е и при другите марки,незнам).Самото каре беше с грес и като го сложих на полуоската- трудно са кълчеше,не така "мазно",но да приемем,че е така ,защото е ново.
Та сложих карето(ляво),но с другия маншон,дето си бях купил(GKN),набутах през дупката на болта още малко грес,монтирах и пробвах-имаше трафик и дочувах пак потропване,но каточели малко по-различно,пак при пълен ляв волан, при десен-не.
Отидох вечерта на голям паркинг и въртях-ляв ,десен докато ми се завие свят mhihi ,но почукнането не го чух :banana,да приемем,че на новото каре му е трябвало малко разработване.
п.п.1. Ако има промяна-ще пиша.
2.Колегата РадостиН май позна за лявото каре :applause:

Последна промяна от gancho на Вто 03 дек 2013 12:38, променено общо 5 пъти.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Карета Пасат 1.9 ТДИ AVF

Мнениеот brum » Вто 26 юли 2011 9:45


А каква е разликата между тези карета и на другите TDI-та? Питам, защото сложих кутия от AVF (6 степенна) и не само полуоските, а даже стасрите карета си ползвам.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 25 госта