подмяна актуатор-настройки на турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
veni55
Мнения: 9
Регистриран на: Съб 14 ное 2009 16:58
Автомобил: Passat B5.5 1.9TDI 130
Двигател: AWX - 2005
Местоположение: пловдив

Re: подмяна актуатор-настройки на турбото

Мнениеот veni55 » Чет 10 мар 2011 17:47


4oko написа:този щуцер беше проблема на вакуум помпата

Колега как го оправи?Залепи ли го?




4oko
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 24 апр 2006 1:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хисаря
Контакти:

Re: подмяна актуатор-настройки на турбото

Мнениеот 4oko » Чет 10 мар 2011 17:55


Да,в процепа капнах лепилце,капчица и от тогава не е мръднал. Мислех в началото,че е на резба, ама се оказа,че не е и преминах на варианта с лепилото. Но ефекта е голям,сега вакуума ми е над 900 mbar. и не вкарва въздух в маслените пари.


Потребителски аватар
sukito
Мнения: 400
Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 17:00
Автомобил: Golf mk4
Двигател: AHF 2000
Местоположение: Пловдив

Re: подмяна актуатор-настройки на турбото

Мнениеот sukito » Пет 11 мар 2011 22:18


Имам едно буустметърче и го закачих за проба да видя какъв вакуум се създава уредчето отчиташе -0,4бар на обороти.
Това ниски стойности ли са? Какви трябва да са нормалните стойности?


4oko
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 24 апр 2006 1:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хисаря
Контакти:

Re: подмяна актуатор-настройки на турбото

Мнениеот 4oko » Пет 11 мар 2011 23:25


Mинус 0.4 bar според мен е малко. При мен при такъв вакуум педала на спирачките беше по-твърд от нормалното. Затова си купих вакуум метър, само със засмукване на маркучите не можах да разбера проблема :)
На празен ход сега на моята показва 900-920 mbar. Мисля,че e добре да е над 6-700 мбара.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта