Трите гайки 13мм на ГНП ????

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
aladjov82
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????

Мнениеот aladjov82 » Вто 18 яну 2011 23:54


:lol: :applause: :lol:
колега ти периодично ли го задаваш тоя въпрос... ?!?!?
viewtopic.php?f=24&t=214057&start=0&hilit=%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0+%D0%BD%D0%B0+%D0%B3%D0%BD%D0%BF

ами от другата страна на пластинката нали има болт,и той остава за накрая да го рахлабиш. и само на него се държи помпата докато си разхлабил останалите.палиш,разхлабваш,центроваш и затягаш.гасиш.....и затягаш останалите.




Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????

Мнениеот Trimontcium » Сря 19 яну 2011 15:44


Благодаря на всички колеги! Успях! Просто никой не каза, че има и четвърто болтче зад помпата!

Центровах по средата между зелената и синята линия.Двигателят започна да работи много меко!


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????

Мнениеот ivo1_r » Сря 19 яну 2011 18:15


Trimontcium написа:Благодаря на всички колеги! Успях! Просто никой не каза, че има и четвърто болтче зад помпата!

Центровах по средата между зелената и синята линия.Двигателят започна да работи много меко!

я погледни назад коментарите да видиш 4е е писано 4е са 4ри


Потребителски аватар
Trimontcium
Мнения: 229
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 0:20
Автомобил: А6
Двигател: AWT
Местоположение: Sofia

Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????

Мнениеот Trimontcium » Сря 19 яну 2011 22:25


А може ли процедурата да се прави на запален двигател и да гледаш лаптопа и да местиш докато я настроиш???


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????

Мнениеот dani_94 » Чет 20 яну 2011 8:21


Разбира се че може...


ivo1_r
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 21:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????

Мнениеот ivo1_r » Чет 20 яну 2011 19:21


с ктс се проверява на загрял мотор и така се правят корекции по центровката дали да намаляш или увели4аваш


Потребителски аватар
nane
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 16 окт 2010 23:42
Автомобил: Passat
Двигател: ADR
Местоположение: враца

Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????

Мнениеот nane » Нед 20 мар 2011 23:43


колеги по принцип от какво се определя от каде да се прави центровка чрез адаптаци на ваг-ком или местене на помпата същото искам да попитам и за милиграмите от каде е по добре да се променят от ваг-кома или от ел.блока на помпата питам за 1з двигателя


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????

Мнениеот mshbul » Пон 21 мар 2011 19:35


Айде сега кажи как това кореспондира с температурата на горивото.


Потребителски аватар
nane
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 16 окт 2010 23:42
Автомобил: Passat
Двигател: ADR
Местоположение: враца

Re: Трите гайки 13мм на ГНП ????

Мнениеот nane » Пон 21 мар 2011 19:45


какво ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта