


проблем с PASSAT Б 6
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: проблем с PASSAT Б 6
И сменяш болтовете и тръгват а?? Айде стига глупости моля ти се доста ПД са мина ли през ръцете ми и за пръв път чувам за така глупост като прекъсване заради болт
- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: проблем с PASSAT Б 6
Значи въобще не са ти минали много през ръцете..
Сега не искам да седя тук и да споря с теб.Отиди в някой фирмен сервиз и питай ако искаш.

- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: проблем с PASSAT Б 6
във фирмените сервизи е задължителна смяната на болтовете;но в моята практика не ми се е случвало ПД мотор да прекъсва от разтегнат болт,поне досега.
п.п работя предимно с Ваг групата и колите тук са си на истинските километри ,но до 300000километражи не ми се е случвало да имам такива проблеми
п.п 2 факт е че по първо качество от новите автомобили отива към западна европа,може би и това е някакъв фактор
п.п работя предимно с Ваг групата и колите тук са си на истинските километри ,но до 300000километражи не ми се е случвало да имам такива проблеми
п.п 2 факт е че по първо качество от новите автомобили отива към западна европа,може би и това е някакъв фактор
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Нед 13 фев 2011 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: проблем с PASSAT Б 6
koлата е на 133 000км купил сьм я от Германия на 100000км,ТАКА ЧЕ Е от по качествените по твоята логика ,
-
- Мнения: 632
- Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pamplona Ispaniq
Re: проблем с PASSAT Б 6
niks76 написа:във фирмените сервизи е задължителна смяната на болтовете;но в моята практика не ми се е случвало ПД мотор да прекъсва от разтегнат болт,поне досега.
п.п работя предимно с Ваг групата и колите тук са си на истинските километри ,но до 300000километражи не ми се е случвало да имам такива проблеми
п.п 2 факт е че по първо качество от новите автомобили отива към западна европа,може би и това е някакъв фактор
Ники прав си,но аз като събирах главата на аудито стягах болтовете с динамометри4ния клу4 на колкото трябва и 2 се скъсаха,то за това пи6е 4е се сменят за да не се скъсат при затягането а не,4е се разтягат,то4но заради това се сменят и болтовете на главата като се свали,за6тото топло студено на главата и им се разказва играта.ти го знае6 де.

Re: проблем с PASSAT Б 6
rabotnika написа:слагай помпата и си решаваш проблема а болтовете са пълна глупост която я пише в разни ръководства че се разтегляли и незнам си ко изобщо пълни глупости е вярно сигурно ще се разтеглят ако ги свалиш 20 30 пъти и ги стегнеш пак
Да,те немските инженери явно са били пияни докато са го писали това ръководство

- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с PASSAT Б 6
другата му тема на колегата ... http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=249686
да отбележа че колата му е с DPF .. и според сервизните бюлетини които имам за маслата .. го има описано като характерен "дефект" .. вкл. и това .. че всички масла за двигатели с DPF са с повишени изисквания по отношение на разреждането им с гориво ..
очаквам коментари от практиците .. от какво се получава
да отбележа че колата му е с DPF .. и според сервизните бюлетини които имам за маслата .. го има описано като характерен "дефект" .. вкл. и това .. че всички масла за двигатели с DPF са с повишени изисквания по отношение на разреждането им с гориво ..
очаквам коментари от практиците .. от какво се получава
- Marto_VN
- Мнения: 517
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: проблем с PASSAT Б 6
Не знам ,дали няма да е смешно да споделя , но може би принципа на действие е същия.
Едно време имах Баба-Лада , абсолютно същото се получаваше , само че пълнеше маслото с бензин - излезе бензинова помпа.
Едно време имах Баба-Лада , абсолютно същото се получаваше , само че пълнеше маслото с бензин - излезе бензинова помпа.
- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с PASSAT Б 6
rado_mit написа:другата му тема на колегата ... http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=249686
да отбележа че колата му е с DPF .. и според сервизните бюлетини които имам за маслата .. го има описано като характерен "дефект" .. вкл. и това .. че всички масла за двигатели с DPF са с повишени изисквания по отношение на разреждането им с гориво ..
очаквам коментари от практиците .. от какво се получава
пълна тишина ..

- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: проблем с PASSAT Б 6
в тема за такъв мотор вече е писано-тандем помпа или уплътнения на дюзите са основните причини
доволен?
доволен?
- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: проблем с PASSAT Б 6
Никс .. питам за това .. че ми го пишат като хронично или поне аз така го разбирам .. демек да се следи нон стоп .. и то специално за колите с DPF ..
П.С. .. започвам да мисля .. че DPF-а е "новото 2.5 TDI"
П.С. .. започвам да мисля .. че DPF-а е "новото 2.5 TDI"

-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Нед 13 фев 2011 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: проблем с PASSAT Б 6
XPOНИЧНО??? КАКВО ИМАШ НАПРЕДВИД?ДАИ ПОВЕЧЕ ИНФО?
Re: проблем с PASSAT Б 6
DPF-а дефакто е един още по-голям екологично чист картоф в ауспуха. Хубавото е че вече ги лекуват.
То проблема не е DPF-а според мен, а в инженерната мисъл вложена в 2.0TDI. Това ще да е новата изцепка на VAG, а V-образният мъртвц спокойно ще иде в историята, защото ще има качествен заместник.
Още година - две и ще му се носи форумната слава. Едни ще са много доволни, други ще ронят крокодилски сълзи.
Аз за сега имам наблюдения над 3 пасата 2005-06 без DPF и драми няма, но са си масларки. Това 1 кило масло на 10000км за нищо го нямат
.
То проблема не е DPF-а според мен, а в инженерната мисъл вложена в 2.0TDI. Това ще да е новата изцепка на VAG, а V-образният мъртвц спокойно ще иде в историята, защото ще има качествен заместник.
Още година - две и ще му се носи форумната слава. Едни ще са много доволни, други ще ронят крокодилски сълзи.
Аз за сега имам наблюдения над 3 пасата 2005-06 без DPF и драми няма, но са си масларки. Това 1 кило масло на 10000км за нищо го нямат

- vasko__2
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: проблем с PASSAT Б 6
rado_mit написа:rado_mit написа:другата му тема на колегата ... http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=249686
да отбележа че колата му е с DPF .. и според сервизните бюлетини които имам за маслата .. го има описано като характерен "дефект" .. вкл. и това .. че всички масла за двигатели с DPF са с повишени изисквания по отношение на разреждането им с гориво ..
очаквам коментари от практиците .. от какво се получава
пълна тишина ..
Как мислиш,че се почиства DPF филтъра, като мине в такъв режим???А са де?С допълнително количество впръскано гориво, което изгаря нагара и саждите.Това допълнително количество може да разреди маслото,затова е с повишени изисквания към него.
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: проблем с PASSAT Б 6
Ами той колегата е сменил уплътненията преди 7000 ,на 19.02 е сменил помпата и щом не се обажда значи проблема му е в миналото и не му е до болтове и помпи. 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта