проблем с PASSAT Б 6

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: проблем с PASSAT Б 6

Мнениеот rabotnika » Нед 20 фев 2011 22:38


И сменяш болтовете и тръгват а?? Айде стига глупости моля ти се доста ПД са мина ли през ръцете ми и за пръв път чувам за така глупост като прекъсване заради болт




Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: проблем с PASSAT Б 6

Мнениеот vasko__2 » Нед 20 фев 2011 22:41


Значи въобще не са ти минали много през ръцете.. :да: Сега не искам да седя тук и да споря с теб.Отиди в някой фирмен сервиз и питай ако искаш.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: проблем с PASSAT Б 6

Мнениеот niks76 » Нед 20 фев 2011 23:16


във фирмените сервизи е задължителна смяната на болтовете;но в моята практика не ми се е случвало ПД мотор да прекъсва от разтегнат болт,поне досега.
п.п работя предимно с Ваг групата и колите тук са си на истинските километри ,но до 300000километражи не ми се е случвало да имам такива проблеми
п.п 2 факт е че по първо качество от новите автомобили отива към западна европа,може би и това е някакъв фактор


Asen70
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 13 фев 2011 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Blagoevgrad

Re: проблем с PASSAT Б 6

Мнениеот Asen70 » Пон 21 фев 2011 10:21


koлата е на 133 000км купил сьм я от Германия на 100000км,ТАКА ЧЕ Е от по качествените по твоята логика ,


gogovaseev
Мнения: 632
Регистриран на: Вто 07 юли 2009 13:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pamplona Ispaniq

Re: проблем с PASSAT Б 6

Мнениеот gogovaseev » Пон 21 фев 2011 11:00


niks76 написа:във фирмените сервизи е задължителна смяната на болтовете;но в моята практика не ми се е случвало ПД мотор да прекъсва от разтегнат болт,поне досега.
п.п работя предимно с Ваг групата и колите тук са си на истинските километри ,но до 300000километражи не ми се е случвало да имам такива проблеми
п.п 2 факт е че по първо качество от новите автомобили отива към западна европа,може би и това е някакъв фактор

Ники прав си,но аз като събирах главата на аудито стягах болтовете с динамометри4ния клу4 на колкото трябва и 2 се скъсаха,то за това пи6е 4е се сменят за да не се скъсат при затягането а не,4е се разтягат,то4но заради това се сменят и болтовете на главата като се свали,за6тото топло студено на главата и им се разказва играта.ти го знае6 де. :beer


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 467
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем с PASSAT Б 6

Мнениеот kiki1 » Пон 21 фев 2011 12:52


rabotnika написа:слагай помпата и си решаваш проблема а болтовете са пълна глупост която я пише в разни ръководства че се разтегляли и незнам си ко изобщо пълни глупости е вярно сигурно ще се разтеглят ако ги свалиш 20 30 пъти и ги стегнеш пак :wink:

Да,те немските инженери явно са били пияни докато са го писали това ръководство mhihi Щом пише ,че трябва ,значи трябва да се сменят.


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с PASSAT Б 6

Мнениеот rado_mit » Пон 21 фев 2011 16:52


другата му тема на колегата ... http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=249686
да отбележа че колата му е с DPF .. и според сервизните бюлетини които имам за маслата .. го има описано като характерен "дефект" .. вкл. и това .. че всички масла за двигатели с DPF са с повишени изисквания по отношение на разреждането им с гориво ..
очаквам коментари от практиците .. от какво се получава


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: проблем с PASSAT Б 6

Мнениеот Marto_VN » Пон 21 фев 2011 17:02


Не знам ,дали няма да е смешно да споделя , но може би принципа на действие е същия.
Едно време имах Баба-Лада , абсолютно същото се получаваше , само че пълнеше маслото с бензин - излезе бензинова помпа.


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с PASSAT Б 6

Мнениеот rado_mit » Сря 23 фев 2011 9:15


rado_mit написа:другата му тема на колегата ... http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=249686
да отбележа че колата му е с DPF .. и според сервизните бюлетини които имам за маслата .. го има описано като характерен "дефект" .. вкл. и това .. че всички масла за двигатели с DPF са с повишени изисквания по отношение на разреждането им с гориво ..
очаквам коментари от практиците .. от какво се получава

пълна тишина .. :drinking:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: проблем с PASSAT Б 6

Мнениеот niks76 » Сря 23 фев 2011 9:25


в тема за такъв мотор вече е писано-тандем помпа или уплътнения на дюзите са основните причини
доволен?


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с PASSAT Б 6

Мнениеот rado_mit » Сря 23 фев 2011 10:36


Никс .. питам за това .. че ми го пишат като хронично или поне аз така го разбирам .. демек да се следи нон стоп .. и то специално за колите с DPF ..
П.С. .. започвам да мисля .. че DPF-а е "новото 2.5 TDI" :roll:


Asen70
Мнения: 17
Регистриран на: Нед 13 фев 2011 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Blagoevgrad

Re: проблем с PASSAT Б 6

Мнениеот Asen70 » Сря 23 фев 2011 21:33


XPOНИЧНО??? КАКВО ИМАШ НАПРЕДВИД?ДАИ ПОВЕЧЕ ИНФО?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: проблем с PASSAT Б 6

Мнениеот morfei1 » Сря 23 фев 2011 22:47


DPF-а дефакто е един още по-голям екологично чист картоф в ауспуха. Хубавото е че вече ги лекуват.

То проблема не е DPF-а според мен, а в инженерната мисъл вложена в 2.0TDI. Това ще да е новата изцепка на VAG, а V-образният мъртвц спокойно ще иде в историята, защото ще има качествен заместник.

Още година - две и ще му се носи форумната слава. Едни ще са много доволни, други ще ронят крокодилски сълзи.

Аз за сега имам наблюдения над 3 пасата 2005-06 без DPF и драми няма, но са си масларки. Това 1 кило масло на 10000км за нищо го нямат :Mr Green Fun .


Потребителски аватар
vasko__2
Мнения: 1019
Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: проблем с PASSAT Б 6

Мнениеот vasko__2 » Съб 05 мар 2011 0:31


rado_mit написа:
rado_mit написа:другата му тема на колегата ... http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=249686
да отбележа че колата му е с DPF .. и според сервизните бюлетини които имам за маслата .. го има описано като характерен "дефект" .. вкл. и това .. че всички масла за двигатели с DPF са с повишени изисквания по отношение на разреждането им с гориво ..
очаквам коментари от практиците .. от какво се получава

пълна тишина .. :drinking:

Как мислиш,че се почиства DPF филтъра, като мине в такъв режим???А са де?С допълнително количество впръскано гориво, което изгаря нагара и саждите.Това допълнително количество може да разреди маслото,затова е с повишени изисквания към него.


rostislav1998
Мнения: 234
Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ruse

Re: проблем с PASSAT Б 6

Мнениеот rostislav1998 » Съб 05 мар 2011 8:04


Ами той колегата е сменил уплътненията преди 7000 ,на 19.02 е сменил помпата и щом не се обажда значи проблема му е в миналото и не му е до болтове и помпи. :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта