м-тди

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: м-тди

Мнениеот mupk0 » Вто 05 апр 2011 0:33


Има оферта в цялата маневра.Имам познат сложи помпа на една Астра H механична помпа,щото изгоря неговата и от тогава даже се наема повече ;)




Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: м-тди

Мнениеот don hose » Вто 05 апр 2011 12:40


Колега давай подробности не гледай кой какво пише.Който разбира тука се спира :да:
Който не знае за какво се слага помпа с механично управление да цъкне в нета.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: м-тди

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Вто 05 апр 2011 17:39


dishata написа:Тази тема е бая глупава.Както са казали хората-който си има брада,да има и гребен да я реши-.Като си искал колега по-прости неща що си се хвърлил на сложното? :beer


Е такива изказвания ме кефат най - много :applause:


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: м-тди

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Вто 05 апр 2011 18:18


don hose написа:Колега давай подробности не гледай кой какво пише.Който разбира тука се спира :да:
Който не знае за какво се слага помпа с механично управление да цъкне в нета.

Подробностите са следните. За основа използвах помпа от 1.6 тд JR. Свалих главата за високо налягане и всичко след нея до гарбичната шайба. Тези части от електронната помпа сложих на механичната.После се прави настройка на помпата (още не съм я настроил, че не съм си направил жило за гаста) и общо взето това е. Всичко стана много добре благодарение на колега от offroad форума.


Потребителски аватар
dishata
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 13 ное 2008 20:59
Автомобил: SEAT IBIZA
Двигател: AHU
Местоположение: Лом

Re: м-тди

Мнениеот dishata » Вто 05 апр 2011 19:43


и мен ме кефят такива като теб :applause: ама наи-интересно е ,че не си сам.успех с проекта. :beer


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: м-тди

Мнениеот don hose » Вто 05 апр 2011 22:01


Колега по принцип не е толкова лесно да се направи помпата да работи както трябва.А и неразбрах дали си сложил гърбичната шайба от ТДИ или караш със 1,6.Понеже това е доста важно понеже профила на гърбиците определя впръскването.А доколкото знам по голямото бутало на ТДИ не влиза в отвора на шайбата както и има проблем със ситемата за подаване на газ.Знам също че е добре да вземаш и механизма за динамичен аванс от електронната помпа.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: м-тди

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Сря 06 апр 2011 19:42


don hose написа:Колега по принцип не е толкова лесно да се направи помпата да работи както трябва.А и неразбрах дали си сложил гърбичната шайба от ТДИ или караш със 1,6.Понеже това е доста важно понеже профила на гърбиците определя впръскването.А доколкото знам по голямото бутало на ТДИ не влиза в отвора на шайбата както и има проблем със ситемата за подаване на газ.Знам също че е добре да вземаш и механизма за динамичен аванс от електронната помпа.


Да колега сложих гърбичната шайба от ТДИ тя е с доста по големи гърбици. Проблема с горивоподавателнта система е ,че дори и при пълна гас контролния пръстен не достига до положение дори и за тихи обороти. Затова завих болта за максималната циклова порция, а мисля и да изместя с няколко зъбалоста който управлява рейката за да може да дава пълна гас.Накрая ако се наложи ще закарам помпата на стенд за точна настройка и нищо друго няма да сменям.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: м-тди

Мнениеот don hose » Сря 06 апр 2011 22:24


http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=6427.45Колега прочети това и ще разбереш какво ти трябва да работи помпата.Сподели с нас ако си успял да подкараш всичко.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: м-тди

Мнениеот PACH » Вто 23 авг 2011 0:48


Колеги има ли развитие по м-тди проектите, защото започнах да събирам части за моята хибридна помпа между LR Дискавъри и AFN.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: м-тди

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Вто 23 авг 2011 17:12


PACH написа:Колеги има ли развитие по м-тди проектите, защото започнах да събирам части за моята хибридна помпа между LR Дискавъри и AFN.


Има ,не ползвай за основа помпа от 1.6 тд на голф защото не става добре. Неможе да се направи да подава пълна гас.


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: м-тди

Мнениеот PACH » Вто 23 авг 2011 18:29


samo ra4na na zavoite написа:
PACH написа:Колеги има ли развитие по м-тди проектите, защото започнах да събирам части за моята хибридна помпа между LR Дискавъри и AFN.


Има ,не ползвай за основа помпа от 1.6 тд на голф защото не става добре. Неможе да се направи да подава пълна гас.


При мен изобщо не е стояла на днесен ред, помпите са: Fiat Croma, LT, Discovery, Peugeot.


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: м-тди

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Сря 14 мар 2012 12:40


Колеги ГНП от пежо 405 1.9 тд ще заработи ли на 1Z без преправяне? В ауто дата пише,че дюзите на 405-та отварят на 170-180 бара.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: м-тди

Мнениеот samo_pechka » Сря 14 мар 2012 12:53


samo ra4na na zavoite написа:Колеги ГНП от пежо 405 1.9 тд ще заработи ли на 1Z без преправяне? В ауто дата пише,че дюзите на 405-та отварят на 170-180 бара.

Аз бях задал тоя въпрос преди време във форума :Mr Green Fun viewtopic.php?f=24&t=301285 ама никой не и обърна внимание и аз се отказах да питам :mrgreen: В момента в който ми "изпадне" мотор в добро състояние и цена го почвам проекта -още повече ,че Голфарката след около 1-2 месеца ще бъде "заменена" с друга кола.И ще мога да я спра и да си правя "експерименти" с нея..Ще следя темата с интерес :beer


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: м-тди

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Сря 14 мар 2012 13:13


samo_pechka написа:
samo ra4na na zavoite написа:Колеги ГНП от пежо 405 1.9 тд ще заработи ли на 1Z без преправяне? В ауто дата пише,че дюзите на 405-та отварят на 170-180 бара.

Аз бях задал тоя въпрос преди време във форума :Mr Green Fun viewtopic.php?f=24&t=301285 ама никой не и обърна внимание и аз се отказах да питам :mrgreen: В момента в който ми "изпадне" мотор в добро състояние и цена го почвам проекта -още повече ,че Голфарката след около 1-2 месеца ще бъде "заменена" с друга кола.И ще мога да я спра и да си правя "експерименти" с нея..Ще следя темата с интерес :beer


Ооооо колега аз ако имах помпата да са пробвал. Ти обаче искаш да е слагаш на AAZ. Той е предкамерен и не мисля,че по високото налягане ще му повиши мощността.По скоро ти трябва повече въздух и повече гориво.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8980
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: м-тди

Мнениеот samo_pechka » Сря 14 мар 2012 17:44


samo ra4na na zavoite написа:
samo_pechka написа:
samo ra4na na zavoite написа:Колеги ГНП от пежо 405 1.9 тд ще заработи ли на 1Z без преправяне? В ауто дата пише,че дюзите на 405-та отварят на 170-180 бара.

Аз бях задал тоя въпрос преди време във форума :Mr Green Fun viewtopic.php?f=24&t=301285 ама никой не и обърна внимание и аз се отказах да питам :mrgreen: В момента в който ми "изпадне" мотор в добро състояние и цена го почвам проекта -още повече ,че Голфарката след около 1-2 месеца ще бъде "заменена" с друга кола.И ще мога да я спра и да си правя "експерименти" с нея..Ще следя темата с интерес :beer


Ооооо колега аз ако имах помпата да са пробвал. Ти обаче искаш да е слагаш на AAZ. Той е предкамерен и не мисля,че по високото налягане ще му повиши мощността.По скоро ти трябва повече въздух и повече гориво.
Туй за нафтата и за въздуха го зная
Само временно колега :Mr Green Fun докато "изкочи" мотор ..А тука не си прав ,че по-високото налягане няма да даде ефект на AAZ- "горенето" е друго :Mr Green Fun .Просто трябва да си купя дюзи на 165 бара и да ги "тунинговам" на 180 бара-само дето четох в един немски сайт ,че има опасност да "прехвърли" зъб ремъка или "скъса" вал на ГНП (ако се ползва оригиналното ГНП- с по-тънък вал е )..То затова на 1Z има една ролка допълнително между колелата на ангр. вал и ГНП-ето..Налага се да търся и стойка + капак като на 1Z...Сега направо ще се търси за проект цял мотор+ скорости на 1Z+ГНП от Ситроен(щото такова си имам перфектно)+ кулер от бус Мерцедес 312 .Е то ясно ,че и жилата със скор.лост -и той,съединителя се налага промяна, аспуха също и други неща в процеса на правене ще излязат..



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта