
м-тди
- mupk0
- Мнения: 3822
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
- Автомобил: Mercedes Benz S202
- Двигател: C200 Kompressor
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: м-тди
Има оферта в цялата маневра.Имам познат сложи помпа на една Астра H механична помпа,щото изгоря неговата и от тогава даже се наема повече 

- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: м-тди
Колега давай подробности не гледай кой какво пише.Който разбира тука се спира
Който не знае за какво се слага помпа с механично управление да цъкне в нета.

Който не знае за какво се слага помпа с механично управление да цъкне в нета.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: м-тди
dishata написа:Тази тема е бая глупава.Както са казали хората-който си има брада,да има и гребен да я реши-.Като си искал колега по-прости неща що си се хвърлил на сложното?
Е такива изказвания ме кефат най - много

- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: м-тди
don hose написа:Колега давай подробности не гледай кой какво пише.Който разбира тука се спира![]()
Който не знае за какво се слага помпа с механично управление да цъкне в нета.
Подробностите са следните. За основа използвах помпа от 1.6 тд JR. Свалих главата за високо налягане и всичко след нея до гарбичната шайба. Тези части от електронната помпа сложих на механичната.После се прави настройка на помпата (още не съм я настроил, че не съм си направил жило за гаста) и общо взето това е. Всичко стана много добре благодарение на колега от offroad форума.
- dishata
- Мнения: 109
- Регистриран на: Чет 13 ное 2008 20:59
- Автомобил: SEAT IBIZA
- Двигател: AHU
- Местоположение: Лом
Re: м-тди
и мен ме кефят такива като теб
ама наи-интересно е ,че не си сам.успех с проекта. 


- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: м-тди
Колега по принцип не е толкова лесно да се направи помпата да работи както трябва.А и неразбрах дали си сложил гърбичната шайба от ТДИ или караш със 1,6.Понеже това е доста важно понеже профила на гърбиците определя впръскването.А доколкото знам по голямото бутало на ТДИ не влиза в отвора на шайбата както и има проблем със ситемата за подаване на газ.Знам също че е добре да вземаш и механизма за динамичен аванс от електронната помпа.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: м-тди
don hose написа:Колега по принцип не е толкова лесно да се направи помпата да работи както трябва.А и неразбрах дали си сложил гърбичната шайба от ТДИ или караш със 1,6.Понеже това е доста важно понеже профила на гърбиците определя впръскването.А доколкото знам по голямото бутало на ТДИ не влиза в отвора на шайбата както и има проблем със ситемата за подаване на газ.Знам също че е добре да вземаш и механизма за динамичен аванс от електронната помпа.
Да колега сложих гърбичната шайба от ТДИ тя е с доста по големи гърбици. Проблема с горивоподавателнта система е ,че дори и при пълна гас контролния пръстен не достига до положение дори и за тихи обороти. Затова завих болта за максималната циклова порция, а мисля и да изместя с няколко зъбалоста който управлява рейката за да може да дава пълна гас.Накрая ако се наложи ще закарам помпата на стенд за точна настройка и нищо друго няма да сменям.
- don hose
- Мнения: 568
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: м-тди
http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=6427.45Колега прочети това и ще разбереш какво ти трябва да работи помпата.Сподели с нас ако си успял да подкараш всичко.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: м-тди
Колеги има ли развитие по м-тди проектите, защото започнах да събирам части за моята хибридна помпа между LR Дискавъри и AFN.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: м-тди
PACH написа:Колеги има ли развитие по м-тди проектите, защото започнах да събирам части за моята хибридна помпа между LR Дискавъри и AFN.
Има ,не ползвай за основа помпа от 1.6 тд на голф защото не става добре. Неможе да се направи да подава пълна гас.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3093
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: м-тди
samo ra4na na zavoite написа:PACH написа:Колеги има ли развитие по м-тди проектите, защото започнах да събирам части за моята хибридна помпа между LR Дискавъри и AFN.
Има ,не ползвай за основа помпа от 1.6 тд на голф защото не става добре. Неможе да се направи да подава пълна гас.
При мен изобщо не е стояла на днесен ред, помпите са: Fiat Croma, LT, Discovery, Peugeot.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: м-тди
Колеги ГНП от пежо 405 1.9 тд ще заработи ли на 1Z без преправяне? В ауто дата пише,че дюзите на 405-та отварят на 170-180 бара.
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: м-тди
samo ra4na na zavoite написа:Колеги ГНП от пежо 405 1.9 тд ще заработи ли на 1Z без преправяне? В ауто дата пише,че дюзите на 405-та отварят на 170-180 бара.
Аз бях задал тоя въпрос преди време във форума



- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: м-тди
samo_pechka написа:samo ra4na na zavoite написа:Колеги ГНП от пежо 405 1.9 тд ще заработи ли на 1Z без преправяне? В ауто дата пише,че дюзите на 405-та отварят на 170-180 бара.
Аз бях задал тоя въпрос преди време във форумаviewtopic.php?f=24&t=301285 ама никой не и обърна внимание и аз се отказах да питам
В момента в който ми "изпадне" мотор в добро състояние и цена го почвам проекта -още повече ,че Голфарката след около 1-2 месеца ще бъде "заменена" с друга кола.И ще мога да я спра и да си правя "експерименти" с нея..Ще следя темата с интерес
Ооооо колега аз ако имах помпата да са пробвал. Ти обаче искаш да е слагаш на AAZ. Той е предкамерен и не мисля,че по високото налягане ще му повиши мощността.По скоро ти трябва повече въздух и повече гориво.
- samo_pechka
- Мнения: 8980
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: м-тди
Туй за нафтата и за въздуха го знаяsamo ra4na na zavoite написа:samo_pechka написа:samo ra4na na zavoite написа:Колеги ГНП от пежо 405 1.9 тд ще заработи ли на 1Z без преправяне? В ауто дата пише,че дюзите на 405-та отварят на 170-180 бара.
Аз бях задал тоя въпрос преди време във форумаviewtopic.php?f=24&t=301285 ама никой не и обърна внимание и аз се отказах да питам
В момента в който ми "изпадне" мотор в добро състояние и цена го почвам проекта -още повече ,че Голфарката след около 1-2 месеца ще бъде "заменена" с друга кола.И ще мога да я спра и да си правя "експерименти" с нея..Ще следя темата с интерес
Ооооо колега аз ако имах помпата да са пробвал. Ти обаче искаш да е слагаш на AAZ. Той е предкамерен и не мисля,че по високото налягане ще му повиши мощността.По скоро ти трябва повече въздух и повече гориво.
Само временно колега


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта