1З за или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот Sashko_Trg » Пет 11 мар 2011 18:10


Аз лично немога да си представя дизел с прави тръби :D :D това да не е бензин :), да ви попитам когато стане дума за това "смяна на генерация за по-добро вървене" това ли значи, това за което вие говорите ???




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот ventotdi » Пет 11 мар 2011 18:17


Не виждам защо като може бензин с прави тръби до края да не може турбо дизел ... какво става ,че да не може ... лошо влияе на мотора ли ? Катализатори , гърнета мърнета всичко е за влизане в еко нормите и шумовете ... .Ужасно мн ме боли за еко норми и шумотевици.Моята кола не е шумна с права генерация и съм доволен от ефекта дори надхвърли очакванията ми :)


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот tarikat89 » Пет 11 мар 2011 18:23


кви еко норми кви глупости..като плащаме винетки да не би да имаме пътища та ги плащаме?!?
аз съм си махнал и ЕГР-то и на всеки технически преглед ония ми викат вредните емисии са ти малко повече от нормалното ..виж масло или филтри ако не си сменял да си ги смениш "" :D:D


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот ventotdi » Пет 11 мар 2011 18:33


еми отваряй EGR-а като отиваш на преглед ,а после пак го затапвай :) Между другото имам приятел с ААЗ мотор пак но е с EGR, а аз нямам и на празен ход моята кола мирише така ,че можеш да го дишаш без проблем ,а при него мирише на тежко на Икарус но дали е само от EGR-а или сами му двигател нещо бърка с работата си не знам mhihi


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот tarikat89 » Пет 11 мар 2011 18:43


ventotdi написа:еми отваряй EGR-а като отиваш на преглед ,а после пак го затапвай :) Между другото имам приятел с ААЗ мотор пак но е с EGR, а аз нямам и на празен ход моята кола мирише така ,че можеш да го дишаш без проблем ,а при него мирише на тежко на Икарус но дали е само от EGR-а или сами му двигател нещо бърка с работата си не знам mhihi


аз не просто съм го затапил..аз нацяло съм го махнал и нямам ЕГР death


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот ventotdi » Пет 11 мар 2011 18:46


еми то тея от техническия преглед ко се правят на веселяци ? Аз като не съм имал изобщо какво става ...да спирам колата от движение ли или по баир на долу да я гася ,че да си намаля пропорционално вредните емисии mhihi mhihi


tarikat89
Мнения: 411
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот tarikat89 » Пет 11 мар 2011 18:49


ти недеи че сега се очаква някви много сурови закони..искат вече всеки задължително да има катализатор и ще проверяват за тях..такива ксенинони 6000к и нагоре да няма вече..и кво ли не още..


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот emiltd » Пет 11 мар 2011 19:10


ventotdi написа:Не виждам защо като може бензин с прави тръби до края да не може турбо дизел ... какво става ,че да не може ... лошо влияе на мотора ли ? Катализатори , гърнета мърнета всичко е за влизане в еко нормите и шумовете ... .Ужасно мн ме боли за еко норми и шумотевици.Моята кола не е шумна с права генерация и съм доволен от ефекта дори надхвърли очакванията ми :)


Абе то еконорми,шумове и прочие,ама системата е настроена спрямо параметрите на мотора в завода още :idea:


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот ventotdi » Пет 11 мар 2011 19:52


добре йе emiltd след като всичко си е изчислено в завода ,защо аджаба слгат се по големи джанти , сменят се разпръсквачи , сменят се турбини , сменят се куулери с тунинг куулери , правят се по големи генерации , чипосване .... спортни въздушни филтри и незнам си ко още и не съм чул някой да казва ... "мен мн ме кефи ко направих ама мотора нещо не е както по заводски " :063: mhihi :063: mhihi :banana


ПС : Аз си мисля дори когато имаш износен къс накрайник на кормилната щанга да не го сменяш ,че с оригиналния е направен най точен реглаж на предницата mhihi


Потребителски аватар
ludiq1918
Мнения: 340
Регистриран на: Вто 03 мар 2009 10:02
Автомобил: Honda Civic
Двигател: D14A2 - 1997
Местоположение: Свищов + други ;)

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот ludiq1918 » Пет 11 мар 2011 20:22


Ако не е проблем за някой от собствениците на турбо дизел с права тръба, били направи едно видео да чуя звука на мотора. :roll: . Ако може на празен ход и при форсиране.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот ventotdi » Пет 11 мар 2011 20:27


още утре само да не забравя колега :)


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот don hose » Пет 11 мар 2011 20:57


Правата тръба не е проблем.На нетунингована кола не дава почти нищо като мощност.Само лек респонс.
Звука е добър само на свободен ход се усеща повече работата на дизеловия двигател.
Иначе за тунинговани коли е едно от най важните неща които се правят.


Потребителски аватар
emiltd
Мнения: 709
Регистриран на: Сря 13 фев 2008 16:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот emiltd » Пет 11 мар 2011 22:00


ventotdi написа:добре йе emiltd след като всичко си е изчислено в завода ,защо аджаба слгат се по големи джанти , сменят се разпръсквачи , сменят се турбини , сменят се куулери с тунинг куулери , правят се по големи генерации , чипосване .... спортни въздушни филтри и незнам си ко още и не съм чул някой да казва ... "мен мн ме кефи ко направих ама мотора нещо не е както по заводски " :063: mhihi :063: mhihi :banana


ПС : Аз си мисля дори когато имаш износен къс накрайник на кормилната щанга да не го сменяш ,че с оригиналния е направен най точен реглаж на предницата mhihi


Не си ме разбрал правилно...с това изказване се опитвам да поясня,че нещата са комплексни,ако щеш ме разбери,няма да влизам в бесмислени спорове с теб.Нещата,които си изброил,че се сменят целят повече мощност демек променят заводските параметри на мотора,а от там аналогично се променя и изпускателна система т.е. всичко се смята комплексно.Ако си мислиш,че със слагането на некъв злобен КЮНЕЦ без съществени промени по мотора,ще подобриш вървенето,то ти залъгваш,както себе си,така и други хора,които не са наясно... :screwy


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот ventotdi » Съб 12 мар 2011 14:46


Е явно не съм те разбрал ...тука си прав но аз не целях нищо особено с правата генерация просто бяха ми се разбили и средно и крайно гърне и вместо да давам пари за нови гърнета и да ми правят кърпежи аз си направих цяла нова права генерация ,която излезе съвсем малко по скъпо и както горе казах останах очарован от резултата ... със сигурност колата ми сега не е 192 коня mhihi ама усетих отпушване на високите след като съм с 1 бар да подчертая на турбото и ръмжене не виждам такова каквото си го представят някой хора ( "Трактор " )


ПС : Ето и клипа .До няколко часа щял да бъде одобрен ми излезе съобщение от VBOX7
http://vbox7.com/play:4fa75e49


Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: За или против махането на гърнетата и монтиране на тръби

Мнениеот Velko » Съб 12 мар 2011 14:56


Аз съм с мотор 1.4 и съм с права тръба на 55мм и крайно гърне ( гърнето е най-обикновено).Резултата е очароващ.Без никакви гърнета незнам как ще е



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта