


ventotdi написа:еми отваряй EGR-а като отиваш на преглед ,а после пак го затапвайМежду другото имам приятел с ААЗ мотор пак но е с EGR, а аз нямам и на празен ход моята кола мирише така ,че можеш да го дишаш без проблем ,а при него мирише на тежко на Икарус но дали е само от EGR-а или сами му двигател нещо бърка с работата си не знам
ventotdi написа:Не виждам защо като може бензин с прави тръби до края да не може турбо дизел ... какво става ,че да не може ... лошо влияе на мотора ли ? Катализатори , гърнета мърнета всичко е за влизане в еко нормите и шумовете ... .Ужасно мн ме боли за еко норми и шумотевици.Моята кола не е шумна с права генерация и съм доволен от ефекта дори надхвърли очакванията ми
ventotdi написа:добре йе emiltd след като всичко си е изчислено в завода ,защо аджаба слгат се по големи джанти , сменят се разпръсквачи , сменят се турбини , сменят се куулери с тунинг куулери , правят се по големи генерации , чипосване .... спортни въздушни филтри и незнам си ко още и не съм чул някой да казва ... "мен мн ме кефи ко направих ама мотора нещо не е както по заводски "![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ПС : Аз си мисля дори когато имаш износен къс накрайник на кормилната щанга да не го сменяш ,че с оригиналния е направен най точен реглаж на предницата
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта