поло 1.9 дизел проблем с оборОтомера

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
eras3r
Мнения: 763
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 22:13
Автомобил: Citroen C5 2014г
Двигател: 2 0hdi 163hp
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с обортомера на поло 1.9 дизел

Мнениеот eras3r » Сря 21 авг 2013 8:39


grishitu написа:Я сега да видим какво стана! По горе бях писал че при падане на оборотомера на 500 об.решението е ролка на генератора, е оказа се че или пак е за смяна(дали изобщо не са ми я сменили) или проблем с генератора. Симптомите са едно постоянно скърцане което понякога спира, оборотомера при запалване седи на 500 об. и след известно време изсвирва ремъка и оборотите са 1000 об. Предстои да направя замерване към момента на палене когато оборотите са на половина дали зарежда генератора.
Какво друго мога да направя, без да свалям генератора(че там играта е цял ден)?


Виж дали обтяжната ролка на ремъка е наред.




grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: поло 1.9 дизел проблем с оборОтомера

Мнениеот grishitu » Чет 22 авг 2013 12:12


Наред е.


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3107
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: поло 1.9 дизел проблем с оборотомера

Мнениеот georgebonev » Чет 22 авг 2013 21:09


От темата за КЛУБЕН СЕРВИЗ - Герман - Niksi и Мишо:
georgebonev написа:Проблема преди посещението в сервиза на Ники и Мишо беше следния: алтернатора изключва (насаден от Шкода Фабия 028-903-028Е - 120А), в повечето случаи около ниските обороти на празен ход, оборотомера пада на нула и светват лампите на таблото, без тази за температурата на водата - масло, акумулатор, подгряване и от към зоната на пистовия ремък се чува едно стържене, джуркане, джъскане - не знам как да го обясня.
Двигателя не гасне. Няма свистене от ремъка, натегнат е, няма вибрации повече от 2-3 мм на обтяжната ролка (с Г-болт). Обтяжната ролка я сменихме, но проблема остана.
Всичко започна след зареждането на климатика с фреон - в началото когато пусна климатика проблема се появи 2-3 пъти и тогава сменихме обтяжната ролка, но в последствие, след смяната на ролката го имаше и без включен климатик, няма значение студен, топъл двигател, с/без климатик.
"Оправя се" като натисна леко спирачката и дам газ - т.е. като "раздрусам" малко двигателя или от само себе си след няколко секунди.
Стария собственик скоро е сменял ролки и Г-болта, шайба (фрилайф) на алтернатора (оказа се шайбата не е била точно за този алтернатор!, ремъци - пистов и зъбен.

Оказа се, че старата ролка/шайба на алтернатора не е била качествена (Бразилска) и не е била за този модел алтернатор... Ники и Мишо смениха ролката/шайбата на алтернатора и от 17.07. до сега (близо 2600 км) нямам никакви проблеми.


grishitu
Мнения: 1106
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 12:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: поло 1.9 дизел проблем с оборотомера

Мнениеот grishitu » Пет 23 авг 2013 11:51


(оказа се шайбата не е била точно за този алтернатор[/quote]
Оказа се, че старата ролка/шайба на алтернатора не е била качествена (Бразилска) и не е била за този модел алтернатор...



Ей това ме притеснява най-много. А дали е възможно да са я посмазали преди и да е изкарала до сега(около 50-60хил.км.).



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: invisiblewin и 41 госта