

Sashko_Trg написа:Мамка му така и не разбрах къде се намира тоя АКТУАТОР !!!! Гледах, гледах немога да видя такова нещо !!! Оня ден и на мен ми заби така след 3 хил. об след това яко цедка и уж се оправи, ама искам да го видя къде е тоя актуатор![]()
Sashko_Trg написа:Мамка му така и не разбрах къде се намира тоя АКТУАТОР !!!! Гледах, гледах немога да видя такова нещо !!! Оня ден и на мен ми заби така след 3 хил. об след това яко цедка и уж се оправи, ама искам да го видя къде е тоя актуатор![]()
Sashko_Trg написа:И това нещо е долу на турбината такали, а пък тя е забита на някво гадно място дето мисля че няма пипане тамНезнам ама трябва да ходя при Иво аз скоро време, защото тая турбина никога не е отваряна май ...
bg_man написа:Здравейте,и при мен дойде време за този проблем до преди 1-2 седмици колата забиваше,гасех-палех-оправяше се....НО вече не сега турбото се включва след 2-2200 и все едно колата е 90 и по-малко коне (а по принцип е 110 АХФ)
Та четох насам на там.... реших и аз да пробвам откачих маркучето на Н75 и си смучеше от него...
Слязах отдолу,опитах се да размърдам клапана за геометрията НО изопщо не мърда почти се овисвам на актуатора и не мърда(заседнал е малко преди да опре лостчето на турбината в малка шпилка нещо като ограничител отдолу)
Въпросът ми е:дали да го напръскам с ВД40 или нещо друго и ако ДА каде точно... или направо да ходя за чистене на турбото.
Мисля да ходя при Сашо в орландовци на 202ра улица до СФК,моля дайте мнение за него някой ходил ли е там.
Благодаря!
hooligan_sk написа:Да ти кажа геометрията неможе чак такова съпротивление да окаже.
Ludiq написа:hooligan_sk написа:Да ти кажа геометрията неможе чак такова съпротивление да окаже.
Напротив може.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Danny boy и 36 госта