joromnt написа:bkunev написа:То туй че ще ги прежаля е ясно ами ако изчезне пак.Имало някакъв оцветител, на неоново осветление се виждал, трябва и от него да сложа, май...
Зависи на каква машинка ще ти го пълнят. Ако идеш на хладилен техник, ще ти го напълни направо от бутилката. Слага бутилка с фреон на електронна везна, закача я за винтила и пуска количество което е нужно според вида автомобил. Преди това ако е съвестен може да пробва системата дали държи на вакум.
Ако отидеш при истински техник на автоклиматици, може да видиш една машинка от която стърчат само два маркуча за винтилите на климатичната система. При закачването към винтилите първо изтегля всичко което е останало в системата като го измерва колко грама е, проверява системата дали държи на вакум и накрая ако е рекъл господ всичко да е нормално се пълни с нужните грамове фреон+масло.
За сефте чувам че се взимат пари за проверка с оцветител
Преди проверката с оцветител системата се надува с въздух, зависи колко пропуски има може да се пробва и на 20 атомсвери. Ако тогава не се разбере къде е пропуска се зарежда с фреон, като в самия фреон се добавя оцветител. След определен период(според зависи от дневния пробег от 1-2 до 10 дена) се проверява с УВ лампа и мястото на пропуск се оцветява в фосфорно зелено. А относно зареждането, с манометрите може да бъде и по-прецизно от колкото с машина за климатици
