двигател AVF 131 ps EGR - как и кога работят клапаните?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: EGR на двигател AVF 131ps - как и кога работят клапаните

Мнениеот krraynov » Пет 01 апр 2011 17:30


Голяма работа че нямало дупки там. :mhihi :drunk
Нали си има кой хубаво да го засмуква тоя въздух, а той се ще си намери място от де да влезне. Аз даже..си мисля че е хубаво измислено - чак най-отгоре и скрито, та да не засмуква вода (при дъжд) или при преминаване през локва.. че тогава.. съм чувал разни неприятни случки се случвали...

А беее за дрелките знам че грешка нямаме... scare . По - хубаво хич не пипай там - нали върви... А.. пък руснаците казват- '..Если машина работает - не трогай ее..." :banana




Потребителски аватар
RadoShopa
Мнения: 590
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
Автомобил: Vw Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: EGR на двигател AVF 131ps - как и кога работят клапаните

Мнениеот RadoShopa » Пет 01 апр 2011 17:41


И аз точно до преди малко се чудих пред колата :roll: Свалих маската-плътно зад нея започва въздуховода,тоест няма от къде другаде да влезе въздух освен от отворите,а то няма такива при мен,както и при други коли :roll: И аджеба,от къде поема свеж въздух...?


Потребителски аватар
Milanov
Мнения: 619
Регистриран на: Сря 23 май 2007 15:03
Автомобил: passat B6
Двигател: TDI
Местоположение: София
Контакти:

Re: EGR на двигател AVF 131ps - как и кога работят клапаните?

Мнениеот Milanov » Съб 02 апр 2011 22:43


Колеги аз съм с дизел AVF и нямах отвори, колата е удряна преди да я взема и е сменяна решетката.
Преди време като сменях въздушен филтър забелязах, че отворите са затворени, та се питам от къде смуче въздух, вижте как се забива шнорхела директно там.
Предходният ми пасат 4, беше бензин и смучеше през емблемата.
Може да се бъркам нещо, но си разпробих горният ред отвори.
Моля колега с бензинов пасат 5,5 да погледне и да пише от къде смуче въздух.


Потребителски аватар
RadoShopa
Мнения: 590
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
Автомобил: Vw Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: EGR на двигател AVF 131ps - как и кога работят клапаните

Мнениеот RadoShopa » Чет 16 юни 2011 20:50


Добре, а имаш ли впечатления, промени ли се поведението на колата след разпробиването?

За да не повдигам нова тема-ще разбутам кокалите на тая :lol: Става въпрос за решетката,и по-точно как трябва да е,с отвори или не :?:(сините стрелки) Дискутира се донякъде тук,но не стана ясно как е при дизела и бензина!Скоро загледах на един приятел на А4-ката AFN,разположението е същото,но си има отвор мишки да влизат,а на нашите коли не...!Дали са сменяни впоследствие от удари решетките или на турбото не му трябва свеж и бърз входящ въздух? Въздуховода почти плътно свършва в решетката и ако няма отвори ми е чудно как "диша",но може да си е така,нека собствениците на Б 5.5 да кажат :да:


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: EGR на двигател AVF 131ps - как и кога работят клапаните?

Мнениеот KirilGeorgiev » Чет 16 юни 2011 20:58


Нещо до никакъв извод не стигнахме При мен на Пасат 131кс ръчни скорости дупки има при комшията автоматик и дупки няма шантава работа :screwy


K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: EGR на двигател AVF 131ps - как и кога работят клапаните?

Мнениеот K » Чет 16 юни 2011 21:07


Хммм...при мен определено не е така като на снимката.


Потребителски аватар
RadoShopa
Мнения: 590
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
Автомобил: Vw Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: EGR на двигател AVF 131ps - как и кога работят клапаните

Мнениеот RadoShopa » Чет 16 юни 2011 21:24


В смисъл......друга решетка,разположение....?При мен е точно така като на снимката-загатната решетка,а без дупки?!?Че ако не трябват,защо ще е отливано така с загатнати отвори?Зимата взех и разпробих горният ред през една дупка,но се чудя дали да не направя така и с долния ред :roll: Имах скоро едно единствено забиване с почти 200 км/ч. на 6-та и ми мина на ум да не е от това (недостиг на въздух),затова и питам!Всичко друго си е ОК-чистен колектор и ЕГР,проверени маркучи,свободно движеща се геометрия,грешки няма,освен тогава на момента,след това няма нови!После я попродухах на 3-4-5 и няма проблеми!И защо на А4-та колкото е въздуховода-толкова е и отвора за входящ въздух,при положение,че принципно са едни и същи....!Ако има значение за ПД нещо въздуха да,ноооо..... не мисля :) Някой от модерните дизелджии няма ли да се изкаже...?


K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: EGR на двигател AVF 131ps - как и кога работят клапаните?

Мнениеот K » Пет 17 юни 2011 12:39


Заблудил съм се явно. Ето и при мен как е:

Изображение


Потребителски аватар
KORANDE
Мнения: 120
Регистриран на: Сря 07 окт 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: EGR на двигател AVF 131ps - как и кога работят клапаните?

Мнениеот KORANDE » Пет 17 юни 2011 16:45


здр.колеги,на моя б5-пд.2000г.отпред решетката дето взима въздух си е с цял отвор!няма никакви прегради или решетки!така си я купих от Италия,а според мен колата трябва да взима свеж въздух отпред за да ускорява по добре :beer


Потребителски аватар
milengs
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 17 авг 2006 20:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: EGR на двигател AVF 131ps - как и кога работят клапаните?

Мнениеот milengs » Пет 17 юни 2011 16:58


Здравейте.Аз имам следния проблем с EGR на мотора ПД 131.Като се мьча да го настроя с VAGcom се променя стойността "massair" но само за момент и след това става 450mg/R.И това се повтаря без значение дали задавам минималната или максималната стойност.Това значи ли че е затапена от предишния собственик или има друг проблем.Колата е на 125000км и не знам дали е зацапан EGR и колектора,т.е аз не сьм пипал.Иначе колата си вьрви но е малко тромава в ниските обороти та затова взех да проверяжам това и онова.Поздрави. :beer


Georgi Vutov
Мнения: 248
Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: EGR на двигател AVF 131ps - как и кога работят клапаните?

Мнениеот Georgi Vutov » Пет 17 юни 2011 18:39


A при мен е така

Изображение


Потребителски аватар
RadoShopa
Мнения: 590
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
Автомобил: Vw Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: EGR на двигател AVF 131ps - как и кога работят клапаните

Мнениеот RadoShopa » Пет 17 юни 2011 18:58


E....и к'во правим ние "затапените" :roll: Те колите си вървят и така,но все пак според мен трябва да има отвор,освен нещо превантивно да е направено против вода :roll: но пък защо на повечето автомобили от този сорт си има :?: :!: Трябва да се изкаже собственик на Б 5.5 само че с бензинов мотор и може би ще разберем истината,но според най-вероятно са ни подменяни решетките от леки удари (може и тежки :wink: ).
Дали да разпробия и долният ред,закономерно е да си влиза въздух :roll:


mihni1
Мнения: 20
Регистриран на: Нед 17 апр 2011 17:28
Автомобил: Pasat B5 4motion
Двигател: ATJ 2000
Местоположение: Radnevo

Re: EGR на двигател AVF 131ps - как и кога работят клапаните

Мнениеот mihni1 » Пет 17 юни 2011 19:44


А на моя Пасат 5 дизел няма никаква решетка не се и забелязва нещо да е рязано а е цяла продьлговата дупка и там е хванат трьбопровода кьм филтьра


Потребителски аватар
RadoShopa
Мнения: 590
Регистриран на: Вто 17 авг 2010 16:40
Автомобил: Vw Passat
Двигател: 1.9 TDI AVF 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: EGR на двигател AVF 131ps - как и кога работят клапаните?

Мнениеот RadoShopa » Съб 18 юни 2011 17:09


Е аз вече "съсипах" решетката,ако разбера със сигурност,че принципно трябва да е отворено ще я досъсипя докрай :)
18062011453.JPG


Потребителски аватар
joro^
Мнения: 327
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоeвград

Re: EGR на двигател AVF 131ps - как и кога работят клапаните?

Мнениеот joro^ » Съб 18 юни 2011 23:30


Усети ли някаква разлика :roll:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта